ik denk zomaar hoer... of kapsterquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:23 schreef JeroenV het volgende:
En wat is het beroep dan van het slachtoffer?
Parttime hoer, parttime kapster.quote:
Neen, zie art 242 Sr.quote:
Hij kent alle slinkse trucs dus alquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:06 schreef Xenomaniac het volgende:
Pikant is wel dat Max Jr. het so called slachtoffer van Patrick K. vertegenwoordigde...
jaquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:09 schreef pberends het volgende:.
Seksueel binnendringen van een lichaam... vrouwen kunnen dus legaal verkrachten?
Het woord "hij" moet niet letterlijk worden opgevat, zo'n beetje alle bepaling in het WvSr beginnen zo, dan zouden vrouwen zich dus ook niet aan mord en doodslag schuldig kunnen makenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
en idd, vrouwen kunnen blijkbaar legaal verkrachten.
Vrouwen zijn geen 'hij' en vrouwen kunnen ook niet 'binnendringen' (of wel met een dildo, maar dan zijn ze nog geen 'hij')woei, op zoek naar een slachtoffer
Onzin, alle artikelen waar "hij" staat dienen net zo goed als "zij" gelezen te worden. Voor het leesgemak houden ze hij aan, en staat er 1 artikel dat dit ook voor zij geldt. Vrouwen kunnen ook veroordeeld worden voor verkrachting.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:27 schreef Viking84 het volgende:
en idd, vrouwen kunnen blijkbaar legaal verkrachten.
Vrouwen zijn geen 'hij' en vrouwen kunnen ook niet 'binnendringen' (of wel met een dildo, maar dan zijn ze nog geen 'hij')woei, op zoek naar een slachtoffer
Blijkbaar weet je niet dat Koeman niet getrouwd is met een Barbaraquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:45 schreef dnzl het volgende:
Er was toen een schandaaltje met vreemdgaan en affaires. Dit werdt toen dr tijd stil gehouden.
Reden: ze gaan allebei (Ronald én Barbara) vreemd bij het leven, we komen er alleen niet achter omdat de fotograven vriendjes zijn met de Koemannetjes.
Uhhh...ja ik kan het weten
Precies, het zijn altijd die over het paard getilde jochies met de herseninhoud van een marmot, die al zo vroeg in het middelpunt van de belangstelling stonden en er niet gewend aan zijn dat er ze iets geweigerd wordt. Arrogante kneus is het.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:30 schreef milagro het volgende:
Wat ik me wel afvraag , waarom overkomt het 'altijd' de Kluiverts en de van Persies, oftewel de arro's met de te grote bek, en niet een Cocu of een van Bronckhorst of zo?
Hoewel, .......... Koeman was ook bijna de lul...
Hmm.
Ah ja. jij was er bij.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:50 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
, die al zo vroeg in het middelpunt van de belangstelling stonden en er niet gewend aan zijn dat er ze iets geweigerd wordt.
laat maarquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:50 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Precies, het zijn altijd die over het paard getilde jochies met de herseninhoud van een marmot, die al zo vroeg in het middelpunt van de belangstelling stonden en er niet gewend aan zijn dat er ze iets geweigerd wordt. Arrogante kneus is het.
Ja? En? Jij presenteert het hier alsof al bewezen is dattie het gedaan heeft. Heel hinderlijk van die mensen die al meteen hun mening klaar hebben: "zo zal het dus wel gegaan zijn."quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:02 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Zei ik dat dan?
Of wilde je ontkennen dat die jongen in een glazen huisje leeft?
Ik hoop dat je het gelezen hebt, maar ik laat jou gewoon zielig zijn.quote:
Dan heb jij toch echt een probleem met begrijpend lezen. Ik presenteer helemaal niks in tegenstelling tot die twintig andere users in dit topic die er vanuit gaan dat dat meisje liegt of er op zn minst om gevraagd heeft. Ik zeg alleen dat ik het geen fijne jongen vind.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:07 schreef R_ON het volgende:
[..]
Ja? En? Jij presenteert het hier alsof al bewezen is dattie het gedaan heeft. Heel hinderlijk van die mensen die al meteen hun mening klaar hebben: "zo zal het dus wel gegaan zijn."
Wie is er hier dan dom?
Ok, maar zo'n opmerking wekt wel de suggestie dat je mening al gevormd is.quote:er niet gewend aan zijn dat er ze iets geweigerd wordt.
Oh ik dacht dat ze haar gaan omleggen, mijn foutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |