Ja mooie foto, ga even vergelijken met je eekhoorntje.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:52 schreef Schanulleke het volgende:
Ik vind foto 2 het mooiste qua Bokeh Stil.
Voor wat mijn eventuele inzending betreft: is dit wat?
[afbeelding]
De eerste foto vindi k het leukste MissyMirjamquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
voldoet dit aan de eischen/ mag ik wat feedback?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is hetquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
voldoet dit aan de eischen/ mag ik wat feedback?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
aha, *onthoudt*quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:13 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Meestal gebruikt men de regel dat het onderwerp op 1/3 staan. Dit om je foto meer dynamiek te geven, deze regel is wel niet heilig maar voldoet meestal. Als je natuurlijke lijnen in je beeld hebt, zoals rivieren, wegen, noemmaarop ... kan je daarmee het dynamische in de foto brengen.
Dat is een @#$% tuinlamp. Ik ga nog een keertje terug om de foto met een iets hoger staand zonnetje te maken!quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:20 schreef Puckzzz het volgende:
2 heeft een aparte lensflare zeg! Ik vind 'm mooi! maar is dat een tuinstoel ofzo op de achtergrond? dat witte vlak vind ik zonde, ik zit elke keer te kijken wat dat zou zijn
Dank je.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:12 schreef mwvdlee het volgende:
'T is bijna abstract, leuk!
Ok dan is dit voorlopig mijn bijdragequote:Op woensdag 15 juni 2005 16:27 schreef mwvdlee het volgende:
Wat mij betreft zeker doen, grotere kanshebber dan de zoveelste bloem-met-onscherpe-achtergrond
Het is een mooie fotoquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:26 schreef Rewimo het volgende:
Voor alle inzenders:
Als je een grotere versie van je inzending online hebt staan kun je me de link mailen, dan zet ik die erbij![]()
Ik heb voorlopig voor deze foto gekozen als mijn inzending:
Wat vind je minder? De kwaliteit of de foto zelf?quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vind m minder
zal wel aan mij liggen denk ik.
Ik vind de eerste wel wat hebben, zeker origineler dan 1 voorwerp op de voorgrond te hebben.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:11 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik twijfel nog over mijn inzending
1. een Bokeh-sandwich
[afbeelding]
2. Een wat minder afgezaagde voorgrond, maar de bokeh is wat wazig imho
[afbeelding]
3. een standaard stukje natuur voorop, maar de bokeh spat er wat meer vanaf door de donkere achtergrond.
[afbeelding]
4. Als 3, maar dan het uiteinde van de spriet, dus rond ipv recht
[afbeelding]
Iemand een duidelijke voorkeur? Of ander commentaar?
En die mening is zeker zo belangrijk .. zoniet belangrijker. Een leek kijkt meestal naar beeld en gevoel van een foto en minder naar de technische kant. En een foto kan knap zijn, ook al is ie niet perfect volgens de regels.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vind die eerste wel leuk, sprak de leek
Ik vind die eerste foto echt heel mooi! De kleuren, de verhouding scherpte/onscherpte (misschien nét een tikkie teveel onscherpte op de voorgrond, waardoor het zicht wat belemmerd wordt.. Maar bijna niet storend).quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:11 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik twijfel nog over mijn inzending
Iemand een duidelijke voorkeur? Of ander commentaar?
Mooiquote:
@3 je hebt gelijk, die is niet helemaal scherpquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:20 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik vind de eerste wel wat hebben, zeker origineler dan 1 voorwerp op de voorgrond te hebben.
2. doet me niet zoveel, mss ook omdat het onderwerp zo recht in het midden staat
3. lijkt me niet helemaal scherp
4. vind'k persoonlijk een beetje te donker als achtergrond
Leken bestaan niet imho. Ik maak foto's om naar te kijken, niet om er technisch mee te pronken. Jij kijkt vast al wat jaartjes uit je ogen, dus ben je geen leek.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vind die eerste wel leuk, sprak de leek
Dat lijkt me een duidelijk en unaniem oordeel. Het grappige is dat #1 als enige niet om de bokeh gemaakt is.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:42 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik vind die eerste foto echt heel mooi! De kleuren, de verhouding scherpte/onscherpte (misschien nét een tikkie teveel onscherpte op de voorgrond, waardoor het zicht wat belemmerd wordt.. Maar bijna niet storend).
Ik zou dus voor de eerste foto gaan
De andere drie vind ik eerlijk gezegd weinig hebben...
deze vind ik echt te gek!!!!!quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:33 schreef Sasami het volgende:
Wat vinden jullie van deze?:
Het is een waterjuffertje op een vaarnblad (met veel wind) boven een vijver.
[afbeelding]
Ik denk het welquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:27 schreef Caar2 het volgende:
[..]
deze vind ik echt te gek!!!!!
Hier nog twee fotootjes van mij! Voldoen deze nou ook aan het onderwerp??
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
Nee, inderdaad geen Christanquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:03 schreef Puckzzz het volgende:
Die vind ik leuk Rewimo (een keer geen Christan?![]()
)ook hoe ze heel voorzichtig haar hand onder zijn kinnetje heeft. leuke foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |