hey, ga jij godverdomme jezelf eens even pijn doen!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:22 schreef vdo28 het volgende:
Joh ga je er aan ergeren, kneus.
Voeg jij maar eens wat toe aan dit leven ipv hier te lopen janken als een baby![]()
ben tenminste geen kantoorlulquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:27 schreef Rio het volgende:
Nee; jij besteedt je tijd nuttig nu...
Klopt, jij bent een oud wijf...quote:
ik zie dat je inderdaad ook goed in profielen kan kijken.quote:
Ik vat dit maar op als bevestiging van mijn voorgaande posts!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:39 schreef boskov het volgende:
[..]
ik zie dat je inderdaad ook goed in profielen kan kijken..
Jij stond gisteren zeker bij Neverland een beetje hysterisch te schreeuwen? Daarom voel je je nu zeker aangesproken. Get a life dude.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:22 schreef vdo28 het volgende:
Joh ga je er aan ergeren, kneus.
Voeg jij maar eens wat toe aan dit leven ipv hier te lopen janken als een baby![]()
heb je al gedaan wat ik je gevraagd heb?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:49 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Ik vat dit maar op als bevestiging van mijn voorgaande posts!
Bedankt!![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:55 schreef Icelus het volgende:
Als jij je druk maakt om dit soort dingen, moet je nog heel veel leren in het leven.
Als jij je al irriteert aan dit soort dingen, denk ik ook niet dat je echt oud gaat worden.
Slecht voor je lichaam en geest, al die irritaties, misschien kom je er ooit nog is achter.
Ik snap dat je er hard om lacht, maar diep van binnen weet je dat ik gelijk heb.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:55 schreef Icelus het volgende:
Als jij je druk maakt om dit soort dingen, moet je nog heel veel leren in het leven.
Als jij je al irriteert aan dit soort dingen, denk ik ook niet dat je echt oud gaat worden.
Slecht voor je lichaam en geest, al die irritaties, misschien kom je er ooit nog is achter.
gelukkig ben jij de rust zelve, en kan je ons helpen!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:57 schreef Icelus het volgende:
[..]
Ik snap dat je er hard om lacht, maar diep van binnen weet je dat ik gelijk heb.
jij hebt mij wat geleerd, leer ik jou ook wat.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:59 schreef Icelus het volgende:
Nee ik denk niet dat iemand jou nog kan helpen, ik hoop voor je dat je ooit zelf tot het besef komt
En die achterlijke onzin topics van jullie zijn we al eeuwen van beu....quote:
zit je nou offtopic te gaan!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:01 schreef vdo28 het volgende:
[..]
En die achterlijke onzin topics van jullie zijn we al eeuwen van beu....
De manier waarop je in de openingspost praat, wijst duidelijk op irritaties :quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:01 schreef boskov het volgende:
[..]
jij hebt mij wat geleerd, leer ik jou ook wat.
Je hebt frustratie, en je hebt iets waar je het niet mee eens bent. Dit is een voorbeeld van het tweede.
ja natuurlijk, moet je je voorstellen hoe een OP eruit zou zien als je echt zou zeggen wat er is.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:07 schreef Icelus het volgende:
[..]
De manier waarop je in de openingspost praat, wijst duidelijk op irritaties :![]()
Goed, nu hou ik op met vervelend doen, een klaagbaak is er immers om te klagen![]()
dat wordt toch helemaal niks joh!quote:Ik vind die mensen die Michael Jackson toejuichen stom
kan ik ook mee leven, maar dat je in dat journaal alleen van die kansloze werklozen ziet, daar kan ik dus niet tegenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:09 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik heb het gemist gisteren, maar een collega van me vertelde dat er zowaar een extra journaal uitgezonden werd door de NOS.
Dat vind ik dan weer zwaar overdreven.
Tsja, wat verwacht je anders? Werkende mensen hebben geen tijd om zich druk te maken over die onzin.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:09 schreef boskov het volgende:
[..]
kan ik ook mee leven, maar dat je in dat journaal alleen van die kansloze werklozen ziet, daar kan ik dus niet tegen![]()
dus klaag ik!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:10 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Tsja, wat verwacht je anders? Werkende mensen hebben geen tijd om zich druk te maken over die onzin.
Toch logisch?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:09 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik heb het gemist gisteren, maar een collega van me vertelde dat er zowaar een extra journaal uitgezonden werd door de NOS.
Dat vind ik dan weer zwaar overdreven.
het was zo een deja vu met de OJ rechtzaak. Behalve dat je dat live kon volgen in de rechtbankquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:11 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Toch logisch?
Dit is een man die iedereen kent.
Gewoon logisch.
Nee. Overdreven bullshit.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:11 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Toch logisch?
Gewoon logisch.
open er een KLB topic overquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:13 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nee. Overdreven bullshit.
Maar da's mijn mening.
Dat had al iemand gedaanquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:15 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat had al iemand gedaan.
Dat het logisch is wil niet per definitie zeggen dat het niet overdreven kan zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:11 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Toch logisch?
Gewoon logisch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |