abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 juni 2005 @ 22:08:44 #51
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_27691267

in Emmen geschoten...

geinig, het hek heeft ook van die bokeh...
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 juni 2005 @ 22:19:16 #52
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_27691613
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_27701831
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
Fotowedstrijd Juni 2005: het Centrale Topic
gaaf zeg!
maa, wat is het??!
Dat is een close-up foto van de waterbobbel op een borrelsteen in de vijver. En dan van de zijkant genomen ...snappie?
  dinsdag 7 juni 2005 @ 11:09:28 #54
53731 Flipper01
Addicted Dolphin
pi_27702362
Ik ben afgelopen weekend ook bezig geweest, ik zit nog te twijfelen welke ik zal insturen:

1 [F2.8, focal length 6mm]:

2 [F4, focal length 6mm]:

3 [F2.8, focal length 6mm]:

4 [F2.8, focal length 6mm]:

5 [F3.8, focal length 14mm]:

Alle foto's zijn genomen met de Nikon E5400.
Daarnaast wil ik nog even kwijt dat de foto van Dubbellu een hele mooie Bokeh heeft!!

[ Bericht 1% gewijzigd door Flipper01 op 07-06-2005 13:47:14 ]
I don't shine if you don't shine
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 7 juni 2005 @ 11:13:25 #55
13151 crew  Rewimo
pi_27702487
Ik vind 2 het mooist, Flipper

Zelf heb ik zondag deze gemaakt
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_27703520
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 11:09 schreef Flipper01 het volgende:
Ik ben afgelopen weekend ook bezig geweest, ik zit nog te twijfelen welke ik zal insturen:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

1 [F3.8, focal length 14mm]:
[afbeelding]

Daarnaast wil ik nog even kwijt dat de foto van Dubbellu een hele mooie Bokeh heeft!!
Ik vind 2, 3 en 5 het mooiste
Lekker kleurige foto's.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_27704322
Ligt het nu aan mij of zie ik een boel foto's voorbij komen die niet echt aan het onderwerp voldoen Er wordt nl. bijzonder weinig nadruk gelegd op de bokeh volgens mij.

In de foto van Rewimo (fraai, maar wel te groot volgens de policy hier) bespeur ik al helemaal weinig bokeh.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 7 juni 2005 @ 12:15:53 #58
92279 N.icka
Windforce 11
pi_27704413
Dat ligt niet aan jou
  dinsdag 7 juni 2005 @ 12:32:26 #59
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_27704823
#2 Flipper!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 7 juni 2005 @ 12:59:23 #60
13151 crew  Rewimo
pi_27705529
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 12:12 schreef PdeHoog het volgende:
In de foto van Rewimo (fraai, maar wel te groot volgens de policy hier) bespeur ik al helemaal weinig bokeh.
Komt omdat ie van mij is
  dinsdag 7 juni 2005 @ 13:00:44 #61
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_27705567
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 12:59 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Komt omdat ie van mij is
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 7 juni 2005 @ 13:03:02 #62
13151 crew  Rewimo
pi_27705647
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:00 schreef Puckzzz het volgende:
Leg ik je nog wel uit
pi_27706473
LOL

Ik heb een foto ingestuurd en ben benieuwd of die volgens de bokeh-kenners wel onder bokeh valt
  dinsdag 7 juni 2005 @ 13:31:51 #64
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_27706654
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:26 schreef Anitra het volgende:
LOL

Ik heb een foto ingestuurd en ben benieuwd of die volgens de bokeh-kenners wel onder bokeh valt
Plaats 'm es ff dan? Hij staat er nog niet bij

@Rewimo, denk dat ik het wel weet..... maar uitleg is altijd verhelderend
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 7 juni 2005 @ 13:38:56 #65
13151 crew  Rewimo
pi_27706864
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:31 schreef Puckzzz het volgende:
Plaats 'm es ff dan? Hij staat er nog niet bij

@Rewimo, denk dat ik het wel weet..... maar uitleg is altijd verhelderend
Ik kreeg Anitra's foto vanmorgen pas en toen had ik geen tijd om hem te plaatsen.

Puckzzz, heb je een IM gestuurd
pi_27707938
Dit is hem
  dinsdag 7 juni 2005 @ 14:15:25 #67
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_27708154
Dat is Bokeh dacht ik hoor, maar ik weet het zelf nog niet eens goed
Mooie foto, alleen jammer van het onderste blaadje dat die er net niet op staat.
pi_27708315
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 12:59 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Komt omdat ie van mij is
Ah.....jij bent nu ook druk bezig met achter elke opmerking dingen te zoeken
Succes Moet ik nog wat opmerkingen maken Wil ik best doen hoor
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_27708394
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 14:15 schreef Puckzzz het volgende:
Dat is Bokeh dacht ik hoor, maar ik weet het zelf nog niet eens goed
Mooie foto, alleen jammer van het onderste blaadje dat die er net niet op staat.
Het is ook niet makkelijk als het waait en je op je hurken zit, proberen je evenwicht te bewaren op een zeer ongelijke ondergrond Dat heet bij ons tuin trouwens
Die roos had ik al afgeschreven en in de emmer gezet van die moet ik nog weg doen. Gister bleek er ineens een prachige bloem in te zitten
  dinsdag 7 juni 2005 @ 14:25:55 #70
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_27708486
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 14:20 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ah.....jij bent nu ook druk bezig met achter elke opmerking dingen te zoeken
Succes Moet ik nog wat opmerkingen maken Wil ik best doen hoor
Nou geen gedoe hier wat niets met Fok te maken heeft he?
  dinsdag 7 juni 2005 @ 14:28:16 #71
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_27708565
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 11:09 schreef Flipper01 het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

3 [F2.8, focal length 6mm]:
[afbeelding]

4 [F2.8, focal length 6mm]:
[afbeelding]

5 [F3.8, focal length 14mm]:
[afbeelding]

je mm zeggen mij niet zoveel. als jij je sensor grootte erbij zet, dan kan ik er wel wat van maken
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  dinsdag 7 juni 2005 @ 14:31:01 #72
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_27708651
Bokeh heeft 2 verschillende definities; de een heeft het over onscherpte in algemene vorm, de tweede over lichtpuntjes die onscherp zijn in de (meestal) achtergrond.

bokeh a Japanese term for the subjective aesthetic quality of out-of-focus areas of a photographic image
Example: The bokeh, or quality of the blurred image in the photograph, was described and discussed

andere:

Bokeh describes the rendition of out-of-focus points of light. It describes the appearance or "feel" of out-of-focus backgrounds and foregrounds.
pi_27708674
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 14:25 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Ik was het niet van plan hoor
pi_27708693
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 14:31 schreef Shark.Bait het volgende:
Bokeh heeft 2 verschillende definities; de een heeft het over onscherpte in algemene vorm, de tweede over lichtpuntjes die onscherp zijn in de (meestal) achtergrond.

bokeh a Japanese term for the subjective aesthetic quality of out-of-focus areas of a photographic image
Example: The bokeh, or quality of the blurred image in the photograph, was described and discussed
Meestal wordt de tweede gehanteerd volgens mij, toch
  dinsdag 7 juni 2005 @ 14:36:15 #75
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_27708833
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 14:32 schreef PdeHoog het volgende:
Met de tweede kan je de kwaliteit van de lens beter afleiden.

Maar onscherpte is onscherpte. Ik denk dat men het hier eerder heeft over het scherpe gedeelte van een foto ten opzichte van het onscherpe gedeelte van een foto. Straks stuurt iemand een onscherpe foto in onder het mom "Bokeh"
  dinsdag 7 juni 2005 @ 14:36:29 #76
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_27708842
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 14:32 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik denk dat die het duidelijkst herkenbaar is als zijnde Bokeh, die eerste wekt denk ik vaker de DOF discussie weer op. Of zie ik het nu alweer verkeerd?
pi_27709405
Ik vind het ook moeilijk hoor.

ik heb trouwens meerdere foto's gemaakt van die roos en 1 is er zo mooi dat we die gaan uitvergroten voor de slaapkamer waarschijnlijk. Maar die was zonder onscherpe achter grond dus echt alleen de roos, dus niet goed voor de wedstrijd
  dinsdag 7 juni 2005 @ 15:23:06 #78
78150 Astridj0h
He shot me down, BANG BANG
pi_27710332
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 14:25 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Wie plaatst er nou een zinloze post wat vervolgens uitgelegd moet worden middels mysterieuze IM's... vraag me af wie nou gedoe er bij haalt wat niks met Fok te maken heeft...

Ontopic: bokeh, alweer een onderwerp waar ik als enige echt niks mee had van de onderwerpen
[Hoe trager je drinkt, des te langer dat het duurt. En zo is het goed...]
Foto's
  dinsdag 7 juni 2005 @ 16:21:40 #79
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_27712478
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 15:23 schreef Astridj0h het volgende:
Ontopic: bokeh, alweer een onderwerp waar ik als enige echt niks mee had van de onderwerpen
echt wel.. nu hebben mijn onscherpe foto's ook ineens zin
"ja, met die foto wilde ik de bokeh testen op dat onderwerp met die lens "

pi_27713637
Shark.bait
Ik heb dus ook alles door zitten bladeren kwam best veel bokeh tegen
pi_27713810
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 16:21 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

echt wel.. nu hebben mijn onscherpe foto's ook ineens zin
"ja, met die foto wilde ik de bokeh testen op dat onderwerp met die lens "

pi_27717749
Uit het vorige topic;
quote:
21 mensen gestemd? Het bloedt een beetje dood zo, lijkt het.

Niet dat ik dat niet kan begrijpen trouwens.
quote:
dat komt omdat je een mailtje moet sturen en dat is wat meer werk dan stemmen in een poll, en vertel waarom je dat wel kan begrijpen?
Het gaat me niet om het stemmen sec, maar om de hele wedstrijd. Die verwordt steeds meer tot een maandelijks ritueel voor een select groepje users en dat komt de sfeer niet ten goede.

Als ik bijvoorbeeld de allereerste wedstrijd vergelijk met waar we nu zijn aanbeland is het treurigheid alom. De eerste wedstrijd had als thema 'portret' - een thema waar iedereen wel wat mee kan en iedereen ook wat mee dééd. Niet alleen een paar FOT-diehards, maar ook veel mensen die gewoon (ooit) een leuke portretfoto hadden gemaakt en enthousiast meededen. Er werden ook katten en honden ingestuurd, waar ik minder positief over was, maar soît.

Hoe anders is het nu. De thema's worden steeds obscuurder en de nieuwsgierige, toevallige voorbijganger wordt effectief weggejaagd doordat de users hier en de wedstrijdleiding er een sport van lijken te maken de wedstrijd zo ontoegankelijk mogelijk te maken. En denk je aan alle regeltjes voldaan te hebben, dan blijken veel users er bij het stemmen nog eens hun eigen ongeschreven regels op na te houden. Archieffoto's mogen niet (alsof dat vast te stellen valt), er zit een te dik kader omheen, die user staat me niet aan dus die krijgt ook geen punten, etc. Ja, zo maak je het voor de latent enthousiaste mede-Fokkers niet erg aanlokkelijk om ook eens een leuke foto in te sturen. Zeker niet als die er niet wekelijks op uit trekt met camera en statief en/of nog analoog werkt.

Kortom; de lol is er voor mij wel onderhand af.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2005 19:18:20 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 7 juni 2005 @ 19:34:07 #83
13151 crew  Rewimo
pi_27718229
k_man, hoe kunnen we dat verbeteren dan?
pi_27718424
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:16 schreef k_man het volgende:
Uit het vorige topic;
[..]

[..]

Het gaat me niet om het stemmen sec, maar om de hele wedstrijd. Die verwordt steeds meer tot een maandelijks ritueel voor een select groepje users en dat komt de sfeer niet ten goede.
.....
Er zijn elk maand mensen die voor de eerste keer meedoen ....
quote:
Als ik bijvoorbeeld de allereerste wedstrijd vergelijk met waar we nu zijn aanbeland is het treurigheid alom. De eerste wedstrijd had als thema 'portret' - een thema waar iedereen wel wat mee kan en iedereen ook wat mee dééd.
Ik had voor deze wedstrijd gehoopt op Reizen en vervoer, ook een onderwerp waar iedereen wel iets mee kan. Een foto van een auto ofzo, is niet zo'n probleem.
quote:
....toevallige voorbijganger wordt effectief weggejaagd doordat de users hier en de wedstrijdleiding er een sport van lijken te maken de wedstrijd zo ontoegankelijk mogelijk te maken.
Als je bedoelt dat je vroeger op een poll kon stemmen en nu moet mailen ... tja. Van de poll werd teveel misbruik gemaakt, zo bleken er wel een aantal mensen meerdere keren te stemmen.
quote:
En denk je aan alle regeltjes voldaan te hebben, dan blijken veel users er bij het stemmen nog eens hun eigen ongeschreven regels op na te houden. Archieffoto's mogen niet (alsof dat vast te stellen valt), er zit een te dik kader omheen, die user staat me niet aan dus die krijgt ook geen punten, etc.
tja, en de ene user let op slagschaduw en de andere kijkt naar je compositie ....
Ik ben er op zich nog steeds niet tegen om anoniem je foto's te laten meedoen, zo is het al iets objectiever maar ach. Ik ga er nog steeds vanuit dat de meeste users eerst naar de foto's kijken en een top 5 opmaken, en pas daarna kijken van wie de foto was (noem me naief).
quote:
... Kortom; de lol is er voor mij wel onderhand af
Ik heb er nog steeds lol in omdat ik er meestal wel iets van leer.
Het minst leuke is dat er elke maand wel iemand iets te klagen heeft.
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
pi_27718550
Tja die ons kent ons sfeer zal niet meer verdwijnen, hoe jammer ook.
De archief foto's van k_man blijven de moeite waard, en zoals hij al zegt, niet iedereen zal met een digitale camera willen werken. Het enige wat overblijft is het allemaal met een flinke korrel zout nemen, kwaliteit staat niet altijd voorop. Of gewoon een beetje meekijken en voor de leut een foto in het sc topic, dat kan ook nog.
pi_27719999
eenvoudig, maar toch wel geslaagde foto =)
hmhm
pi_27720008
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:44 schreef Olio het volgende:
Het enige wat overblijft is het allemaal met een flinke korrel zout nemen, kwaliteit staat niet altijd voorop.
Da's toch altijd met FOK!
pi_27720441
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:40 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik heb er nog steeds lol in omdat ik er meestal wel iets van leer.
Het minst leuke is dat er elke maand wel iemand iets te klagen heeft.
Je hebt de eerste wedstrijden dan ook niet meegemaakt (althans meegedaan).

En meteen in de verdediging schieten en dit impliciet bestempelen als de zoveelste klacht, lijkt me geen constructieve houding om de wedstrijd weer wat aantrekkelijker te maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2005 20:35:36 ]
pi_27720580
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:34 schreef Rewimo het volgende:
k_man, hoe kunnen we dat verbeteren dan?
Schrap de regel dat onderwerpen maar één keer mogen. We hadden bijna portret opnieuw gehad en dat is een leuk, toegankelijk thema.

Verder zal het lastig zijn. De mogelijkheid om foto's anoniem in te sturen zou inderdaad misschien interessant kunnen zijn, maar ik heb ook geen pasklare oplossing.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 20:48:07 #90
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_27720947
als ik nog heel eventjes zeikerig mag inhaken;'
ik doe dan nu voor de 2e keer mee zeg maar, maar blijf erbij dat bokeh echt een moeilijk onderwerp is, en zeker ook niet makkelijk toegangelijk. dat vind ik wel heel erg jammer
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_27720988
Ah...bloemetjes...die heb ik ook nog wel ergens verstopt liggen

pi_27721042
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
als ik nog heel eventjes zeikerig mag inhaken;'
ik doe dan nu voor de 2e keer mee zeg maar, maar blijf erbij dat bokeh echt een moeilijk onderwerp is, en zeker ook niet makkelijk toegangelijk. dat vind ik wel heel erg jammer
MissyMirjam

En ik ben het wel met haar eens en met K_man voor de verandering ook eens maar wie ben ik he
pi_27721142
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:35 schreef k_man het volgende:

[..]

Je hebt de eerste wedstrijden dan ook niet meegemaakt (althans meegedaan).

En meteen in de verdediging schieten en dit impliciet bestempelen als de zoveelste klacht, lijkt me geen constructieve houding om de wedstrijd weer wat aantrekkelijker te maken.
Dit was absoluut geen aanval ofzo, maar die discussies waar je niemand een oplossing voor heeft zijn ook niet bevorderlijk.
Onderwerpen meerdere keren lijkt me wel ok, maar dan moet men wel met een andere foto dan vorige keer meedoen (hoewel dit vanzelfsprekend is).
Dat ik toen nog niet meedeed mag toch geen reden zijn, dat ik het nu nog leuk vind. Als het niet meer leuk is na een tijd ... is dat dan geen verveling? Zoja zouden de extra uitdagende onderwerpen een stimulans moeten zijn.
Nuja, ik heb ook niet zo meteen een oplossing voor het probleem dat vooralsnog niet het mijne is. Misschien zijn er wel anderen die met hetzelfde zitten en wel een idee hebben wat er kan veranderen. Ik sta voor alles open.
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
pi_27721291
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:53 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Dat ik toen nog niet meedeed mag toch geen reden zijn, dat ik het nu nog leuk vind.
Nee, maar je hebt dan minder voor de geest hoe het ooit begon. Als je het nu leuk vindt, was je toen in extase geweest.
pi_27721684
een hoop bloemetjes, weinig blaadjes

Architecture is like Shitting
Its Fun creating it, but the product is useless
WEBSITE ONLINE DigiSan
  dinsdag 7 juni 2005 @ 21:19:42 #96
65884 Caar2
Het leven is mooooooooiii.....
pi_27722184
quote:
Op maandag 6 juni 2005 10:21 schreef 2nosedT het volgende:

[..]

afbeelding 3 is werkelijk waar prachtig! Hoe heb je die gemaakt? Tegenlicht door bladeren heen zo te zien, en heb je een invul flits gebruikt om het object nog iets meer highlight te geven?
en welke instellingen/lens. I wanna know
thank you!!! Ik heb die foto gemaakt met de 50mm lens, ik dacht op 1.8. Verder had ik gewoon geluk dat het licht mooi was. Ik heb verder niet ingeflitst ofzo.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 23:35:56 #97
262 Re
Kiss & Swallow
pi_27727408
ook wat geprobeerd
1

2

3
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 7 juni 2005 @ 23:44:10 #98
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_27727639
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:50 schreef PdeHoog het volgende:
MissyMirjam

En ik ben het wel met haar eens en met K_man voor de verandering ook eens maar wie ben ik he
WHZ*

*wat hij zegt
pi_27728740
Ik ben het eigenlijk ook wel wat met K_man eens... Ik heb nu al een aantal keer meegedaan en mijn inzendingen zijn niet altijd van een top 3 (top 20? ) kwaliteit, maar af en toe zie ik onderwerpen langskomen die me bij voorbaat al de moed in de schoenen doet zakken. Ook de discussie´s/opmerkingen af en toe doen me vreselijk onzeker maken of ik hier wel "goed genoeg" voor ben om mee te mogen doen.

Voorbeeld?

Vorige maand, afval, ik had een (naar mijn idee!) leuke foto gemaakt, een prullenbak in verre staat van ontbinding, mooi groen op de achtergrond. Was compleet tevreden over mijn foto. Was hyper hyper over het resultaat. Was er zelfs bijna trots op! Vraag ik om de mening van de "prof"fot-ters hier, krijg ik oa deze reactie:
quote:
Je onderwerp staat wel erg in het midden Luckepuk. Als je hem anders neemt/snijdt is hij misschien wat spannender.
En spontaan voelde ik mijn enthousiasme weg-ebben.... Het "eindelijk eens een leuke goeie foto!" gevoel zakte direct weg....

Ik weet niet precies wat ik nu probeer te zeggen volgens mij, dwaal wat af en terug, maar ik blijf na een aantal keer meegedaan te hebben toch het "newbee" gevoel behouden... en heb ook het idee daar niet vanaf te kunnen komen....
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
  woensdag 8 juni 2005 @ 01:05:21 #100
262 Re
Kiss & Swallow
pi_27729549
ik denk dat de meeste commentaar geven om uiteindelijk je foto te verbetern of tenminste suggesties te geven, mocht je het er niet mee eens zijn en het gewoon een geweldige foto vinden zou toch in principe niemand jouw mening moeten kunnen veranderen... dat is een beetje vreeemd

De onderwerpen zijn inderdaad af en toe wat challenging, persoonlijk heb ik absoluut geen moeite met archief foto's je maakt toch foto's met een bepaald idee en die kan je ook gewoon laten meedoen vind ik

Ik vind het hier eigenlijk allemaal wel meevallen, en kweek een wat dikkere huid, er zijn zoveel mensen als meningen...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')