abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27959748
Mooie echo Neva en AM!
  † In Memoriam † woensdag 15 juni 2005 @ 18:47:04 #52
47213 ArmaniMania
pi_27959819
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 18:42 schreef PeRi het volgende:
Wat schattig, je kan hem/haar al helemaal zien zitten. Wat geweldig.
Hehehe we hadden ook een vooraanzicht maar daar hebben we geen foto van daar kon je zelfs de oogjes zien zitten
  woensdag 15 juni 2005 @ 18:50:30 #53
35189 Troel
scherp en bot
pi_27959906
Armani, Neva, wat een gigantisch mooie echo! Leuk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_27960301
WOW die is echt wel duidelijk. Mooi hoor!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  woensdag 15 juni 2005 @ 19:54:31 #55
24361 Neva
Mania lovin'
pi_27961783
thanx lieffie

en die bovenste is echt zo lief he die lange beentjes
pi_27962501
Mooie echo's.
  woensdag 15 juni 2005 @ 20:18:59 #57
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_27962542
Geweldig geluid hé, dat kloppende hartje Ingrid en Djeez.

En een heel mooie echo Neva en AM.
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
pi_27966228
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 19:04 schreef MeNicole het volgende:
WOW die is echt wel duidelijk. Mooi hoor!!
Ja, hopelijk hebben wij volgende week ook zulke duidelijke foto's (echo) van ons kindje! Kun je ze mooi aan iedereen hier showen schat!
pi_27967656
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 20:18 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Geweldig geluid hé, dat kloppende hartje Ingrid en Djeez.
Ja echt wel! Klopt echt snel.
  Redactie Frontpage woensdag 15 juni 2005 @ 23:05:53 #60
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_27968590
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 22:39 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Ja echt wel! Klopt echt snel.
Ik heb zelfs het geuild opgenomen op mijn GSM! Altijd leuk om als ringtone in te stellen...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  † In Memoriam † donderdag 16 juni 2005 @ 10:01:46 #61
43556 miss_dynastie
pi_27975094
Wow, mooie echo neva en armani
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 juni 2005 @ 10:06:21 #62
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_27975200
Wat een mooie echo, Neva en AM!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_27978854
Ik zag net een hele mooi echo voorbij komen.

Is Jonnetje nu al bevallen of is ze soms druk bezig?? (voor de zekerheid maar even)
pi_27978895
Oh ja... *meld*

Neva en Armanimania wat een mooie echo..
Klopt het dat je bij die eerste zelfs een oortje kan zien? Volgens mij wel he?

Vanmiddag mag ik weer voor controle naar de gyn.
W ~ H ~ T
  donderdag 16 juni 2005 @ 12:04:17 #65
24361 Neva
Mania lovin'
pi_27978968
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 12:01 schreef Jonnetje het volgende:
Oh ja... *meld*

Neva en Armanimania wat een mooie echo..
Klopt het dat je bij die eerste zelfs een oortje kan zien? Volgens mij wel he?

Vanmiddag mag ik weer voor controle naar de gyn.
we hebben zelfs beebje en profiel gezien en in vooraanzicht zodat je de oogjes heel duidelijk kon zien en het kontje hebben we heel veel gezien en alle werveltjes.
Zo snel als we de vorige keer weg waren ( 3 minuutjes) nu zijn we dik 15 ( al dan niet langer) bezig geweest
pi_27979116
Ooow..

Da's wel heel erg fijn, dat ze er zo lekker de tijd voor hebben genomen. Dan heb je zelf ook de tijd om er heerlijk van te genieten.
W ~ H ~ T
  donderdag 16 juni 2005 @ 12:10:40 #67
24361 Neva
Mania lovin'
pi_27979151
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 12:09 schreef Jonnetje het volgende:
Ooow..

Da's wel heel erg fijn, dat ze er zo lekker de tijd voor hebben genomen. Dan heb je zelf ook de tijd om er heerlijk van te genieten.
precies over 8 weekjes weer

Bij jou al enige vorderingen of heeft guppie het nog prima naar zijn/haar zin in de buik?
  donderdag 16 juni 2005 @ 12:14:51 #68
24188 Belana
kloon van belana
pi_27979282
"nog maar 2dagen te gaan, het kan nu elk moment gebeuren" staat er in je guppiebanner jonnetje, dus kom maar op met een vers babietje
stormy waters...
sailin'
pi_27979357
Het is verdacht rustig..

Misschien stilte voor de (weeën)storm?

Af en toe krijg ik een trap als ik weer eens iets te veel voorover zit en verder beweegt Guppie meer dan genoeg. Maar verder helemaal rustig.. Geen harde buiken, oefenweeën of wat dan ook.
Zo als het aan het begin van de week rommelde, zo rustig is het nu..
W ~ H ~ T
  donderdag 16 juni 2005 @ 12:43:36 #70
62233 Jelief
ikke lief!
pi_27980228
dat klinkt wel verdacht ja Jonnetje, het is vast rustig zodat jij goed uitgerust bent voor het echt van start gaat. * Jelief roept nog 'ns: GUPPIE!!!!!!!!

Wij hebben gister wat inkopen gedaan bij de Hema, mijn lief had via het werk een uitnodiging voor een personeelskoopavond met 20 procent korting. we hebben nu dus een badje vol met verzorgingsspul, katoenen luiers, washandjes, kruikezak etc etc.
En vanavond gaan we naar de Gardo, kijken voor een wagen. Nu moeten we alleen nog tijd vinden om de kamer op orde te brengen en eindelijk eens kleurtjes kiezen.

oja vergeet ik nog het meest bijzondere, ik heb onsje gevoeld! eergistervoelde ik al iets dat ik niet kon thuisbrengen maar vlak daarna op de wc kwam er nogal wat lucht vrij . maar gisteravond voelde ik weer plopjes (tegen mijn volle blaas )dus ik ga er maar vanuit dat dit toch echt onsje is.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  donderdag 16 juni 2005 @ 15:50:30 #71
106326 Snowwww
Hevig verliefd...
pi_27987042
Leuk is dat he, voor de eerste keer je babietje voelen in je buik... Bij mij was het met 14 weken, ik zat bij mijn ouders op de bank en inene voelde ik drie duwtjes... Duurde even voordat ik besefte dat het de bay zou kunnen zijn. Met 16 weken voelde ik de baby elke dag en mijn vriend voelde toen ook al wat....

Hier gaat alles lekker rustig. Ben sinds een weekje met verlof... Wel moeilijk hoor, zo de hele dag niks hoeven te doen... Voel me zelfs een beetje schuldig!
Ben wel erg moe de laatste tijd, vandaag bij de verloskundige mijn ijzer maar weer eens laten prikken, die was 6,1... Te laag dus, vandaar die vermoeidheid. Dus nu heb ik pilletjes en een drankje, kijken of het helpt. Zo irritant vind ik dat, ik wil van alles doen maar ben er gewoon te moe voor

De verlos vond trouwens dat de baby hard groeide, dat het wel eens een grote baby kon worden en dat ze het maar een beetje in de gaten moesten houden... Nou zit ik me hier helemaal op te vreten, want een grote baby eruit werken is lijkt mij niet zo prettig.. Maar ik denk dat het niet zo heel veel kwaad kan, want anders had ze me toch wel eerder dan over 2 weken laten terug komen? Op de pufcursus hadden ze ook al gezegd van de ene verlos vind een baby groot, de ander vind hem netjes aan de maat... En grootte van de baby zegt ook niks over een eventuele zware bevalling, toch???
pi_27988284
Hoi allemaal.

Neva, mooie echo hoor!

Jonnetje, heb je het niet erg warm met dit weer? Wel fijn dat je iig goed kan uitrusten!

Snowwww, niet teveel zorgen maken hoor. Het is inderdaad zo dat bij de ene verlos ze zullen voelen dat het groot is en bij de volgende denken ze weer dat het klein is.

Hier alles ok, ben vandaag jarig Dus al veel prenatal bonnen gehad (op ons verzoek, kunnen we lekker zelf neuzen naar babyspulletjes ). Vanmiddag heb ik in de stad gelunched met wat anderen en erna ben ik ook nog even wezen winkelen voor een broek en nog een shirtje (uitverkoop ).
Maar kvind het wel warm
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 16 juni 2005 @ 17:16:29 #73
24361 Neva
Mania lovin'
pi_27990525
Feli Fuente
  donderdag 16 juni 2005 @ 19:39:08 #75
45621 Suzanna
Mama van...
pi_27994152
Gefeliciteerd met je verjaardag, Fuente!!!

Ikke ben vandaag naar de verloskundige geweest, alles goed, hartje klopte als een zonnetje (zegmaar), en de verloskundige dacht dat het een meisje zou zijn, want het hartje ging zo snel!
Jullie dat ooit gehoord?

Gisteravond heeft mijn man trouwens ook het babytje voelen schoppen, heel gaaf . We zijn nu al verliefd op t kleintje...zou het nu al nooit meer kwijt willen ...

Oh ja...ik zat in de wachtkamer van de verloskundige, zat daar een Antilliaans (jong) moedertje met een kindje van 4 maanden die zei tegen de verloskundige dat ze weer zwanger was, maar het kindje kwijt wilde. Vroeg de verloskundige hoe ver ze was... DRIE MAANDEN! Bleek met de datum van de laatste menstruatie nog verder te zijn.
Ten eerste: nog sneller dan ik weer zwanger geworden...
Ten tweede: raar dat ze dit in de wachtkamer bespreken...
Ten derde: ik kreeg een naar gevoel in m'n maag toen ik naar haar kleine meisje keek, een schattig kindje...maar het tweede hoefde ze dus niet.
Ten vierde: had bijna de neiging te zeggen: geef t kindje maar aan mij als het geboren is...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')