Voor een vrouw ziet-ie er inderdaad best slecht uit.quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Voor een man ben je best een lekker ding
quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:05 schreef Alicey het volgende:![]()
![]()
Sorry, ik interpreteer dit op mijn eigen manier.![]()
![]()
Ik ben inderdaad ook geneigd nogal pittige conclusies eruit te trekkenquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:05 schreef Alicey het volgende:
[..]![]()
![]()
Sorry, ik interpreteer dit op mijn eigen manier.![]()
![]()
Je vindt Doffy geen hunk dus?quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voor een vrouw ziet-ie er inderdaad best slecht uit.
Juist wel dus.quote:
Mijn voorkeur gaat normaal toch uit naar vrouwen, en het is dan ook zeer zeldzaam dat ik een man echt leuk vind. Vandaarquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Juist wel dus.
Maar je deed het voorkomen alsof je iemand kunt beoordelen op uiterlijk als "voor een man" en "voor een vrouw". Alsin voor een man ziet-ie er leuk uit, maar voor een vrouw niet.
Op die manier.quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat normaal toch uit naar vrouwen, en het is dan ook zeer zeldzaam dat ik een man echt leuk vind. Vandaar
quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:19 schreef Alicey het volgende:
Mijn voorkeur gaat uit naar mannen, maar dat neemt niet weg dat er behoorlijk wat mooie vrouwen rondlopen.
Hmmm, ik denk dat vrouwen ook meer hun best doen om er mooit uit te zienquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op die manier.
Mijn voorkeur gaat uit naar mannen, maar dat neemt niet weg dat er behoorlijk wat mooie vrouwen rondlopen.
Over het algemeen denk ik het wel ja.quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, ik denk dat vrouwen ook meer hun best doen om er mooit uit te zien![]()
Jaaah! Dat heeft wel wat.quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zullen we een Doffy-fanclub beginnen?
Goed ideequote:Op woensdag 15 juni 2005 10:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zullen we een Doffy-fanclub beginnen?
Hoeveel stoelen heeft Doffy?quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:55 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb Doffy nog niet in het echt gezien, maar op basis van de foto's en zijn aanwezigheid in de lfc wil ik me wel vast aanmelden voor de fanclub
Enorm leukquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:12 schreef FuifDuif het volgende:
Miss_sly en Alicey!
@Reya, de volgende keer waarschijnlijk wel. Hoe was de meet?!?!?!?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:14 schreef miss_sly het volgende:
Ik was er ook niet, maar ik geloof dat het wel geslaagd was
Wel paren, niet baren?quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:18 schreef Bensel het volgende:
Ik wil ook een fanclub..![]()
Ik ben de forum eigen midas dekkers tenslotte![]()
Bescheidenheid siert de man.quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:18 schreef Bensel het volgende:
Dat maakt je imago er bij mij niet beter opquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:18 schreef Bensel het volgende:
Ik wil ook een fanclub..![]()
Precies. Mij hoor je ook niet klagen. Ondanks dat er 2000 jaar terug voor het laatst een boek van me is uitgebrachtquote:
Dan heb je wel gelogen. Je zou nogal glorieus terug komen en daar is niets van te zien.quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:36 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Precies. Mij hoor je ook niet klagen. Ondanks dat er 2000 jaar terug voor het laatst een boek van me is uitgebracht![]()
Geduld schatquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan heb je wel gelogen. Je zou nogal glorieus terug komen en daar is niets van te zien.
Nee druk, druk, druk. Maar me secretaresse vond in 2012 nog een gaatje in me planningquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:37 schreef Alicey het volgende:
Dan heb je wel gelogen. Je zou nogal glorieus terug komen en daar is niets van te zien.
Ik maak wel een website voor je als je wilt. Moet je wel eerst 10.000 bijbels slijten aan mijn schapenquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:47 schreef Bensel het volgende:
Ach als ik geen fanclub mag.. een hateclub mag ook hoor![]()
Toch wel gaaf om als dooie een fanclub te hebben.quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:49 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nee druk, druk, druk. Maar me secretaresse vond in 2012 nog een gaatje in me planning
Verder ben ik druk bezig met me subdivisie genaamd "Opus Dei" die redelijk loopt. Madonna staat tegenwoordig ook onder contract van me als Kabbala verkoper. Project Islam rukt op alleen een kleine vertraging door ene Akkersloot. Gaat over het algemeen best ok hoor maar heeft gewoon tijd nodig.
Promotie sticker hebben met een URL naar me fanclub trouwens?
Yeah, baby, yeahquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:51 schreef Alicey het volgende:
Toch wel gaaf om als dooie een fanclub te hebben.
Je hebt geen fles waar ik jezus van het kruis moet afhalen om de fles te openen?quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:58 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Yeah, baby, yeah
Wil je dan misschien een shampoo fles in de vorm van Jezus? Je weet wel, waar je de kop afdraait om shampoo te kunnen pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |