Ik vind 'm heerlijk! mooie kleuren, lekkere plaat gewoon. Helemaal goedquote:Op maandag 20 juni 2005 00:29 schreef cramus het volgende:
Allen,
Al weer een hele tijd geleden sinds ik mee gedaan hebt met een fok wedstrijd..![]()
Nu terug en mét een nieuwe cam: de EOS 350D.
Meteen maar even wat bokéh geprobeerd, en ik vroeg me af of jullie dit wat vinden:
[afbeelding]
Mooie foto's, maar voor dit onderwerp vind ik je eerdere inzending veel geschikter.quote:Op maandag 20 juni 2005 10:29 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik zit aan 1 van deze 2 te denken als inzending:
[afbeelding]
of
[afbeelding]
D'as allebei de bokeh van een 50mm f/1.2 Nikkor objectief...
Wat denken jullie?
Kijk nog eens goed naar mijn naam en naar de naam van de persoon naar wie je linkt....quote:Op maandag 20 juni 2005 11:43 schreef Vliegvrager het volgende:
Mooie foto's, maar voor dit onderwerp vind ik je eerdere inzending veel geschikter.
quote:Op maandag 20 juni 2005 14:18 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed naar mijn naam en naar de naam van de persoon naar wie je linkt....
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op maandag 20 juni 2005 15:36 schreef Vliegvrager het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben er nietLet maar niet op mij.
De warmte speelt me parten ofzo
![]()
![]()
![]()
Macro of niet is niet "the issue". Hebben je foto Bokeh of niet.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:30 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Is dit wat? of valt het meer onder macro8ige fotos?
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zou voor de engel gaan. Daarbij komt de bokeh het beste tot uitdrukking omdat die daarbij echt iets toevoegt... maar dat is slechts mijn mening.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:00 schreef Rewimo het volgende:
Ik twijfel nog steeds...
Die laatste had je toch "Een stengel" moeten noemen hoorquote:Op maandag 20 juni 2005 18:00 schreef Rewimo het volgende:
Ik twijfel nog steeds...
Mijn engel...
[afbeelding]
Mijn bengel...
[afbeelding]
Of toch mijn larix...
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:21 schreef Shark.Bait het volgende:
Die laatste had je toch "Een stengel" moeten noemen hoor![]()
Alhoewel deze ook niet verkeerd is, zou ik voor je eerste foto gaan. Die vind ik een tikkie mooier en aparterquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:38 schreef cramus het volgende:
Erg mooie foto's hier!
Ik heb er nog even 1 geprobeerd.. Met dit lekkere weer van de afgelopen dagen:
[afbeelding]
Deze beter als mijn eerst geplaatste?
Hij is heel leuk vind ik, misschien ietsje donker in het gezicht?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:51 schreef Astridj0h het volgende:
http://img.photobucket.co(...)0h/DSC_0173ps700.jpg
edit vergeten dat ie 700 breed is. geen idee hoe je thumbs maakt dus maar ff klikken dan
bokeh? hoewel je theoretisch gezien niet van onder zou moeten fotograferen ofzo....
offtopic, zo zie ik er dus ook ongeveer uit... tis me zus
quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:11 schreef Shark.Bait het volgende:
Nee Puckzz, da's niks. Teveel concurrentie enzo. Ik wil ook wel een keer winnen, jah?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |