Lang lang geleden, toen we nog moesten inbellen en het buiten zwart/wit was...quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
doet me denken aan "vroeger".....toen was dat heel normaal
toen de mannen van staal waren en de boten van hout.......... tegenwoordig is het vice versaquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Lang lang geleden, toen we nog moesten inbellen en het buiten zwart/wit was...
Toen een string nog geen veter wasquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
toen de mannen van staal waren en de boten van hout.......... tegenwoordig is het vice versa
Toen we nog met bakkebaarden rondliepen, en je al tevreden was met 1 website in je favorietenquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Lang lang geleden, toen we nog moesten inbellen en het buiten zwart/wit was...
Heren..en Kahn, van harte gefeliciteerd!quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:10 schreef Bjoro het volgende:
laten we maar eennemen
de taart van vandaag wordt u aangeboden door:
Wilfred Bouma
Michael Laudrup en
Oliver Kahn
proficiat mannen !
Zeg is het al bekend of jij ook naar Spanje gaat ?? (de hools gaan zo snel hier dat ik het ff gemist heb)quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:15 schreef JaWi het volgende:
Ik ga de schade van de bomaanslag opruimen. Dan maar is even 4 uurtjes werken en dan voetballen op het strand.
lekker, rondje op kosten van mijn vader, die ook vandaag jarig is.quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:10 schreef Bjoro het volgende:
laten we maar eennemen
de taart van vandaag wordt u aangeboden door:
Wilfred Bouma
Michael Laudrup en
Oliver Kahn
proficiat mannen !
Ja, ik moet alleen nog even tickets boeken geloof ikquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zeg is het al bekend of jij ook naar Spanje gaat ?? (de hools gaan zo snel hier dat ik het ff gemist heb)
O oke vetquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:19 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, ik moet alleen nog even tickets boeken geloof ik.
Ach zomer hequote:Op woensdag 15 juni 2005 10:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
O oke vet![]()
Je gaat dus tochwat zal het rustig worden hier..
LOLquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:34 schreef DeTolk het volgende:
DeTolk boodschappen doen gaat. Tot over 2 Hools!
maar die hebben toch aalleen maar openingstijden als jij werkt of slaaptquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:30 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ach zomer he.
En er is daar een internetcafé hoor.
Of je gaat héééél lang boodsschappen doen,quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:34 schreef DeTolk het volgende:
DeTolk boodschappen doen gaat. Tot over 2 Hools!
Uhhhhm. Daar zit wat inquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar die hebben toch aalleen maar openingstijden als jij werkt of slaapt
Moet je je behoefte doen?quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga een bomaanslag plegen in mn eigen tuin.
dan lig je er net in manquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:36 schreef JaWi het volgende:
[..]
Uhhhhm. Daar zit wat in.
Of ik moet voor 12 uur in de morgen een poging wagen ten koste van mijn nachtrust.
laat ik wel ff weten als ik weer thuis benquote:Op woensdag 15 juni 2005 08:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]sorry.... ik kan er niks aan doen
![]()
Goede morgen trouwens iedereen !!
ps welk FTp programma gebruik je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |