quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:02 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zou niet durven beweren dat ik met 100% zekerheid weet dat ik nóóit meer zal roken, maar ik gá er wel voor!
En Blinky en ik blijven bijelkaar.
Oeh, grappig.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:53 schreef Duderinnetje het volgende:
En als het straks uit is en je in zak en as zit, steek je er gewoon weer een op en kan je Blinky de schuld geven dat je weer begonnen bent
Ah... l'amour
![]()
Veel succes met stoppen
![]()
Netjes hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:24 schreef Herkauwer het volgende:
Three months, 23 hours, 18 minutes and 2 seconds. 1839 cigarettes not smoked, saving ¤ 422,15. Life saved: 6 days, 9 hours, 15 minutes.
Dank jequote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:19 schreef schatje het volgende:
[..]
Netjes hoor![]()
![]()
.
@ Marchien, welkom en veel succes toegwenst. Je staat genoteerd in het lijstje.
Wow, dat klinkt erg naarquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:42 schreef marchien het volgende:
[..]
Dank je
Net een moeilijk niet-roken moment overleefd.
Ik heb op de één of andere manier mijn vinger in de staafmixer weten te krijgen.
Commentaar van de dokter: ja, woensdag, gehaktdag hè?
Als je dan weer bij de dokter vandaankomt met een grote witte vinger dan lust je wel een sigaretje.
Maar ik heb het niet gedaan
Was wel onplezierig jaquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wow, dat klinkt erg naar
Hartstikke goed dat je het rookloos hebt overleefd!
Iddquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:27 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb tot nu toe toch alweer ruim 500 sigaretten niet gerookt, dát is iig alvast maar binnen.
Je hebt ze juist buiten gehoudenquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:27 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb tot nu toe toch alweer ruim 500 sigaretten niet gerookt, dát is iig alvast maar binnen.
Idem.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:24 schreef Ymke het volgende:
Ha schatje , ik mag wel uit het lijstje hoor , beschouw mezelf nu als niet roker. Ik vergeet toch steeds te updaten
Verder alles goed met schatje?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |