nee niet gelezen. Was gisteren een beetje drukquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:16 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
heb je jitzz 'briefje' niet gelezen in het vorige topic? hij heeft z'n dag niet vandaag, morgen en overmorgen
nogmaals hou verdomme je bek dicht als je eens leest wat er allemaal gepost is dan weet je dat jitz voorlopig z'n dag niet heeft....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
nogmaals, had ik het tegen jou? NEE![]()
bek dicht dus![]()
Hij heeft het ook niet gister geschreven hij heeft het vandaag geschreven, daarom staat er ook vorig topic en niet gisterquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
nee niet gelezen. Was gisteren een beetje druk
Ik ga voor jou verdomme mijn bek niet houden, nerdjequote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:18 schreef Fisher het volgende:
[..]
nogmaals hou verdomme je bek dicht als je eens leest wat er allemaal gepost is dan weet je dat jitz voorlopig z'n dag niet heeft....
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ga voor jou verdomme mijn bek niet houden, nerdje![]()
Jij hebt trouwens ook niet echt je dag vandaag.. of wel?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ga voor jou verdomme mijn bek niet houden, nerdje![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
ach, ik ga vanmiddag met mijn collega's bier drinken op het terras![]()
Daarna uit eten![]()
Morgen voetballen![]()
En dan ben ik nog ff bezig met afronden, en dan ben ik weg![]()
Dussehh, misschien beetje jaloezie die je op de onsympathieke manier wilt uitten ofzo![]()
Morgen met goede been uit bed stappen he, jongetje![]()
Pas maar op.. kan besmettelijk zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
Waarom reageert er nou niemand op mijn schokkende ontdekking dat ik nu op dezelfde kamer zit als een tweaker
omdat ik dat al m'n hele stage doequote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
Waarom reageert er nou niemand op mijn schokkende ontdekking dat ik nu op dezelfde kamer zit als een tweaker
Jawel hoor! De zon schijnt (en ik zit straks op het terras). vanavond naar de film. morgen voetbaltoernooi. Leuke vooruitzichten dus. En daarbij laatste week, dus mijn lol kan niet opquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:21 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Jij hebt trouwens ook niet echt je dag vandaag.. of wel?![]()
Gelukkig dat ik dan vanmiddag niet bij hem in de buurt benquote:
reageer dan normaal tegenover jitz en heb begripquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jawel hoor! De zon schijnt (en ik zit straks op het terras). vanavond naar de film. morgen voetbaltoernooi. Leuke vooruitzichten dus. En daarbij laatste week, dus mijn lol kan niet op![]()
![]()
![]()
![]()
Defqon.1quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:26 schreef Houniet het volgende:
vandaag word het lekker weer
en daarna weer minder, en het weekend word masterlijk warm
aaiighhht!!!!!!1111111quote:
Waar ben jij nou weer zo vrolijk om ?quote:
Die kerel ziet ze een beetje vliegenquote:
Dat is vet zeg. Ik ben zaterdag ook in Arnhem (daar is het toch?) waarschijnlijk. Sportdag van stagequote:
't is geen dag om vrolijk te zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waar ben jij nou weer zo vrolijk om ?![]()
Inderdaad want ik heb nog steeds fucking koppijnquote:
jij bent ook lekker bezigquote:
ik zie nog steeds geen mailquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:30 schreef snellejelle het volgende:
daar ben ik weerblijk niet zoveel te doen te hebben
Ga jij eens ff gauw terugkruipen onder die steen waar jij vandaag bent gekomenquote:
aighttquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |