Ik moet nog altijd een keer carnaval komen vieren, ook volgens mijn goede Bossche studentenvriendquote:Op woensdag 15 juni 2005 02:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan hedde hier nog unne baco?
Bedoelde da?
Ik ook.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 07:47 schreef just me het volgende:
ow ja.. de helpdesk van planet.. gisterenavond wel 30 minuten aan dat 09-00 nummer gehad, iemand van de 1e lijn, iemand van de 2e lijn, ik heb ipconfig /flushdns moeten doen, en ik moest foto's weghalen (ja duh... lekker makkelijk als je geen ftp-connectie krijgt) en nog steeds kan ik geen foto's uploaden. Appelsientje.. bedank je 2e-lijns collega even for nothing !
9 ?? !!! veel succesquote:Op woensdag 15 juni 2005 08:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik ook.
Vandaag 9 afstudeerpresentaties beoordelen.![]()
Zeg dat maar tegen mijn studenten!quote:
Wat voor werk doe je dan?quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik ook.
Vandaag 9 afstudeerpresentaties beoordelen.![]()
Begeleiden van 4e jaars HBO studenten met hun afstudeerstages.quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:54 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan?
Mogguh trouwens
Hehe jammer dat je mijn begeleider niet bentquote:
Wat een mooi moment voor jequote:Op woensdag 15 juni 2005 09:13 schreef Bjoro het volgende:
ik post....ik ga naar bed.....en de volgende post ik weer......IN DEZELFDE HOOLS !!!!!
Mogguh
quote:Op woensdag 15 juni 2005 02:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan hedde hier nog unne baco?
Bedoelde da?
Graag.quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:28 schreef Bluezz het volgende:
Wat hebbie DD, moet zuster bluezz er even naar kijken?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:32 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Graag.
Doof gevoel in mijn scheenbeen, straalt uit naar kuit, knieholte en voetzool. Beetje alsof je voet/been slaapt. Vervelend gevoel.
Vrouwlief had het over een zenuw in de onderrug...
Euh, ik wil je niet bangmaken, maar mijn collega had ook dit soort klachten, die kon uiteindelijk z'n been opeens niet meer bewegen (midden op de A4 natuurlijkquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:32 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Graag.
Doof gevoel in mijn scheenbeen, straalt uit naar kuit, knieholte en voetzool. Beetje alsof je voet/been slaapt. Vervelend gevoel.
Vrouwlief had het over een zenuw in de onderrug...
Lekker...quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
Euh, ik wil je niet bangmaken, maar mijn collega had ook dit soort klachten, die kon uiteindelijk z'n been opeens niet meer bewegen (midden op de A4 natuurlijk), bleek een hernia te zijn.
Best kans dat je vrouw gelijk heeft dus.
doet me denken aan "vroeger".....toen was dat heel normaalquote:
Ik zou het als een noodgeval bestempelen en gewoon naar een dokter stappen....quote:
Lang lang geleden, toen we nog moesten inbellen en het buiten zwart/wit was...quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
doet me denken aan "vroeger".....toen was dat heel normaal
toen de mannen van staal waren en de boten van hout.......... tegenwoordig is het vice versaquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Lang lang geleden, toen we nog moesten inbellen en het buiten zwart/wit was...
Toen een string nog geen veter wasquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
toen de mannen van staal waren en de boten van hout.......... tegenwoordig is het vice versa
Toen we nog met bakkebaarden rondliepen, en je al tevreden was met 1 website in je favorietenquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Lang lang geleden, toen we nog moesten inbellen en het buiten zwart/wit was...
Heren..en Kahn, van harte gefeliciteerd!quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:10 schreef Bjoro het volgende:
laten we maar eennemen
de taart van vandaag wordt u aangeboden door:
Wilfred Bouma
Michael Laudrup en
Oliver Kahn
proficiat mannen !
Zeg is het al bekend of jij ook naar Spanje gaat ?? (de hools gaan zo snel hier dat ik het ff gemist heb)quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:15 schreef JaWi het volgende:
Ik ga de schade van de bomaanslag opruimen. Dan maar is even 4 uurtjes werken en dan voetballen op het strand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |