Da's geen vraag...wat bedoel je nouquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:56 schreef dragon25 het volgende:
Ik heb een broer, hij zit in deze urn...
Zitten we met zn allen afgelopen vrijdag voetbal te kijken (tot 20 jaar) komt een vriendin van me tijdens de rust met de snuggere opmerking dat "die nieuwe coach" wel erg goed bezig is met het Nederlands elftal, beter dan Advocaatquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:06 schreef sinaasappelsapje het volgende:
*voetbalwedstrijd is bezig*
'Hoeveel staat het?'
'1-1'
'Voor wie?'
En ja dat heb ik echt gevraagd![]()
Had het pas door toen iedereen begon te lachen
Ik moet toegeven, Foppe is inderdaad beterquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:09 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Zitten we met zn allen afgelopen vrijdag voetbal te kijken (tot 20 jaar) komt een vriendin van me tijdens de rust met de snuggere opmerking dat "die nieuwe coach" wel erg goed bezig is met het Nederlands elftal, beter dan Advocaat![]()
Dat klopt natuurlijk niet, een postzegel van 80 cent kostte gewoon 80 cent, tegenwoordig kost een postzegel van 39 cent wel 41centquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:10 schreef Prego het volgende:
klassiek voorbeeld: -en wat was uw naam?
jaren geleden: een oma een keer voor mij bij de supermarkt, wat kost een postzegel van 80 ct?
die cassiere: een gulden
je mag niet off-topic gaanquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:05 schreef Koewam het volgende:Da's wel logisch Kloely
Weet je wat dom is? Je CU2 te koop zetten.
humor van een cassiere is niet aan jou besteed zo te lezenquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:18 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Dat klopt natuurlijk niet, een postzegel van 80 cent kostte gewoon 80 cent, tegenwoordig kost een postzegel van 39 cent wel 41cent
quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:08 schreef tonks het volgende:
Buzzer ben je FA geworden
nou, die borden kunnen best nog wel verwarrend zijnquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:20 schreef Talietje het volgende:
Gaat deze trein ook naar alkmaar!?
Terwijl het op het bord staat![]()
Jaa dat had m'n oma ook 'squote:Op maandag 20 juni 2005 07:14 schreef Weirdow het volgende:
Waar is me boek?
Recht voor je neus...
Ook altijd leuk, over je eige spul heen kijke...
Net als een hele ochtend om iets zoeken wat gwoon voor je ligt![]()
Ja zak hooi het bier kan toch ook op zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:21 schreef Pingwingei het volgende:
Zit je met een biertje TV te kijken, vraag je iemand die net binnen komt wat ie te drinken wil, krijg je te horen: "is er ook bier?"
Hier nietquote:Op maandag 20 juni 2005 12:38 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja zak hooi het bier kan toch ook op zijn
weirdowquote:Op maandag 20 juni 2005 07:14 schreef Weirdow het volgende:
Waar is me boek?
Recht voor je neus...
Ook altijd leuk, over je eige spul heen kijke...
Net als een hele ochtend om iets zoeken wat gwoon voor je ligt![]()
quote:Alles wat Johan Cruijff gezegd heeft
euh...quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:20 schreef timbob het volgende:
[..]
nou, die borden kunnen best nog wel verwarrend zijn
Pingwingetjequote:Op maandag 20 juni 2005 12:44 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
weirdow![]()
Heb ik nogal vaak met m'n zonnebril
"Mag die radio wat zachter?" - "kan niet" - "hoezo?" - "dan smelt ie"
Ikke werk ook bij n supermarktquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:56 schreef kloely het volgende:
En op mijn werk weten ze er ook nog wat van... Ik werk in de hoogvliet ( zo'n klote supermarktje..)
En de mensen die daar winkelen zijn echt bijna allemaal zo gierig als de hel...
We hebben klantenkaarten daar en mensen kunnen dan kooppunten erbij 'kopen' die dan op dat kaartje komen te staan.. En op sommige producten zitten gratis punten, die je later wel kan verzilveren.. Dan vraag je, na dat rotkaartje gescand te hebben, op zijn saggerijnigst:'' Spaart u kooppunten?'' Krijg je een antwoord: '' NEE maar heb je me pasje al gescand???'' ULTIEME DOMHEID! Hoe kan je die kooppunten sparen zonder pas![]()
Nog een veelgehoorde opmerking: ''Spaart u kooppunten?''
'' Nee alleen de GRATIS KOOPpunten''...
irritatie...![]()
Deze voor u?quote:Op maandag 27 juni 2005 02:28 schreef MrMoon het volgende:
Sta ik laatst bij de MAC bestel ik een medium cola. Vraagt dat mens me: "wil je er nog iets anders bij? "
ik zeg: "Nee"
zegt zij: "Nou eet smakelijk"
Laatst bij de Free Record Shop.
Ik wilde de cd van Jamiroquai kopen dus die pak ik en ik ga naar de kassa, zegt die vent achter de kassa: "Die maar doen?"
Dat vind ik pas dom, nee ik pak die cd maar wilde eigen die cd die ernaast lag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |