Ik vind het beeld denk ik de leukste.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:06 schreef k_man het volgende:
Het zal één van deze moeten worden:
Roept u maar...
iidquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:12 schreef ForumGek het volgende:
Beetje domme vraag, maar wat is bokéh ?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:39 schreef ForumGek het volgende:
Ik kan helemaal niks daarin lezen, helemaal leeg
Ik twijfel tussen 1 en 3....quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:06 schreef k_man het volgende:
Het zal één van deze moeten worden:
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
Roept u maar...
kunnen we dan niet naar H_G_T mailen ofzo?quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:02 schreef Rewimo het volgende:
[dienstmededeling]
Uw coördinator begeeft zich - met dank aan ProRail - vanavond richting Roosendaal en kan derhalve pas zondagavond weer foto's en linkjes plaatsen.
[/dienstmededeling]
Roemquote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:37 schreef Funkster het volgende:
Kun je eigenlijk wat winnen met deze wedstrijd???
Ik vind 'm heerlijk! mooie kleuren, lekkere plaat gewoon. Helemaal goedquote:Op maandag 20 juni 2005 00:29 schreef cramus het volgende:
Allen,
Al weer een hele tijd geleden sinds ik mee gedaan hebt met een fok wedstrijd..![]()
Nu terug en mét een nieuwe cam: de EOS 350D.
Meteen maar even wat bokéh geprobeerd, en ik vroeg me af of jullie dit wat vinden:
[afbeelding]
Mooie foto's, maar voor dit onderwerp vind ik je eerdere inzending veel geschikter.quote:Op maandag 20 juni 2005 10:29 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik zit aan 1 van deze 2 te denken als inzending:
[afbeelding]
of
[afbeelding]
D'as allebei de bokeh van een 50mm f/1.2 Nikkor objectief...
Wat denken jullie?
Kijk nog eens goed naar mijn naam en naar de naam van de persoon naar wie je linkt....quote:Op maandag 20 juni 2005 11:43 schreef Vliegvrager het volgende:
Mooie foto's, maar voor dit onderwerp vind ik je eerdere inzending veel geschikter.
quote:Op maandag 20 juni 2005 14:18 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed naar mijn naam en naar de naam van de persoon naar wie je linkt....
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op maandag 20 juni 2005 15:36 schreef Vliegvrager het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben er nietLet maar niet op mij.
De warmte speelt me parten ofzo
![]()
![]()
![]()
Macro of niet is niet "the issue". Hebben je foto Bokeh of niet.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:30 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Is dit wat? of valt het meer onder macro8ige fotos?
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zou voor de engel gaan. Daarbij komt de bokeh het beste tot uitdrukking omdat die daarbij echt iets toevoegt... maar dat is slechts mijn mening.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:00 schreef Rewimo het volgende:
Ik twijfel nog steeds...
Die laatste had je toch "Een stengel" moeten noemen hoorquote:Op maandag 20 juni 2005 18:00 schreef Rewimo het volgende:
Ik twijfel nog steeds...
Mijn engel...
[afbeelding]
Mijn bengel...
[afbeelding]
Of toch mijn larix...
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:21 schreef Shark.Bait het volgende:
Die laatste had je toch "Een stengel" moeten noemen hoor![]()
Alhoewel deze ook niet verkeerd is, zou ik voor je eerste foto gaan. Die vind ik een tikkie mooier en aparterquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:38 schreef cramus het volgende:
Erg mooie foto's hier!
Ik heb er nog even 1 geprobeerd.. Met dit lekkere weer van de afgelopen dagen:
[afbeelding]
Deze beter als mijn eerst geplaatste?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |