Wat een mooie tekening!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:40 schreef Lllaura het volgende:
Zodra ik wat oud brood op het dak gooit, springt Bently meteen op de biobak om naar de overvliegende kauwen te miauwen.
[afbeelding]
Wat liiieefquote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:08 schreef Bluezz het volgende:
En van in de tuin zijn wordt je moe
Tekening op neusje is goed te zien hier
[afbeelding]
en ik heb de foto verkleind
Dankjequote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:42 schreef Urnie het volgende:
Vava, wat een prachtige foto's, vooral die onderste!
Ja, nu zie ik die poeppertquote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:32 schreef Kroekiepoes het volgende:
Alle poesjes zijn even mooi!!!![]()
Maar ben helemaal vliefd op Harry![]()
![]()
![]()
Wat zijn ze práchtig Urnie!!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:09 schreef Urnie het volgende:
Floortje (7 jaar):
[afbeelding]
Beetje bewogen, maar toch best een mooi koppie.
Tico (11 jaar):
[afbeelding]
Die pootafdrukjes op de bank ook!!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:09 schreef Urnie het volgende:
Floortje (7 jaar):
[afbeelding]
Beetje bewogen, maar toch best een mooi koppie.
Tico (11 jaar):
[afbeelding]
Lllaura!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:40 schreef Lllaura het volgende:
Zodra ik wat oud brood op het dak gooi, springt Bently meteen op de biobak om naar de overvliegende kauwen te miauwen.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Ik zat vanochtend op de rand van mijn bed wakker te worden, ging ie voor me zitten op mijn schoot, en nam mijn hoofd tussen zijn poten om even aan m'n haar te snuffelen.
Hij slaapt bij me, opgekruld onder mijn kin.
Soms gebruikt ie mijn wang als hoofdkussen, met een pootje om mijn hoofd geklemd om niet uit te glijden.
Tis zo'n poeppie
Wat een mooie lieve poezen, ze liggen zo relaxed te slapenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:37 schreef Vava het volgende:
Hermelientje:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mielo:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hahah ja, ik was ook al aan het kijkenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:31 schreef tonja het volgende:
Is ie bevriend met een vlieg, of is dat een zwart vlekje op zijn koppie?
Het zijn ook echt schattenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:39 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Wat een mooie lieve poezen, ze liggen zo relaxed te slapen![]()
Uitrekposequote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:49 schreef Steve-O het volgende:
[[url=http://img192.imageshack.us/img192/4053/dsc000293fq.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img192.imageshack.us/img192/9966/dsc000356qq.th.jpg]afbeelding][/URL]
ff me nieuwe telefoon uitproberen
Hee een rooie kat met 1 zwarte snorhaar en de rest wit. Heeft Odin ook!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:49 schreef Steve-O het volgende:
[[url=http://img192.imageshack.us/img192/4053/dsc000293fq.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img192.imageshack.us/img192/9966/dsc000356qq.th.jpg]afbeelding][/URL]
ff me nieuwe telefoon uitproberen
Mike lijkt wel een beetje op mijn Jeroentjequote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:41 schreef Lord Dreamer het volgende:
Mike :
[[url=http://img38.imagevenue.com/loc21/th_4e0_IMG_0007.JPG]afbeelding][/URL]
&
Tyson :
[[url=http://img32.imagevenue.com/loc30/th_831_IMG_0011.JPG]afbeelding][/URL]
Wat een monstertjes!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:57 schreef Vava het volgende:
Mielo en Hermelientje kunnen trouwens ook heel erg lelijk kijken![]()
Hermelientje:
[afbeelding]
Mielo:
[afbeelding]
![]()
Nee ik heb hem zo afgerichtquote:
Wij hebben ook zo'n rooie, en die ligt graag in de wasbakquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:01 schreef Vahlto het volgende:
De vlammende kat van mijn ouders:
[afbeelding].
Als Jeroentje zich ook gedraagt als of die een hond zou zijn, dan is het mike z'n broerquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:53 schreef Vava het volgende:
[..]
Mike lijkt wel een beetje op mijn Jeroentje
[afbeelding]
Misschien zie je het op deze foto niet zo goed maar Jeroentje kan echt net zo kijken als Mike op die foto doet
Alleen jammer dat zwarte katten wat moeilijker op de foto te zetten zijn.
Onze rooie heeft ook iets met wasbakkenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:39 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wij hebben ook zo'n rooie, en die ligt graag in de wasbak
[afbeelding]
Sam![]()
quote:Op zondag 3 juli 2005 22:59 schreef tonja het volgende:
Oosterse korthaar
Als ie met zijn kop schudt, dan klapperen zijn oren, en als je dichtbij zit voel je de wind
vindt ie het ook nog leuk nadat ie zich realiseert dat ie er nat van wordt?quote:Op zondag 3 juli 2005 23:13 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Onze rooie heeft ook iets met wasbakken
[afbeelding]
Hij geeft er helemaal niks om dat hij nat wordtquote:Op zondag 3 juli 2005 23:17 schreef tonja het volgende:
[..]
vindt ie het ook nog leuk nadat ie zich realiseert dat ie er nat van wordt?![]()
mooie foto trouwens.
Whahahahahaquote:Op zondag 3 juli 2005 22:50 schreef tonja het volgende:
Ik heb ze in een door mijzelf geopend topic ook al geplaatst, maar ik vind ze hier ook wel kunnen.
Harry in actie:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Om dat soort katten bezig te houden kan je eventueel een tweede beeldscherm aan je pc hangen.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:12 schreef Kitzbe het volgende:
Geweldige katten ook weer hier.
tonja jou kat is geweldig
Mijn kat gaat ook overal achteraan op het beeldscherm.
...
Jeroentje vindt zichzelf heel stoerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:49 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Als Jeroentje zich ook gedraagt als of die een hond zou zijn, dan is het mike z'n broer. beetje mismaakt koppie, kromme pootjes, maar lief en de eerst kat die bij ons een duif uit het raamkozijn plukte en die ik in de keuken kon vangen en los kon laten zonder dat de duif iets mankeerde.
de zwart-witte gaat Figaro heten en de grijze Pucciniquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:08 schreef Nilasha het volgende:
Ohh wat een lieve snoetjes hebben ze Nectarientje.Vooral de tweede vind ik helemaal geweldig. Hebben ze al een naam?
wat een hippe namen!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:10 schreef nectarientje het volgende:
[..]
de zwart-witte gaat Figaro heten en de grijze PucciniEigenlijk wilden we de grijze Carmen noemen maar het bleek later toch geen Carmen te zijn
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:06 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben het kittentopic kwijt.. maar een kat is een kat
Onze aanstaande schatjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
op de foto's een maand oud
![]()
Wat een scheetjes!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:06 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben het kittentopic kwijt.. maar een kat is een kat
Onze aanstaande schatjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
op de foto's een maand oud
![]()
Doen ze bij mij ook altijd ja, en dan vooral als ik online een shooter wil gaan spelen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:06 schreef Little_Acorn het volgende:
Nee hoor, je ligt niet de weg!
[afbeelding]
Grappig beest!quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:06 schreef Oldbie het volgende:
Ik zat wat met mijn camera te spelen en toen kon ik dit op gevoelige plaat vastleggen:
[afbeelding]
Het gaat trouwens om mijn lieve, 1 jaar oude, Pipo:
[afbeelding]
Die beesten kunnen ook echt zo ijverig slapenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |