Tja, een super 4x4 als de Bowler Wildcat worden feitelijk ook als omgebouwde Landrovers in de markt gezet, dacht ik. Misschien valt dit wel in dezelfde categorie.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 07:20 schreef Klonk het volgende:
is wel een range rover, maar voor mijn gevoel met een ingekort chassis, zou me niets verbazen als dit een of ander projectje is want de wielen zien er nog nieuw uit.
ziet er leuk uit.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Range Rover
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 15-12-2005
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: zeer sterk verbouwd; is het überhaupt wel een Range Rover ?
Zit die wagen nou net zo schots en scheef in elkaar als vaak beweerd wordt ?quote:
Dat hangt er van af. Als je bedoelt dat alles al uit elkaar rammelt als je er al naar kijkt valt dat reuze mee. Hij is solide en degelijk, in de drie jaar dat ik hem heb is het ergste probleem een defecte dynamo geweest, iets wat de garage tijdens een beurt had zien aankomen maar vergat te vermelden of repareren overigens. Nog twee kleine dingetjes, van het kaliber losgeschoten slangetje, en verder geen klachten. Hij heeft al ooit 5000 kilometer door Europa, inclusief Alpen en Tatra, afgelegd in drie weken, en zelfs 2000 kilometer in vier dagen door het zwarte woud.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:20 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zit die wagen nou net zo schots en scheef in elkaar als vaak beweerd wordt ?
gaat je snelheidswijzertje omlaag als je volgas de oprit van de snelweg (heuvelop) oprijdt?quote:Op zondag 19 februari 2006 00:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat hangt er van af. Als je bedoelt dat alles al uit elkaar rammelt als je er al naar kijkt valt dat reuze mee. Hij is solide en degelijk, in de drie jaar dat ik hem heb is het ergste probleem een defecte dynamo geweest, iets wat de garage tijdens een beurt had zien aankomen maar vergat te vermelden of repareren overigens. Nog twee kleine dingetjes, van het kaliber losgeschoten slangetje, en verder geen klachten. Hij heeft al ooit 5000 kilometer door Europa, inclusief Alpen en Tatra, afgelegd in drie weken, en zelfs 2000 kilometer in vier dagen door het zwarte woud.
Als je bedoelt dat de afwerking niet perfect is en nogal plastic aanvoelt en uitziet heb je gelijk.
Is het overigens ooit nog gelukt met die caravan van je?
Klonk heeft m gelezen, en ik zelfs al 3 of 4 keerquote:Op zondag 19 februari 2006 00:49 schreef blup het volgende:
Niemand leest die hele kut op.
Nee, dat valt reuze mee. Zelfs de oprit bij Valkenburg had ie geen probleem mee. Echt in de bergen is een ander verhaal natuurlijk. Alhoewel hij ook gewoon de Tauernpaß en de Flüelapaß over is gekomen, alleen niet zo snel als een moderne autoquote:Op zondag 19 februari 2006 01:21 schreef lipje het volgende:
[..]
gaat je snelheidswijzertje omlaag als je volgas de oprit van de snelweg (heuvelop) oprijdt?
Daar had mijn vader last van in zijn 2105
Al post je in het chinees, geen hond die 11 schermen aan text leestquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze mogen blij zijn dat ik niet de originele Russische text heb gepost
Die Mantaquote:Op zondag 19 februari 2006 22:03 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Al post je in het chinees, geen hond die 11 schermen aan text leest
Heb een tijd geleden ook wat foto's gemaakt van erbarmelijke kwaliteit.
Ze zijn genomen met een brakke mobiel, én tijdens hevige lachbuien.
[afbeelding]
VW Golf 1.3
[afbeelding]
[afbeelding]
Afzichtelijk uitgebouwde Opel Manta welke ontiegelijk veel herrie maakte
Woei! Te koop voor respectievelijk ¤ 695,- en ¤ 495,-quote:Op maandag 20 februari 2006 14:14 schreef man_in_love het volgende:
Voor wie een goedkoop "wrak van de week" wil kopen: Een garage heeft nog twee USA import opel kadettjes staan, de Pontiac Le Mans... Je krijgt er een nieuw kenteken bij meen ik, en het enige echte nadeel is dat er maar een 4-bak in ligt... (handgeschakeld)...
Ik heb er zelf niets mee te maken hoor, vond die advertenties hier wel passen... da's het enige!
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb twee jaar geleden eens serieus gekeken naar die auto's... Ze kostten toen ook nog 1100 en 1000 euro. Ik heb er alleen vanaf gezien, omdat de auto's maar 4 versnellingen hadden en ik een auto zocht voor lange ritten op de snelweg...quote:Op maandag 20 februari 2006 21:00 schreef RRRobert het volgende:
[..]
Woei! Te koop voor respectievelijk ¤ 695,- en ¤ 495,-Dat zijn nog eens prijsjes. en volgens opgave beiden nog geen 25.000 miles (40.000 km) gelopen... Kadettillacs in de meest letterlijke zin
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |