Zucht....Harryquote:
Ik heb voor Harry 400 euro betaald, normaal gesproken is het meer maar Harry heeft een schoonheidsfoutje, namelijk een uitstekend borstbeentje, daarom was ie iets goedkoper.quote:Op maandag 11 juli 2005 19:17 schreef Kroekiepoes het volgende:
[..]
Zucht....Harry![]()
![]()
Tonja wat betaal je ongeveer voor zo een kitten?
![]()
![]()
Dank voor het compliment (ook deedeetee)!quote:Op maandag 11 juli 2005 16:59 schreef Bluezz het volgende:
Quinto leuke naam voor een schattig poesje
Er ís ook ergens een topic speciaal voor kittens
quote:Op maandag 11 juli 2005 21:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb voor Harry 400 euro betaald, normaal gesproken is het meer maar Harry heeft een schoonheidsfoutje, namelijk een uitstekend borstbeentje, daarom was ie iets goedkoper.
Ik viel op hem om hoe ie eruit zag, en omdat in de advertentie stond dat het een kletsmajoor is.
Dat klopt![]()
Zo is dat!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:26 schreef Kroekiepoes het volgende:
[..]
Hij kletst ook nog!! En heeft officieel "een foutje"
![]()
![]()
Nu ben ik echt zwaar vliefd hoor!!!
![]()
Als ik ooit weer een kat erbij neem word het een Harry!!Al zegt manlief wat een lelijk beest die komt er niet in
Gelukkig vond ie de kittenfoto wel lief dus die duw ik wel steeds onder zn neus
![]()
![]()
In het echt is ie nog veeeeeel leuker dan op de foto's.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:26 schreef Kroekiepoes het volgende:
[..]
Hij kletst ook nog!! En heeft officieel "een foutje"
![]()
![]()
Nu ben ik echt zwaar vliefd hoor!!!
![]()
Als ik ooit weer een kat erbij neem word het een Harry!!Al zegt manlief wat een lelijk beest die komt er niet in
Gelukkig vond ie de kittenfoto wel lief dus die duw ik wel steeds onder zn neus
![]()
![]()
Leuke witte Ikea kussenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:13 schreef SlaadjeBla het volgende:
Moes van 10 weken oud
[afbeelding]
[afbeelding]
foto!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:34 schreef ymme het volgende:
Onze ktten (die over een paar maanden al weer 1 jaar wordt) likt onze hond schoon. Ze begint bij de oren en gaat zo alles af. Lief om te zien joh
De volgende keer zal ik het proberen om het op de foto te krijgen. Aangezien onze poes bi het zien van de camera helemaal wild wordt, en naar ons te springt en met het koortje hieraan begint te spelen. Ze is dus zeer moeilijk op de foto te krijgenquote:
Vooral de eerste 2 foto 'squote:Op woensdag 13 juli 2005 22:09 schreef Bluezz het volgende:
Uitgeteld na uuuuren naar klimop staren, omdat er iets inzat
En je denkt nog altijd dat je zo klein bent dat je op schoot past
Let op het nog groene buikje van gisteren toen ik aan het schilderen was en Xena even kwam kijken
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hou eens op zeg, ik wil slapen
[afbeelding]
tuurlijk niet. Hoe kan Harry nou overgedoseerd wordenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:53 schreef tonja het volgende:
Harry overdosis?
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:55 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
tuurlijk niet. Hoe kan Harry nou overgedoseerd worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |