zeker, maar dan ben ik de absolute winnaarquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:26 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
[..]
Wel lef een scheet laten terwijl je diaree hebt.
over de hele gang een natte plek? dan is't zeker een 10quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:28 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
Ik heb een keer een 20 meter strekkende gang leeg gekregen.
Hij was hard,lafjes goor en liet een natte plek achter.
9!.
Dat zijn de beste schetenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:27 schreef timmeeeh het volgende:
ik laat 's avonds als ik alleen in mn bedje lig wel eens eentje waaien, en gister was het een welbekende silent killer. geen geluid en een ongelooflijke stank die ook nog eens lang bleef hangen. bij gebrek aan omstanders geef ik hem echter slechts een 6.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:29 schreef Mr-Z het volgende:
9.2 !!!!
Hij knetterde hard, hij stonk naar shoarma en het mooiste.. 3 collega's zijn aan de wandel gegaan vanwege de stank![]()
ben blij dat ik niet bij jou 'werk'.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:29 schreef Mr-Z het volgende:
9.2 !!!!
Hij knetterde hard, hij stonk naar shoarma en het mooiste.. 3 collega's zijn aan de wandel gegaan vanwege de stank![]()
Neej het was een condens vlek op de deur waar ik tegen aan stond.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:29 schreef Fisher het volgende:
[..]
over de hele gang een natte plek? dan is't zeker een 10
Ik zou wel bij jou willen werken.. en jij weet wel waaromquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:32 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ben blij dat ik niet bij jou 'werk'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |