quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:44 schreef RonaldV het volgende:
@Xila: alle dames hebben inmiddels toegezegd dat ze meewillen![]()
(Eén bedreigde me zelfs bijna om maar mee te kunnen...)
SM fotomeetquote:
Daar kunnen althans alleraardigste portretlenzen tussen zitten.quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Denk niet dat dat gaat werken. Het merendeel van de mensen die op de portretmeet komt, zal niet geinteresseerd zijn in allerhande oude meuk
? is nog geen uurtje omrijden. is toch goed tedoen?quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:22 schreef RonaldV het volgende:
IJsselstein --> Doesburg
88KM
Ik denk niet dat dat te combineren valt...
Enkele reis ja. We zitten met een modellen meet, waarin de helft van de deelnemers alleen maar model is, en niets met het maken van fotos en bijbehorende hardware heeft. We hebben een middag de tijd om foto's te maken (bij elkaar 4, hooguit 5 uur), en de ervaring van eerdere meets zegt dat je die ook gebruikt. Als je ook nog naar die beurs wilt, en daar wilt rondkijken heb je sowieso een uur reistijd, en een uur rondkijken (waarschijnlijk meer) nodig. Trek dat van de 4 uur die je hebt voor een stuk of 10 modellen af, en er blijft maar weinig over.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:22 schreef blackbully het volgende:
[..]
? is nog geen uurtje omrijden. is toch goed tedoen?
Waarom zou je een portretmeet combineren met een sla-hier-hardware-in-meetquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:09 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Daar kunnen althans alleraardigste portretlenzen tussen zitten.
Dit doet me erg denken aan een paar puisterige nerds die -omringd door een dozijn zeer schaarsgeklede playmates- bewonderend gaan zitten kijken naar de nieuwste AMD processorenquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarom zou je een portretmeet combineren met een sla-hier-hardware-in-meet
WHZquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:12 schreef RonaldV het volgende:
Enkele reis ja. We zitten met een modellen meet, waarin de helft van de deelnemers alleen maar model is, en niets met het maken van fotos en bijbehorende hardware heeft. We hebben een middag de tijd om foto's te maken (bij elkaar 4, hooguit 5 uur), en de ervaring van eerdere meets zegt dat je die ook gebruikt. Als je ook nog naar die beurs wilt, en daar wilt rondkijken heb je sowieso een uur reistijd, en een uur rondkijken (waarschijnlijk meer) nodig. Trek dat van de 4 uur die je hebt voor een stuk of 10 modellen af, en er blijft maar weinig over.
Ik vrees dat ik in ieder geval verstek zal laten gaan voor Doesburg. Maar het staat iedereen natuurlijk vrij om te doen waar hij zin in heeft.![]()
Subtielquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dit doet me erg denken aan een paar puisterige nerds die -omringd door een dozijn zeer schaarsgeklede playmates- bewonderend gaan zitten kijken naar de nieuwste AMD processoren![]()
Dan resten de vragen:quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:46 schreef Anitra het volgende:
Heb helemaal het topic niet door gelezen
Maar deze meet lijkt mr erg intressant vooral omdat het bij mij om de hoek isbeide, de ene is linksaf de andere rechts
Hier had ik ook nog niet op geantwoord. Ik heb vakantie eind augustus, maakt in principe dus niet veel uit.quote:
Zie mijn vorige postquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:15 schreef Phoenixx het volgende:
Mogen wij ook weer mee?
Lord Dreamer & Phoenixx, beide als fotograaf. Datum maakt ons niet uit.
"Ik neig naar de 21e, zullen we ombouwen naar een meeting topic?"quote:
Nee, ik had jullie namen ingevoegdquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:22 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
"Ik neig naar de 21e, zullen we ombouwen naar een meeting topic?"
Je wilt de TT aangepast hebben naar "Fot Meet - Vianen - 21.08.05" ???
Ik laat het graag aan de "heer des huizes" over!quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:34 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Phoenixx kan de TT ook aanpassen, daar doe ik niet moeilijk over
De vraag is wat je wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |