quote:
Ik snap nu trouwens eindelijk wat mensen bedoelen met "die kat kletst" Hij was constant aan het mauwen, keiliefquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:14 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
da's gewoon een heel vriendelijk en sociaal gebaar van hem naar jou toe![]()
en eigenlijk hoor jij dan even net zo vriendelijk en sociaal aan z'n kont te ruiken![]()
Typisch he, we dachten eerst dat het een rot plekje was of dat het vuiligheid was maar het is echt pigment.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:57 schreef Scandalous het volgende:
[..]Wat lief, en dat vlekje op de neus
Wat een cutiesquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:47 schreef Kimske het volgende:
Ook weer ffies hoor:
Muisje:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en Sushi:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een mooie kleuren!quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:38 schreef r4uz het volgende:
Dit is Queenie.
Normaal heb ik geen digitale cam, maar toevallig moest ik deze avond er eentje lenen dus gebruikte ik meteen de gelegenheid om m'n kat op de foto te zettenhier zit 'ie in de keuken.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij kijkt alleen wel een beetje vragend de camera in; zovan "heh? wat zit je nou allemaal met dat rare ding in je handen te roepen naar me?"
Ja, en dat probeerde ik eigenlijk vast te leggen, maar ik ben steeds te laat.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:15 schreef deedeetee het volgende:
Kan hij óók zo leuk springen ? Ik bedoel hoog de lucht in en dan met die lange poten graaien naar iets![]()
Awwww!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:33 schreef Garbage het volgende:
Mijn "nieuwe" huisgenoot... Pepijn, 17.5 jaar oud en nog immer in topvorm
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |