Tweakers zijn ook negatiefquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
maar jullie formuleren het steeds weer negatief
ook handig voor de crew zo'n lijstquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:40 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, maar de OP blijft onveranderd.. niemand gaat eruit..![]()
Shit dus ik was niet de eerste die op het geweldige idee is gekomen dit topic te beginnen ?quote:
hoe kunnen we positief over iemand praten welke ons irriteertquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
maar jullie formuleren het steeds weer negatief
6,5 uurquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:41 schreef c0mpleX het volgende:
hebben jullie ook zo heerlijk, lekker lang in bed gelegen?
ik denk hetquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Shit dus ik was niet de eerste die op het geweldige idee is gekomen dit topic te beginnen ?
Dan weten ze inderdaad wie ze moeten bannenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ook handig voor de crew zo'n lijst
Ik hoop niet voor hem dat zij het slachtoffer wasquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:42 schreef snellejelle het volgende:
[..]
sosm ben ik niet jaloers op voetballers
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:41 schreef c0mpleX het volgende:
hebben jullie ook zo heerlijk, lekker lang in bed gelegen?
hoe kan ik anders in de OP komen?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ben je hier wel eens geweest dan ?
dat bedoel ik, daarom gaat er ook niemand uit de lijst....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:42 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Dan weten ze inderdaad wie ze moeten bannen![]()
Kun je meteen aanwijzen wie de meeste onzin hier lult hequote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je bent 2 jaar langer ingeschreven dan ik en ik heb je nu al ingehaald met posts
goed zo.. nu kan je trots zijn ofniet.. kan je het aan je vrienden vertellen..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je bent 2 jaar langer ingeschreven dan ik en ik heb je nu al ingehaald met posts
ok daaagquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:43 schreef hornage het volgende:
[..]
hoe kan ik anders in de OP komen?
Aan het begin was ik er ff, ik ben alleen een beetje tegen slowchat en dat werd het al snel dus toen liet ik het maar
trailervriendenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
goed zo.. nu kan je trots zijn ofniet.. kan je het aan je vrienden vertellen..
onnee die had je niet
ja, het is suf, maar de structuur en uitdaging in de opdracht hebben mij er doorheen geholpenquote:
zij zou geen slachtoffer zijn, ze zou in de zevende hemel zijn en nooit aangifte doen en al helemaal niet weten wat er overkwamquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik hoop niet voor hem dat zij het slachtoffer was![]()
in dat geval heeft ie geen smaak
sorry moest weer even weg, goed om te horen dat het hier toch nog goed gaat ook met de stagiairs.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |