Wat mij betreft bij plassen. Ik hoef er niemand bij als ik zit te schijten.quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:39 schreef Haushofer het volgende:
Dat vind ik altijd bij stelletjes ook wel grappig: waar ligt de grens?
Hij heeft zich bekeerd vlak nadat het uitging.quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:41 schreef ReCreative het volgende:
Maar hij is toch evangelisch oid? En daar heb jij een relatie mee gehad?
* Lupa nieuwsgierig isquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:42 schreef Doffy het volgende:
Je moet niet ergens 'nee' tegen zeggen als je het niet kent, wel?
al impliceert het woord 'proberen' misschien nog iets meer dan het was
Van seks met jou kreeg ie spontaan temporaalkwabepilepsiequote:Op woensdag 15 juni 2005 09:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hij heeft zich bekeerd vlak nadat het uitging.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat mij betreft bij plassen. Ik hoef er niemand bij als ik zit te schijten.Bovendien poepen meisjes niet.
Ahem.quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:45 schreef Doffy het volgende:
Van seks met jou kreeg ie spontaan temporaalkwabepilepsie
Je hoopte dat je toch nog hetero kon worden?quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:46 schreef Doffy het volgende:
Och, achteraf was het meer een soort van wanhoopspoging![]()
![]()
Doffy is wel een lekker ding.quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:50 schreef Reya het volgende:
Vond zij het eigenlijk prettig, Doffy? Of is dat nooit echt duidelijk geworden?
Ow, dat ga ik even in gedachten houden en overleggenquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:49 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
45 euro per kaart, rang 2. Valt nog wel mee. Heb er zelf 50 voor betaald..
Ik zou het niet zo formuleren, maar het had er -achteraf- wel mee te maken, ja.quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je hoopte dat je toch nog hetero kon worden?
Hey, ik kan tenminste naar waarheid beweren dat ze de eerste en enige vrouw is met wie ik seks gehad hebquote:Dat arme meisje.
Het was wel ok, vond ik. Zij zei hetzelfde en volgens mij meende ze dat ook wel. Het probleem met mij was dat ik er niet iets "diepers" bij voelde dan gewoon hormonen, zogezegd.quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:50 schreef Reya het volgende:
Vond zij het eigenlijk prettig, Doffy? Of is dat nooit echt duidelijk geworden?
quote:
Je zou er nog raar van opkijkenquote:Maar hij bakte er vast niks van.
Voor een man ben je best een lekker dingquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:59 schreef Doffy het volgende:
[..]![]()
In die dagen niet. Althans, zo zag ik mezelf zeker niet. en nu nog niet echt, btw
[..]
Je zou er nog raar van opkijkenZoveel verschil zit er niet tussen man en vrouw.
Dat is ook aan anderen om te bepalen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:59 schreef Doffy het volgende:![]()
In die dagen niet. Althans, zo zag ik mezelf zeker niet. en nu nog niet echt, btw
Misschien moet hij dat juist wel als hij op dat moment binnenloopt.quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hij is mijn beste vriend en we hebben ooit kortstondig iets gehad. Hij loopt zelfs binnen als ik zit te plassen, dus hij moet ook niet zeiken. No pun intended.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hij heeft zich bekeerd vlak nadat het uitging.
Voor een vrouw ziet-ie er inderdaad best slecht uit.quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Voor een man ben je best een lekker ding
quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:05 schreef Alicey het volgende:![]()
![]()
Sorry, ik interpreteer dit op mijn eigen manier.![]()
![]()
Ik ben inderdaad ook geneigd nogal pittige conclusies eruit te trekkenquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:05 schreef Alicey het volgende:
[..]![]()
![]()
Sorry, ik interpreteer dit op mijn eigen manier.![]()
![]()
Je vindt Doffy geen hunk dus?quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voor een vrouw ziet-ie er inderdaad best slecht uit.
Juist wel dus.quote:
Mijn voorkeur gaat normaal toch uit naar vrouwen, en het is dan ook zeer zeldzaam dat ik een man echt leuk vind. Vandaarquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Juist wel dus.
Maar je deed het voorkomen alsof je iemand kunt beoordelen op uiterlijk als "voor een man" en "voor een vrouw". Alsin voor een man ziet-ie er leuk uit, maar voor een vrouw niet.
Op die manier.quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat normaal toch uit naar vrouwen, en het is dan ook zeer zeldzaam dat ik een man echt leuk vind. Vandaar
quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:19 schreef Alicey het volgende:
Mijn voorkeur gaat uit naar mannen, maar dat neemt niet weg dat er behoorlijk wat mooie vrouwen rondlopen.
Hmmm, ik denk dat vrouwen ook meer hun best doen om er mooit uit te zienquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op die manier.
Mijn voorkeur gaat uit naar mannen, maar dat neemt niet weg dat er behoorlijk wat mooie vrouwen rondlopen.
Over het algemeen denk ik het wel ja.quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, ik denk dat vrouwen ook meer hun best doen om er mooit uit te zien![]()
Jaaah! Dat heeft wel wat.quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zullen we een Doffy-fanclub beginnen?
Goed ideequote:Op woensdag 15 juni 2005 10:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zullen we een Doffy-fanclub beginnen?
Hoeveel stoelen heeft Doffy?quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:55 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb Doffy nog niet in het echt gezien, maar op basis van de foto's en zijn aanwezigheid in de lfc wil ik me wel vast aanmelden voor de fanclub
Enorm leukquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:12 schreef FuifDuif het volgende:
Miss_sly en Alicey!
@Reya, de volgende keer waarschijnlijk wel. Hoe was de meet?!?!?!?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:14 schreef miss_sly het volgende:
Ik was er ook niet, maar ik geloof dat het wel geslaagd was
Wel paren, niet baren?quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:18 schreef Bensel het volgende:
Ik wil ook een fanclub..![]()
Ik ben de forum eigen midas dekkers tenslotte![]()
Bescheidenheid siert de man.quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:18 schreef Bensel het volgende:
Dat maakt je imago er bij mij niet beter opquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:18 schreef Bensel het volgende:
Ik wil ook een fanclub..![]()
Precies. Mij hoor je ook niet klagen. Ondanks dat er 2000 jaar terug voor het laatst een boek van me is uitgebrachtquote:
Dan heb je wel gelogen. Je zou nogal glorieus terug komen en daar is niets van te zien.quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:36 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Precies. Mij hoor je ook niet klagen. Ondanks dat er 2000 jaar terug voor het laatst een boek van me is uitgebracht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |