Ik lust geen bier, weet je nog?quote:Op zondag 26 juni 2005 02:22 schreef cerror het volgende:
Ik neem nog een 7 biertje sc.
Ok, maar ik had het over bier voor moi!quote:
bah,quote:Op zondag 26 juni 2005 02:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Ok, maar ik had het over bier voor moi!
Voor jou dan maar wijn of sangria oid!
Pfff, je lust ook niets.quote:
Maar ik wel!quote:
Wilt u er een zakje omheen?quote:Op zondag 26 juni 2005 02:22 schreef djenneke het volgende:
In de winkel:
- deze voor u?
ik:
- nee doe maar een andere....![]()
de domme vraag....![]()
(zal ik nog een SC-7up nemen of toch maar niet?)
heetquote:Op zondag 26 juni 2005 02:29 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Wilt u er een zakje omheen?
Nee ik heet het ter plekke op![]()
Trek je die gozer over de balie, stampt al dat kleingeld achter in z'n strot en anus, pak je wisselgeld en loop fluitend weg...quote:Op zondag 26 juni 2005 02:40 schreef Murray het volgende:
"Vind u het erg als ik wat kleingeld teruggeef?"
"Neuh".
Vervolgens kreeg ik bijna 20 euro terug in muntstukken, zat zefls geen 1 of 2 euro munt tussen.
Gratis?quote:Op zondag 26 juni 2005 02:42 schreef djenneke het volgende:
bij appie:
- wil je die gratis zegeltjes niet?
(ik denk maar zeg niet: nee, domme doos, ik ga geen zegeltjes zitten plakken als een of andere mongool of oud wijf achter een geranium, en ik mag dan blond zijn, ik ben geen hollander die alles wat gratis is perse schijnt te willen hebben....)
Wist jij dat bijna elke appie vol ligt met dooie muizen?quote:Op zondag 26 juni 2005 02:42 schreef djenneke het volgende:
bij appie:
Nee, ze hadden bij onze appie een actie, kreeg je gratis zegels, en dan kreeg je korting ofzo, weet ik veel, ik moet ze niet in ieder gevalquote:
ik ben niet bang voor muizen zeker niet als ze dood zijnquote:Op zondag 26 juni 2005 02:45 schreef Murray het volgende:
[..]
Wist jij dat bijna elke appie vol ligt met dooie muizen?
Likken is meer een man zijn hobby!quote:Op zondag 26 juni 2005 02:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, ze hadden bij onze appie een actie, kreeg je gratis zegels, en dan kreeg je korting ofzo, weet ik veel, ik moet ze niet in ieder geval
Lekker hygienisch ook hè.quote:Op zondag 26 juni 2005 02:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik ben niet bang voor muizen zeker niet als ze dood zijn![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |