Het zijn ook echt schattenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:39 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Wat een mooie lieve poezen, ze liggen zo relaxed te slapen![]()
Uitrekposequote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:49 schreef Steve-O het volgende:
[[url=http://img192.imageshack.us/img192/4053/dsc000293fq.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img192.imageshack.us/img192/9966/dsc000356qq.th.jpg]afbeelding][/URL]
ff me nieuwe telefoon uitproberen
Hee een rooie kat met 1 zwarte snorhaar en de rest wit. Heeft Odin ook!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:49 schreef Steve-O het volgende:
[[url=http://img192.imageshack.us/img192/4053/dsc000293fq.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img192.imageshack.us/img192/9966/dsc000356qq.th.jpg]afbeelding][/URL]
ff me nieuwe telefoon uitproberen
Mike lijkt wel een beetje op mijn Jeroentjequote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:41 schreef Lord Dreamer het volgende:
Mike :
[[url=http://img38.imagevenue.com/loc21/th_4e0_IMG_0007.JPG]afbeelding][/URL]
&
Tyson :
[[url=http://img32.imagevenue.com/loc30/th_831_IMG_0011.JPG]afbeelding][/URL]
Wat een monstertjes!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:57 schreef Vava het volgende:
Mielo en Hermelientje kunnen trouwens ook heel erg lelijk kijken![]()
Hermelientje:
[afbeelding]
Mielo:
[afbeelding]
![]()
Nee ik heb hem zo afgerichtquote:
Wij hebben ook zo'n rooie, en die ligt graag in de wasbakquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:01 schreef Vahlto het volgende:
De vlammende kat van mijn ouders:
[afbeelding].
Als Jeroentje zich ook gedraagt als of die een hond zou zijn, dan is het mike z'n broerquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:53 schreef Vava het volgende:
[..]
Mike lijkt wel een beetje op mijn Jeroentje
[afbeelding]
Misschien zie je het op deze foto niet zo goed maar Jeroentje kan echt net zo kijken als Mike op die foto doet
Alleen jammer dat zwarte katten wat moeilijker op de foto te zetten zijn.
Onze rooie heeft ook iets met wasbakkenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:39 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wij hebben ook zo'n rooie, en die ligt graag in de wasbak
[afbeelding]
Sam![]()
quote:Op zondag 3 juli 2005 22:59 schreef tonja het volgende:
Oosterse korthaar
Als ie met zijn kop schudt, dan klapperen zijn oren, en als je dichtbij zit voel je de wind
vindt ie het ook nog leuk nadat ie zich realiseert dat ie er nat van wordt?quote:Op zondag 3 juli 2005 23:13 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Onze rooie heeft ook iets met wasbakken
[afbeelding]
Hij geeft er helemaal niks om dat hij nat wordtquote:Op zondag 3 juli 2005 23:17 schreef tonja het volgende:
[..]
vindt ie het ook nog leuk nadat ie zich realiseert dat ie er nat van wordt?![]()
mooie foto trouwens.
Whahahahahaquote:Op zondag 3 juli 2005 22:50 schreef tonja het volgende:
Ik heb ze in een door mijzelf geopend topic ook al geplaatst, maar ik vind ze hier ook wel kunnen.
Harry in actie:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Om dat soort katten bezig te houden kan je eventueel een tweede beeldscherm aan je pc hangen.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:12 schreef Kitzbe het volgende:
Geweldige katten ook weer hier.
tonja jou kat is geweldig
Mijn kat gaat ook overal achteraan op het beeldscherm.
...
Jeroentje vindt zichzelf heel stoerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:49 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Als Jeroentje zich ook gedraagt als of die een hond zou zijn, dan is het mike z'n broer. beetje mismaakt koppie, kromme pootjes, maar lief en de eerst kat die bij ons een duif uit het raamkozijn plukte en die ik in de keuken kon vangen en los kon laten zonder dat de duif iets mankeerde.
de zwart-witte gaat Figaro heten en de grijze Pucciniquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:08 schreef Nilasha het volgende:
Ohh wat een lieve snoetjes hebben ze Nectarientje.Vooral de tweede vind ik helemaal geweldig. Hebben ze al een naam?
wat een hippe namen!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:10 schreef nectarientje het volgende:
[..]
de zwart-witte gaat Figaro heten en de grijze PucciniEigenlijk wilden we de grijze Carmen noemen maar het bleek later toch geen Carmen te zijn
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:06 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben het kittentopic kwijt.. maar een kat is een kat
Onze aanstaande schatjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
op de foto's een maand oud
![]()
Wat een scheetjes!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:06 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben het kittentopic kwijt.. maar een kat is een kat
Onze aanstaande schatjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
op de foto's een maand oud
![]()
Doen ze bij mij ook altijd ja, en dan vooral als ik online een shooter wil gaan spelen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:06 schreef Little_Acorn het volgende:
Nee hoor, je ligt niet de weg!
[afbeelding]
Grappig beest!quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:06 schreef Oldbie het volgende:
Ik zat wat met mijn camera te spelen en toen kon ik dit op gevoelige plaat vastleggen:
[afbeelding]
Het gaat trouwens om mijn lieve, 1 jaar oude, Pipo:
[afbeelding]
Die beesten kunnen ook echt zo ijverig slapenquote:
Wat een leuk ding!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:49 schreef tonja het volgende:
Vandaag een kadootje voor Harry gekocht.
Hij ging er vrijwel meteen mee spelen, een dankbaar kereltje![]()
[afbeelding]
Hij ligt nu een verdieping hoger te slapen.
Hij is ook prachtig.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:11 schreef Sapphire het volgende:
Ik heb sinds vandaag ook een kat!!!
Niet dat ik er al veel aan heb. Hij is wat verlegen en zit al sinds vanochtend 11.00 uur onder de bank.
Dit is 'm:
[afbeelding]
Herman heetie en ik vind 'm práchtig!
Die siamees rechtsboven lijkt erg op Crockett in zijn jonge jaren.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:25 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb weer 3 kattenhet birmaantje bovenin links is sinds donderdag weer * thuis * nadat hij anderhalf jaar ergens anders heeft gewoond. Dat geeft wel de nodige festiviteiten want de siamezen weten niet zeker of ze 't nou wel leuk vinden dat ie weer terug is maar ik ben er erg blij mee
![]()
Als de heleboel weer tot rust is gekomen ga ik 'ns wat écht mooie foto 's maken.![]()
[afbeelding]
Dat was ook zo'n schitterend mooie siamees hé ?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Die siamees rechtsboven lijkt erg op Crockett in zijn jonge jaren.
Het ziet er warm uit, maar aan de hand van jouw situatieschets, moet ik toch concluderen dat hier sprake is van een koude oorlogquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:13 schreef deedeetee het volgende:
Ze liggen gezellig samen in 't mandje van de birmaan en die heeft wraak genomen en op zijn beurt hún favoriete mandje ingepikt.![]()
Mooie foto's!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:23 schreef Versuvio het volgende:
*knip*
Is ie al onder de bank vandaan?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:11 schreef Sapphire het volgende:
Ik heb sinds vandaag ook een kat!!!
Niet dat ik er al veel aan heb. Hij is wat verlegen en zit al sinds vanochtend 11.00 uur onder de bank.
Dit is 'm:
[afbeelding]
Herman heetie en ik vind 'm práchtig!
Komt Harry uit het H nest dan???quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:45 schreef tonja het volgende:
Crockett had geen stamboom, zijn moeder was een hele donkere siamees met een europese lichaamsbouw, zijn vader was een bluepoint, meer weet ik er niet van.
Harry komt uit deze http://www.vancrystaltina.nl/ cattery, in Kollum te Friesland.
Ik heb de laatste tijd zoveel harry gezien dat ik vannacht over hem gedroomd hebquote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 12:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd zoveel harry gezien dat ik vannacht over hem gedroomd heb
Ja.quote:
Bedankt voor de tip, ik ga zéker bij de andere topics lurken.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:09 schreef buitenbeentje het volgende:
@Sapphire: Je hoeft de kat niet te dwingen hoor, dat werkt vaak alleen maar averechts. Gewoon zijn nieuwe wereld laten ontdekken, dan komt hij vanzelf wel los. Dit komt wel vaker voor, lees maar eens de diverse topics over nieuwe katten na.
Ja, Harry komt idd uit het H nestquote:Op zondag 10 juli 2005 22:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Komt Harry uit het H nest dan???
Enneh... ik kwam op die site dit tegen![]()
!
[afbeelding]
Wat een prachtige namen komen daar voorbij, vooral als je weet wat de naam betekent !
quote:Op maandag 11 juli 2005 12:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd zoveel harry gezien dat ik vannacht over hem gedroomd heb
Ik ben daar ook wel benieuwd naar.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:38 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, Harry komt idd uit het H nest
Harry heet officieel Harley Ducem van Crystaltina.
Wat betekend die naam?
Kan hier http://www.meertens.knaw.nl/voornamen/VNB/ niks vinden hoor misschien worden er de namen van andere kittens bedoeldquote:Op maandag 11 juli 2005 13:38 schreef tonja het volgende:
Harry heet officieel Harley Ducem van Crystaltina.
Wat betekend die naam?
quote:
Nog zo een!quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:06 schreef Little_Acorn het volgende:
Nee hoor, je ligt niet de weg!
[afbeelding]
quote:
Ik wordt ook steeds verliefdquote:Op maandag 11 juli 2005 17:05 schreef deedeetee het volgende:
* sjaggerijnig : Ik wil ook een kitten.....![]()
ik schop mezelf maar ff van Fok! af, vóór iemand anders 't doet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |