Ik denk niet dat SCH op je gaat vallen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:29 schreef johannes1986 het volgende:
Dank je wel! Nou, ik heb mn profiel weten te wijzigen en een fotootje van een dik jaartje terug van mezelf als userpic...herkenbaar genoeg?![]()
UUHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:41 schreef johannes1986 het volgende:
Haha wie is dat?
Zolang t geen kerel is of een vrouw van boven de 20 ben ik niet ontevreden
quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:41 schreef johannes1986 het volgende:
Haha wie is dat?
Zolang t geen kerel is of een vrouw van boven de 20 ben ik niet ontevreden
Tenzij SCH in de buurt is....quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:48 schreef AirRaid het volgende:
1 tip, blijf vooral uit de buurt van de kelder
En uit de buurt van SCH en Bluezz, qua ontgroening hier.quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:48 schreef AirRaid het volgende:
dar kom je gauw genoeg achter
1 tip, blijf vooral uit de buurt van de kelder
Unleash the Beast that's called Harryquote:Op woensdag 15 juni 2005 01:51 schreef johannes1986 het volgende:
* gaat stiekem heel even kijken wat t is en dan zo snel mogelijk weer weg *![]()
Zware mafkezen daar...ben blij dat ze niej op me gaan vallen..quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:56 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- gaat naar zijn hol en wenst Johnny sterkte, welterusten!
fuck met een * ?quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:55 schreef johannes1986 het volgende:
trouwens geen f*ck te beleven daar, 1 topicje...ze zijn zich kennelijk even aan het terugtrekken![]()
Tis en blijft een kutnewbiequote:
Je hoeft alleen die van VBL te weten....quote:Op woensdag 15 juni 2005 02:02 schreef johannes1986 het volgende:
ja, ik weet niet hoe het met de normen en waarden gesteld is op Fok
.................en anders?quote:Op woensdag 15 juni 2005 02:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat blijkt wel,hij zal zeer snel moeten veranderen....
En daar kunnen we kort over zijn;quote:Op woensdag 15 juni 2005 02:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je hoeft alleen die van VBL te weten....
Kleine aanpassingquote:Op woensdag 15 juni 2005 02:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[golfer mode on]
En daar kunnen we kort over zijn;
Lees de FAQ en hou verder je bek
[golfer mode off]
Jij kent SCH dus niet?quote:Op woensdag 15 juni 2005 02:05 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Ik denk dat t allemaal wel meevalt![]()
Ik neem aan dat ik weinig dingen doe waarvan in de FAQ staat dat t verboden is...ik ben te n00b om kutlinks enz te plaatsen, en verder post ik gwoon lekker hier en daar watquote:Op woensdag 15 juni 2005 02:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
En daar kunnen we kort over zijn;
Lees de FAQ en hou verder je bek
Hij heeft net z'n eerste encounter met Tong gehad, al besefte ie nog niet echt de historische strekking ervan .... anders was ie nu al wel weer weg geweestquote:
Daar komt jouw sterretje anders wel zeer snel achterquote:Op woensdag 15 juni 2005 02:07 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Die lijpe sm-er? K heb t niej zow op kelders en hij weet niet eens wie ik ben![]()
Oh boy, you shouldn't have said that. Now he's gonna get medieval on yo' assquote:Op woensdag 15 juni 2005 02:07 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Die lijpe sm-er? K heb t niej zow op kelders en hij weet niet eens wie ik ben![]()
Is Tong ook al zow'n lijpo dan? Heb k niej gzien in t keldertjequote:Op woensdag 15 juni 2005 02:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hij heeft net z'n eerste encounter met Tong gehad, al besefte ie nog niet echt de historische strekking ervan .... anders was ie nu al wel weer weg geweest![]()
haha ga s even niej een forum en real life verwarrenquote:Op woensdag 15 juni 2005 02:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Oh boy, you shouldn't have said that. Now he's gonna get medieval on yo' ass![]()
![]()
Snel overgaan op ander alcoholquote:
Kom maar ff hier zuipen, ik heb nog een koelkassie Grolsch in de huiskamer staan ... kunnen we van de week nog naar wedstrijden in het Arke, en daarna nog ff naar Kerkradequote:
Lekkerste bier jaquote:
Dat is nog altijd Jupiler.quote:
Ja, maar daar zitten mn huisgenoten alquote:Op woensdag 15 juni 2005 02:15 schreef johannes1986 het volgende:
Pas op hoor, hij is behalve een koelkassie Grolsch, ook in het bezit van een kelder...![]()
Dan hette ge hier nog eune bacootjequote:Op woensdag 15 juni 2005 02:32 schreef DutchGooner het volgende:
Maar goed,de eerste die mij nog een bacootje geeft is unne goeie![]()
Dan hedde hier nog unne baco?quote:Op woensdag 15 juni 2005 02:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dan hette ge hier nog eune bacootje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |