Wat een leuk ding!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:49 schreef tonja het volgende:
Vandaag een kadootje voor Harry gekocht.
Hij ging er vrijwel meteen mee spelen, een dankbaar kereltje![]()
[afbeelding]
Hij ligt nu een verdieping hoger te slapen.
Hij is ook prachtig.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:11 schreef Sapphire het volgende:
Ik heb sinds vandaag ook een kat!!!
Niet dat ik er al veel aan heb. Hij is wat verlegen en zit al sinds vanochtend 11.00 uur onder de bank.
Dit is 'm:
[afbeelding]
Herman heetie en ik vind 'm práchtig!
Die siamees rechtsboven lijkt erg op Crockett in zijn jonge jaren.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:25 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb weer 3 kattenhet birmaantje bovenin links is sinds donderdag weer * thuis * nadat hij anderhalf jaar ergens anders heeft gewoond. Dat geeft wel de nodige festiviteiten want de siamezen weten niet zeker of ze 't nou wel leuk vinden dat ie weer terug is maar ik ben er erg blij mee
![]()
Als de heleboel weer tot rust is gekomen ga ik 'ns wat écht mooie foto 's maken.![]()
[afbeelding]
Dat was ook zo'n schitterend mooie siamees hé ?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Die siamees rechtsboven lijkt erg op Crockett in zijn jonge jaren.
Het ziet er warm uit, maar aan de hand van jouw situatieschets, moet ik toch concluderen dat hier sprake is van een koude oorlogquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:13 schreef deedeetee het volgende:
Ze liggen gezellig samen in 't mandje van de birmaan en die heeft wraak genomen en op zijn beurt hún favoriete mandje ingepikt.![]()
Mooie foto's!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:23 schreef Versuvio het volgende:
*knip*
Is ie al onder de bank vandaan?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:11 schreef Sapphire het volgende:
Ik heb sinds vandaag ook een kat!!!
Niet dat ik er al veel aan heb. Hij is wat verlegen en zit al sinds vanochtend 11.00 uur onder de bank.
Dit is 'm:
[afbeelding]
Herman heetie en ik vind 'm práchtig!
Komt Harry uit het H nest dan???quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:45 schreef tonja het volgende:
Crockett had geen stamboom, zijn moeder was een hele donkere siamees met een europese lichaamsbouw, zijn vader was een bluepoint, meer weet ik er niet van.
Harry komt uit deze http://www.vancrystaltina.nl/ cattery, in Kollum te Friesland.
Ik heb de laatste tijd zoveel harry gezien dat ik vannacht over hem gedroomd hebquote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 12:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd zoveel harry gezien dat ik vannacht over hem gedroomd heb
Ja.quote:
Bedankt voor de tip, ik ga zéker bij de andere topics lurken.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:09 schreef buitenbeentje het volgende:
@Sapphire: Je hoeft de kat niet te dwingen hoor, dat werkt vaak alleen maar averechts. Gewoon zijn nieuwe wereld laten ontdekken, dan komt hij vanzelf wel los. Dit komt wel vaker voor, lees maar eens de diverse topics over nieuwe katten na.
Ja, Harry komt idd uit het H nestquote:Op zondag 10 juli 2005 22:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Komt Harry uit het H nest dan???
Enneh... ik kwam op die site dit tegen![]()
!
[afbeelding]
Wat een prachtige namen komen daar voorbij, vooral als je weet wat de naam betekent !
quote:Op maandag 11 juli 2005 12:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd zoveel harry gezien dat ik vannacht over hem gedroomd heb
Ik ben daar ook wel benieuwd naar.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:38 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, Harry komt idd uit het H nest
Harry heet officieel Harley Ducem van Crystaltina.
Wat betekend die naam?
Kan hier http://www.meertens.knaw.nl/voornamen/VNB/ niks vinden hoor misschien worden er de namen van andere kittens bedoeldquote:Op maandag 11 juli 2005 13:38 schreef tonja het volgende:
Harry heet officieel Harley Ducem van Crystaltina.
Wat betekend die naam?
quote:
Nog zo een!quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:06 schreef Little_Acorn het volgende:
Nee hoor, je ligt niet de weg!
[afbeelding]
quote:
Ik wordt ook steeds verliefdquote:Op maandag 11 juli 2005 17:05 schreef deedeetee het volgende:
* sjaggerijnig : Ik wil ook een kitten.....![]()
ik schop mezelf maar ff van Fok! af, vóór iemand anders 't doet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |