quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:46 schreef jogy het volgende:
trapkick me maar van het lijstje.
Tenks, komt ook wel goed, heb een pakje gekocht maar om nou te zeggen dat ik er echt van geniet, nee. Niet dat ik het pakje niet gewoon oprook hoor, dat niet.quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:49 schreef schatje het volgende:
[..]![]()
.
Je hebt het in ieder geval een maand lang volgehouden. De volgende keer probeer je het weer wat langer.
Komt goed Jogy.
Dank! Je bent gewel... eh, een schatjequote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:21 schreef schatje het volgende:
Slarioux is ook een schatje, maar ik ben het echte Schatje.
ziet er goed uitquote:Op zondag 26 juni 2005 14:13 schreef St.Germain het volgende:
met het geld dat ik al gespaard heb, ga ik binnenkort DIT kopen
Nice, ik hoop echter niet voor je dat dat je doel is anders begin je er zo weer aanquote:Op zondag 26 juni 2005 14:13 schreef St.Germain het volgende:
met het geld dat ik al gespaard heb, ga ik binnenkort DIT kopen
Eén misstap wil nog niet zeggen dat je weer begonnen bent hoor! Het is nooit te laat om op het juiste pad weder te keren!quote:
Het is intussen een misstap van alweer drie pakjes...quote:Op maandag 27 juni 2005 13:43 schreef Frollo het volgende:
[..]
Eén misstap wil nog niet zeggen dat je weer begonnen bent hoor! Het is nooit te laat om op het juiste pad weder te keren!
Kom op joh, je was zo ver!
MUTS!quote:Op maandag 27 juni 2005 13:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Het is intussen een misstap van alweer drie pakjes...
Stom he, ik kan ze makkelijk laten liggen, maar het is ook zo lekker en simpel om ze toch te pakken...
Mooi!!!quote:Op maandag 27 juni 2005 13:52 schreef Slarioux het volgende:
Bijna een half jaar!!!!!!1111oneoneonehonderduizendhonderdelf!!
Five months, three weeks, five days, 6 hours, 39 minutes and 48 seconds. 3545 cigarettes not smoked, saving ¤ 691,22. Life saved: 1 week, 5 days, 7 hours, 25 minutes.
quote:Two months, two weeks, one day, 19 hours, 56 minutes and 3 seconds. 1536 cigarettes not smoked, saving ¤ 282,12. Life saved: 5 days, 8 hours, 0 minutes.
Het is inderdaad ook niet lekker.... maar wel verleidelijkquote:Op maandag 27 juni 2005 14:00 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
MUTS!
Het IS niet lekker! Het rookspook laat je hersenen denken dat het lekker is, maar het IS niet lekker!
Of vind je afkicken zo leuk, dat je het weer opnieuw wilt doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |