abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27915146
Terecht dat Wacko is vrijgesproken .

Wat ik een amerikaanse jurist hoorde zeggen: "Misschien heeft hij wel wat rare dingen gedaan, maar de jury vond het niet zwaar genoeg om het jochie en zijn familie de sleutel van Michael's bankrekening te geven".

En terecht. Het ging alleen maar om geld. Ik hoop dat Wacko nu nog een schadeclaim bij dat jochie indient.
pi_27915173
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 12:42 schreef kenz het volgende:

En terecht. Het ging alleen maar om geld. Ik hoop dat Wacko nu nog een schadeclaim bij dat jochie indient.
Michael zou waarschijnlijk dat niet doen en dan zeggen dat ze op deze manier al zielig genoeg zijn....

Heel verstandig.
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_27915417
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 12:44 schreef vdo28 het volgende:

[..]

Michael zou waarschijnlijk dat niet doen en dan zeggen dat ze op deze manier al zielig genoeg zijn....

Heel verstandig.
Achja, waarschijnlijk hebben die gasten helemaal geen geld, want anders waren ze met deze 'scam' uberhaupt niet begonnen.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 12:54:22 #129
98593 KlappernootatWork
Tot mijn strot in het genot..
pi_27915504
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 06:30 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:

[..]

OJ Simpson is ook vrij gesproken.
Nu is mijn vraag: hebben ze zich nu vrijgejuridiseerd door middel van legers advokaten, omdat zij die natuurlijk wél kunnen betalen, terwijl andere negers in Amerika zitten te wachten in dodencellen) of is het een écht proces geweest..?
Als dit de norm wordt, worden straks alle criminelen artiesten of topsporters om de gevangenis te ontlopen.
Shit! werken zuigt...
Op donderdag 22 november 2007 @ 12:42 schreef Neelis het volgende: Rabbelneuteaantwaark ?
  dinsdag 14 juni 2005 @ 12:55:44 #130
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_27915551
Echt proces.
Wat dacht je dat die aanklagers er voor geld in hebben gestoken? Belasting in SB County is verhoogd om deze trail te kunnen betalen, zo gaat het gerucht.
Haters everywhere but I don't really care.
  † In Memoriam † dinsdag 14 juni 2005 @ 12:59:46 #131
47213 ArmaniMania
pi_27915684
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 11:19 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

xe·no·fo·bie (de ~ (v.))
1 afkeer van alles wat vreemd is

Lieverd
[..]

Nee lieverd ik veroordeel niemand op basis van geruchten, roddels, troep of uberhaupt op gedrag wat niet overeenkomt met mijn gedachtengang maar wat compleet legaal is en zeer zeker niet in het algemeen onethisch of laakbaar wordt beschouwd.

Ik beoordeel jouw wel puur op hoe jij je gedraagt en opstelt.

Wereld van verschil

lieverd
Aah je hebt Milagro al eens irl ontmoet? Dus aan de hand van een paar woorden is iemand meteen al kwaadaardig of schlemiel of weet ik wat voor karakter dan ook.

In ieder geval Michael Jackson is vrijgesproken en het recht heeft gesproken of we het nu allemaal leuk vinden of niet. Die mensen weten heus wel waar ze mee bezig zijn.

Anders hadden ze wel pipo de clown als rechter bassie en Adriaan als advocaat en de users van fok als jury genomen. De rechtzaal hadden ze dan in een riool gehouden.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 13:03:01 #132
16715 Mylene
*schatje*
pi_27915792
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 10:52 schreef vdo28 het volgende:

[..]

En van elkaar af blijft natuurlijk!
Wat is daar onethisch aan?
Er is sprake van overmacht. In ieder geval op emotionele vlak. Het kind wordt in een positie gebracht waarbij de kans bestaat dat hij zich ongemakkelijk zal voelen en dat door de overmacht van de volwassene dat niet durft te uiten. Niet aan de persoon in kwestie maar ook niet aan zijn ouders omdat ie zich schaamt.

Tjee, onverstelbaar dat je dat moet gaan uitleggen .
pi_27916007
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 12:21 schreef milagro het volgende:

[..]

ik denk dat Toffe bedoeld is dat het dus voor hen geen klare zaak was,
Dat bedoel ik
  dinsdag 14 juni 2005 @ 13:17:12 #134
28167 matthijst
pi_27916319
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 13:03 schreef schatje het volgende:

Niet aan de persoon in kwestie maar ook niet aan zijn ouders omdat ie zich schaamt.
Tjee, onverstelbaar dat je dat moet gaan uitleggen .
Je bedoelt die ouders die hun kind aan Jackson hebben uitgeleend voor al die plezierige nachten?

Vraag me wel af: toen Jackson zijn baby over het balkon hield, stond Gloria Aldred(?) meteen klaar om een aanklacht in te dienen bij de kinderbescherming. Waar zijn dat soort gasten nu dan? Moeten ze die ma van Gavin niet eens flink aanpakken? Uit de ouderlijke macht ontzetten ofzo....
  dinsdag 14 juni 2005 @ 13:24:18 #135
16715 Mylene
*schatje*
pi_27916582
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 13:17 schreef matthijst het volgende:

[..]

Je bedoelt die ouders die hun kind aan Jackson hebben uitgeleend voor al die plezierige nachten?
Precies, ook hen kun je dat kwalijk nemen.
quote:
Vraag me wel af: toen Jackson zijn baby over het balkon hield, stond Gloria Aldred(?) meteen klaar om een aanklacht in te dienen bij de kinderbescherming. Waar zijn dat soort gasten nu dan?
Doet het er wat toe? Is het minder erg dan?

De beelden spreken voor zich.

Maar hé, het is wel MJ .
  dinsdag 14 juni 2005 @ 13:35:59 #136
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_27916999
Op CNN zeiden ze vannacht dat Michael zijn vrijspraak vergeleek met de vrijlating van Nelson Mandela en de val van de Berlijnse muur. .

Ook schijnt iets van 74% van de Amerikanen te geloven dat ie schuldig is.

bron

[ Bericht 24% gewijzigd door beaverhausen op 14-06-2005 13:43:02 (linkje toegevoegd) ]
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_27917043
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 13:35 schreef beaverhausen het volgende:
Op CNN zeiden ze vannacht dat Michael zijn vrijspraak vergeleek met de vrijlating van Nelson Mandela en de val van de Berlijnse muur. .

Ook schijnt iets van 74% van de Amerikanen te geloven dat ie schuldig is.
Jackson is nog wereldvreemder dan ik al dacht
  dinsdag 14 juni 2005 @ 13:43:44 #138
16715 Mylene
*schatje*
pi_27917240
Stelling van Stand.nl: Michael Jackson verdient een nieuwe kans als artiest

Ja op Guantanamo Bay

.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 13:50:23 #139
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_27917458
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 13:35 schreef beaverhausen het volgende:
Lijken meer de fanboys/webmasters van z'n officiële website die dat beweren.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 13:54:24 #140
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_27917598
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 13:50 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Lijken meer de fanboys/webmasters van z'n officiële website die dat beweren.
Dat dacht ik eerst ook.
quote:
"Remember this date, for it is a part of HIStory," says the site, http://mjjsource.com, which the 46-year-old singer set up to provide information during his trial.
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
  dinsdag 14 juni 2005 @ 13:59:22 #141
28167 matthijst
pi_27917738
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 13:24 schreef schatje het volgende:
De beelden spreken voor zich.
[afbeelding]

Maar hé, het is wel MJ .
Uhm, ik noem dat een inschattingsfout; kan gebeuren. Heb zelf ooit mijn neefje van 2 bijna met zijn kop in de draaiende plafondventilator gehouden; gevalletje pech hebben

Je kinderen laten slapen met een vermeende pedofiel is weinig pech aan lijkt me

Die Aldred is gewoon een mediageile hoer, anders had ze nu ook van zich moeten laten horen. Misschien heb je wel gelijk: "het is wel Michael Jackson" --> Gavin van de straat levert weinig publiciteit op
  dinsdag 14 juni 2005 @ 13:59:45 #142
28167 matthijst
pi_27917752
Randy jackson runt die site.
pi_27918155
Dacht ik wel...

Michael komt met muzikaal statement

De King of Pop is van plan om muzikaal terug te slaan. De bedoeling is dat hij binnenkort met een videoclip komt waarin zijn verklaring zit.

Wilma Nanninga hoorde dit nieuws uit de eerste hand. Ze vertelt: "Ik heb Dieter Wiessner vannacht gesproken. Dat is zijn manager. Hij was uitgeweken naar Duitsland, maar is nu weer terug in Amerika. Hij verwacht dat Michael Jackson een clip of film gaat maken over wat hij allemaal heeft meegemaakt. Een soort muzikaal statement dus!"
Wilma Nanninga is benieuwd hoe het muzikale statement eruit gaat zien. "Als je hem gisteravond zo zag, dan ziet hij er niet uit. Ik vraag me dan af wat we gaan krijgen. We schijnen dus een soort muzikale verklaring te krijgen als hij weer een beetje op gewicht is. Hij is behoorlijk afgevallen. Hij ziet er ook gewoon niet uit." Bron
pi_27918269
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 14:14 schreef Suko het volgende:
Dacht ik wel...

Michael komt met muzikaal statement

De King of Pop is van plan om muzikaal terug te slaan. De bedoeling is dat hij binnenkort met een videoclip komt waarin zijn verklaring zit.

Wilma Nanninga hoorde dit nieuws uit de eerste hand. Ze vertelt: "Ik heb Dieter Wiessner vannacht gesproken. Dat is zijn manager. Hij was uitgeweken naar Duitsland, maar is nu weer terug in Amerika. Hij verwacht dat Michael Jackson een clip of film gaat maken over wat hij allemaal heeft meegemaakt. Een soort muzikaal statement dus!"
Wilma Nanninga is benieuwd hoe het muzikale statement eruit gaat zien. "Als je hem gisteravond zo zag, dan ziet hij er niet uit. Ik vraag me dan af wat we gaan krijgen. We schijnen dus een soort muzikale verklaring te krijgen als hij weer een beetje op gewicht is. Hij is behoorlijk afgevallen. Hij ziet er ook gewoon niet uit." Bron
George Michael is het ook gelukt.
pi_27918306
khoop et wel, het zou ook vet zijn om die videoclip te laten beginnen met de uitspraak van de jury
dus eerst gewoon "not guilty blablabla" en dan lompe muziek erbij
pi_27918382
Zolang Jackson buiten beeld blijft in de video dan kan het nog wat worden. Hij ziet er niet uit. Lijkt wel of met z'n originele gezicht ook zijn emoties en uitstraling verdwenen is.
pi_27918451
wow die intro op mjjsource is nu wat geworden zeg
- martin luther king geboren
- the berlin wall falls
- nelson mandela vrijgelaten
- 13 juni 2005: michael jackson vrijgesproken
hahaha
pi_27918457
Music, Maestro!!!!!!
pi_27918773
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 14:24 schreef DrDentz het volgende:
wow die intro op mjjsource is nu wat geworden zeg
- martin luther king geboren
- the berlin wall falls
- nelson mandela vrijgelaten
- 13 juni 2005: michael jackson vrijgesproken
hahaha
quote:
Kan de server niet vinden...
pi_27919130
eerst naar google gaan, dan op mjjsource zoeken en dan op de link klikken misschien werkt het dan wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')