Ah, dan is er bijvoorbaat al geen sprake meer van een zedendelict...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:03 schreef BVO het volgende:
Ze is dus werkzaam in de seksindustrie.
De dame/heer in kwestie is het zoveelste slachtoffer van een omhooggevallen VMBO-er die een voetbalschoen kan strikken.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:44 schreef lionsguy18 het volgende:
Robin is het zoveelste slachtoffer van op sensatie beluste hoerige types.
Sterkte Robin.
doen we wel grappig over , maar zo werkt het dus blijkbaar wel, een dame van bedenkelijk allooi moet wel liegen, een hoer kan je niet verkrachten.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ah, dan is er bijvoorbaat al geen sprake meer van een zedendelict...
Ruzie in huize Van Persie.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:36 schreef milagro het volgende:
Als het een dame van bedenkelijk allooi is, waarom nam onze van Persie haar dan mee
Valt hij op bedenkelijk allooi? weet zijn vrouw daarvan?
Een vrouw dusquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:44 schreef BVO het volgende:
Naar verluid zou hij met haar naar een hotel zijn gegaan.
Correct. Zeker als je een vrouw hebt.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:44 schreef BVO het volgende:
Naar verluid zou hij met haar naar een hotel zijn gegaan.
Verkrachting of niet, in dat geval is het dus sowieso fout..
in Rotterdamquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:48 schreef APK het volgende:
[..]
Een vrouw dus
In Engeland is dat heel normaal onder voetballers, die jongen is gewoon lekker aan het inburgeren.
Hij heeft de barhouder omgekocht, voor een alibi.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:16 schreef BVO het volgende:
Het was dus in die hyper hyper, afgelopen zondagavond, aldus RTL. Maar daar was toen een homo-feest volgens hun site??![]()
.
Het is een echte kakkerlak.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:14 schreef JaWi het volgende:
Correct. Zeker als je een vrouw hebt.
Wel als ze daarna gaat zaniken.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:48 schreef milagro het volgende:
Je neemt dus een of andere net opgesnaaide greppeldel mee uit de discotheek, duikt een hotel in met d'r en dan is zij van bedenkelijk allooi
Een greppeldel is toch per definitie van laag allooi, of zie ik dat verkeerd?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:48 schreef milagro het volgende:
Je neemt dus een of andere net opgesnaaide greppeldel mee uit de discotheek, duikt een hotel in met d'r en dan is zij van bedenkelijk allooi
zucht...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Een greppeldel is toch per definitie van laag allooi, of zie ik dat verkeerd?
Robin is een beetje aan het Rooneyen.
Inderdaad... Van Persie kan beter akkoord gaan met een paar jaartjes in de cel...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:47 schreef Mwanatabu het volgende:
Zelf als hij dr niet verkracht heeft, heeft hij nu dus al een probleem als getrouwde man. Als ik Bouchra was, dan zou ik m zijn kop inslaan.
anders doet Bouchra's Papa het welquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:47 schreef Mwanatabu het volgende:
Zelf als hij dr niet verkracht heeft, heeft hij nu dus al een probleem als getrouwde man. Als ik Bouchra was, dan zou ik m zijn kop inslaan.
Waarna de bloedwraak alsnog uitgevoerd wordt?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:03 schreef Magicfrankie het volgende:
Inderdaad... Van Persie kan beter akkoord gaan met een paar jaartjes in de cel...
als hij iedere vrouw kan krijgen waarom neemt hij dan een dame van bedenkelijk allooi mee naar een hotelkamer?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:12 schreef mark-- het volgende:
Ik geloof er niks van, hij kan iedere vrouw krijgen, dus waarom zou hij iemand verkrachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |