Zucht....Harryquote:
Ik heb voor Harry 400 euro betaald, normaal gesproken is het meer maar Harry heeft een schoonheidsfoutje, namelijk een uitstekend borstbeentje, daarom was ie iets goedkoper.quote:Op maandag 11 juli 2005 19:17 schreef Kroekiepoes het volgende:
[..]
Zucht....Harry![]()
![]()
Tonja wat betaal je ongeveer voor zo een kitten?
![]()
![]()
Dank voor het compliment (ook deedeetee)!quote:Op maandag 11 juli 2005 16:59 schreef Bluezz het volgende:
Quinto leuke naam voor een schattig poesje
Er ís ook ergens een topic speciaal voor kittens
quote:Op maandag 11 juli 2005 21:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb voor Harry 400 euro betaald, normaal gesproken is het meer maar Harry heeft een schoonheidsfoutje, namelijk een uitstekend borstbeentje, daarom was ie iets goedkoper.
Ik viel op hem om hoe ie eruit zag, en omdat in de advertentie stond dat het een kletsmajoor is.
Dat klopt![]()
Zo is dat!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:26 schreef Kroekiepoes het volgende:
[..]
Hij kletst ook nog!! En heeft officieel "een foutje"
![]()
![]()
Nu ben ik echt zwaar vliefd hoor!!!
![]()
Als ik ooit weer een kat erbij neem word het een Harry!!Al zegt manlief wat een lelijk beest die komt er niet in
Gelukkig vond ie de kittenfoto wel lief dus die duw ik wel steeds onder zn neus
![]()
![]()
In het echt is ie nog veeeeeel leuker dan op de foto's.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:26 schreef Kroekiepoes het volgende:
[..]
Hij kletst ook nog!! En heeft officieel "een foutje"
![]()
![]()
Nu ben ik echt zwaar vliefd hoor!!!
![]()
Als ik ooit weer een kat erbij neem word het een Harry!!Al zegt manlief wat een lelijk beest die komt er niet in
Gelukkig vond ie de kittenfoto wel lief dus die duw ik wel steeds onder zn neus
![]()
![]()
Leuke witte Ikea kussenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:13 schreef SlaadjeBla het volgende:
Moes van 10 weken oud
[afbeelding]
[afbeelding]
foto!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:34 schreef ymme het volgende:
Onze ktten (die over een paar maanden al weer 1 jaar wordt) likt onze hond schoon. Ze begint bij de oren en gaat zo alles af. Lief om te zien joh
De volgende keer zal ik het proberen om het op de foto te krijgen. Aangezien onze poes bi het zien van de camera helemaal wild wordt, en naar ons te springt en met het koortje hieraan begint te spelen. Ze is dus zeer moeilijk op de foto te krijgenquote:
Vooral de eerste 2 foto 'squote:Op woensdag 13 juli 2005 22:09 schreef Bluezz het volgende:
Uitgeteld na uuuuren naar klimop staren, omdat er iets inzat
En je denkt nog altijd dat je zo klein bent dat je op schoot past
Let op het nog groene buikje van gisteren toen ik aan het schilderen was en Xena even kwam kijken
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hou eens op zeg, ik wil slapen
[afbeelding]
tuurlijk niet. Hoe kan Harry nou overgedoseerd wordenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:53 schreef tonja het volgende:
Harry overdosis?
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:55 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
tuurlijk niet. Hoe kan Harry nou overgedoseerd worden![]()
Dwarrel is prototype kutkatquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:18 schreef Oblivion het volgende:
Dwarrel is volgens mij een hele zacht aardige, rustige kat... Althans dat gevoel krijg ik bij de foto's![]()
Mijn Floortje wel in ieder geval!quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:00 schreef Oblivion het volgende:
Kan die van jou ook zo arrogant kijken...![]()
[afbeelding]
Damn! Wat een hoofd...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:09 schreef Urnie het volgende:
[..]
Mijn Floortje wel in ieder geval!![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:09 schreef Urnie het volgende:
[..]
Mijn Floortje wel in ieder geval!![]()
[afbeelding]
Bij deze.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:03 schreef Sapphire het volgende:
O ja!
En Urnie heeft ook een aantal foto's genomen.
Zodra ik die heb, zal ik er een paar plaatsen.
Deze ziet er echt keileuk uit!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:17 schreef TearSong het volgende:
Autumn heeft een onderonsje met haar pluchen vriendje (die helemaal links is wel weer echt):
[afbeelding]
Wat een dotje, zeg.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:00 schreef Wepeel2 het volgende:
[[url=http://img137.echo.cx/img137/1479/poesklein5uv.th.jpg]afbeelding][/URL]
Helaas niet van mezelf. Maar hij/zij was wel een foto' tje waard.
da's gewoon een heel vriendelijk en sociaal gebaar van hem naar jou toequote:Op zondag 17 juli 2005 23:09 schreef wonderer het volgende:
Waarom draait ie nou steeds zijn kont naar me toe?
aahhhhhquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:51 schreef Kimske het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Onze lieve Sushi, van mijn andere topic: help kat vermist.. weer veilig thuis
Mooie foto's zeg!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:07 schreef Blackraven het volgende:
*
quote:
Ik snap nu trouwens eindelijk wat mensen bedoelen met "die kat kletst" Hij was constant aan het mauwen, keiliefquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:14 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
da's gewoon een heel vriendelijk en sociaal gebaar van hem naar jou toe![]()
en eigenlijk hoor jij dan even net zo vriendelijk en sociaal aan z'n kont te ruiken![]()
Typisch he, we dachten eerst dat het een rot plekje was of dat het vuiligheid was maar het is echt pigment.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:57 schreef Scandalous het volgende:
[..]Wat lief, en dat vlekje op de neus
Wat een cutiesquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:47 schreef Kimske het volgende:
Ook weer ffies hoor:
Muisje:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en Sushi:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een mooie kleuren!quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:38 schreef r4uz het volgende:
Dit is Queenie.
Normaal heb ik geen digitale cam, maar toevallig moest ik deze avond er eentje lenen dus gebruikte ik meteen de gelegenheid om m'n kat op de foto te zettenhier zit 'ie in de keuken.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij kijkt alleen wel een beetje vragend de camera in; zovan "heh? wat zit je nou allemaal met dat rare ding in je handen te roepen naar me?"
Ja, en dat probeerde ik eigenlijk vast te leggen, maar ik ben steeds te laat.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:15 schreef deedeetee het volgende:
Kan hij óók zo leuk springen ? Ik bedoel hoog de lucht in en dan met die lange poten graaien naar iets![]()
Awwww!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:33 schreef Garbage het volgende:
Mijn "nieuwe" huisgenoot... Pepijn, 17.5 jaar oud en nog immer in topvorm
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |