hoeft ook zeker niet.. daar gaat hun intresse naartoe.. wat vind jij interesant danquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jaloers op een tweaker ?
Ik hoef geen verstand te hebben van ICT hoor
pas op, het is zijn topicquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:36 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Ok leader.... ik zat er net 5 posts na jou in ofzo![]()
![]()
Maar je bent er een tijd tussenuit geweest oftewel als je dan weer terug komt ben je weer newbiequote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:36 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Ok leader.... ik zat er net 5 posts na jou in ofzo![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:35 schreef tijgerwillie het volgende:
heeye, loopt hier wel een beetje dood he
alles goed met de jongens (zie geen meisjes)
je hebt van die gaste die nergens anders over praten, heb je gelijk inquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:36 schreef Fisher het volgende:
[..]
het boeit me niet dat ze ergens veel verstand van hebben of iig meer dan ik heb. Maar 't constante gedoe om sociaal te wezen en 't lukt maar niet gesprekken die echt nergens op slaan, dat is irritant.. zacht uitgedrukt
Boeieeeee.... Ik ben wel lekker op vakantie geweest tussendoorquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar je bent er een tijd tussenuit geweest oftewel als je dan weer terug komt ben je weer newbie
Ik vind het interessant dat het werkt, maar niet HOE het werktquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
hoeft ook zeker niet.. daar gaat hun intresse naartoe.. wat vind jij interesant dan
leuk, newbies discussies.. hoelang ken jij fok alquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar je bent er een tijd tussenuit geweest oftewel als je dan weer terug komt ben je weer newbie
en daar hebben tear en ik nu last van, dus daarom onze frustratie en om 't duidelijk te houden generaliseren we evenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
je hebt van die gaste die nergens anders over praten, heb je gelijk in
postzegelfoutenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:39 schreef hornage het volgende:
ik mag uit de OP gehaald worden want vandaag is mijn laatste dag op stage!
Over 2 weken diploma ophalen. Dan ben ik bachelor in de software engineering
Check voor mijn project http://www.postzegelfouten.nl/nieuw
Ben je hier wel eens geweest dan ?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:39 schreef hornage het volgende:
wat vind jij interesant danquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik vind het interessant dat het werkt, maar niet HOE het werkt
misschien voor jouw tijdquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ben je hier wel eens geweest dan ?
Als er iemand nieuw is op fok is het tear welquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
leuk, newbies discussies.. hoelang ken jij fok al
Ik kende het al heel lang, kwam er alleen nooitquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
leuk, newbies discussies.. hoelang ken jij fok al
maar jullie formuleren het steeds weer negatiefquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:39 schreef Fisher het volgende:
[..]
en daar hebben tear en ik nu last van, dus daarom onze frustratie en om 't duidelijk te houden generaliseren we even
Gefeliciteerd, maar de OP blijft onveranderd.. niemand gaat eruit..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:39 schreef hornage het volgende:
Je bent 2 jaar langer ingeschreven dan ik en ik heb je nu al ingehaald met postsquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Als er iemand nieuw is op fok is het tear wel![]()
behalve ijsmeisquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:40 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, maar de OP blijft onveranderd.. niemand gaat eruit..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |