Ik weet dat het iets te maken heeft met de onscherpe delen op de acgtergrond, maar daar houdt het ook op. Ja, FOTers leg eens duidelijk uit....quote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:53 schreef achterop23 het volgende:
Bokeh? wasda
als je maar lekker gezopen hebtquote:Op zondag 5 juni 2005 01:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben niet zo vlij met bokhe geloof ik
quote:Op zondag 5 juni 2005 12:36 schreef Olio het volgende:
Caar die laatste is echt heel erg mooi. Waar kijken we eigenlijk naar, een kaars?
het gaat em nou juist wel om de onscherpte, daar zit je bokeh in.quote:De foto's van Ivo en macrotough hebben leuke onscherpte, maar daar gaat het toch niet echt om.
[..]quote:
Zover was ik al, maar zit de bokeh bij de portretjes van ivo?quote:het gaat em nou juist wel om de onscherpte, daar zit je bokeh in.
ja, maar nog steeds een goedkope lens.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:59 schreef Olio het volgende:
en daar gaat het om toch? vind de bokeh erg mooi.
in de onscherpte. De jupiler lens heeft zoveel lamellen dat de bokeh heel mooi rond is en een zachte onscherpte geeft.quote:Zover was ik al, maar zit de bokeh bij de portretjes van ivo?
Lol. Je hebt gelijk, die foto's zijn nergens echt scherp.quote:
Lezen is moeilijk voor je?quote:Op zondag 5 juni 2005 16:00 schreef Olio het volgende:
En kwa foto is het voorbeeld van Caar zoveel mooier, dat moet jij toch ook zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |