Er komt echt geen interessant argument meer uit hoor.. Geloof me.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:59 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Ik snap best dat je na al die keren dat ze je teleurgesteld hebben geen vertrouwen meer hebt in mannen van omstreeks 46, maar dat zijn ook mensen. Als jouw zoon later ten onrechte wordt beschuldigd van pedofilie omdat hij een keer met zijn buurjongetje in een bed heeft gelegen piep je wel anders.
Op zo een moment is het dus wel tijd voor nuances. Ten eerste de nuance dat hij na grondig onderzoek is vrijgesproken. Ten tweede de nuance dat de aanklagers vooral uit waren op geld, getuige de schikking die eerder was getroffen. Ten derde de nuance dat hij nooit zijn omgang met kinderen heeft ontkent, en dat hij dus écht niet te vergelijken is met zomaar een man. Ten slotte de nuance dat hij, wat er ook waar is van de beschuldigingen, zeker niet heeft gedaan wat een gemiddelde pedofiel met jongetjes doet (ik zal niet in details treden).
Ja, dat zeggen we ook echt. Tegen de muur, ophangen aan zijn ballen, nekschot of vergassen. Jaja, hebben we allemaal al gezegd.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:59 schreef Vitalogy het volgende:
Oh ze spoort ooook niet
poehee
Maar MJ moet wel branden in de hel.
Volgens mij is hij dus NIET aangeklaagd voor geld. Het OM verdient er niets mee.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:55 schreef matthijst het volgende:
Jantje van de hoek zou nooit aangeklaagd worden voor geld..
En dus hou je je kind VER van die vent , want die vent spoort niet, of er nu gefriemeld wordt aan piemels of niet doet niet eens meer terzake, je bent al aangekomen bij een big NONO voor dat er gefriemeld KAN worden.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:50 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
MJ is niet de volwassen kerel van 46 zoals jij die kent, maar een kerel die in een kinderfantasie werkelijkheid heeft. Totaal niet te vergelijken, FEIT!
Ja, want kroegen zijn de bakermat van onze rechtspraak inderdaad, bovendien is "slapen met" in de Nederlandse taal een synoniem voor sex.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:56 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, het is niet strafbaar. Maar dat het niet normaal is doet daar niets aan af.
Ga jij als volwasen vent eens in de kroeg lopen verkondigen dat je graag met kinderen slaapt? Wat verwacht je dan?.
leuk...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 01:02 schreef Vitalogy het volgende:
Hello my name is the king of pop
and I'm a dumb white guy
Ik niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:57 schreef KonnieKipke het volgende:
Dat ie hulp nodig heeft is duidelijk, maar dat ie jongentjes zou hebben misbruikt.. Ik betwijfel het.
Waarom? Je ogen dicht doen met een kind naast je lijkt mij niet strafbaar. Als Michael een kind of een vrouw was dan zou hij niet aangeklaagd zijn. Het is ongewoon maar juist door de beruchte docu geloof ik niet dat hij "kwade" bedoelingen heeft.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:55 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moet hij psychiatrische hulp zoeken. FEIT!
En niet proberen zijn moeilijke jeugd te vergeten met drank, drugs en het slapen met jongetjes.
Het zegt toch genoeg..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 01:02 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Ja, want kroegen zijn de bakermat van onze rechtspraak inderdaad, bovendien is "slapen met" in de Nederlandse taal een synoniem voor sex.
Nou inderdaad, wat een liefdevolle topics waren dat toch altijd!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 01:04 schreef schatje het volgende:
Als er weer eens een pedo post op Fok! en praat over onschuldige stoeipartijtjes heeft ie in ieder geval veel begripvole zielen erbij. Want het is zo onschuldig allemaal. Foei dat er iets meer wordt achter gezocht..
selectief geheugen is altijd okay natuurlijkquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:57 schreef MUUS het volgende:
[..]
Opletten, er is al tig keer gezegd dat die moeder ook niet spoort.
Well thank Goddess for that.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 01:05 schreef matthijst het volgende:
Jury vond het overigens wel ziek dat moeders hun kinderen met Jackson liepen slapen...
Of: met andere volwassenen in het algemeen dan....
Gelukkig zegt niemand dat dat wel okay is, 't is raar, alleen niet strafbaar...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 01:06 schreef milagro het volgende:
[..]
selectief geheugen is altijd okay natuurlijk
we hebben alleen maar 30 keer 30 keer al gezegd dat die ouders niet sporen, in eerdere topics, en vanavond al meerdere keren dat MJ niet naar de gevangenis hoeft, maar wel behandeling nodig heeft, gelukkig leest men daar met terugwerkende kracht overheen en gaat men voorbij welk punt wij willlen maken, namelijk dat slapen met kinderen niet okay is.....
tenzij je MJ bent, hè
dat is natuurlijk een leugen, APK, en dat weet jij ook welquote:Op dinsdag 14 juni 2005 01:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ik niet.![]()
Ik heb al eerder een keer gepost dat hij rukkend aan de telefoon zat met een jongetje dat hem geinterviewd heeft voor zijn schoolkrant.
Was ooit op de BBC, geluidstape werd afgespeeld, maar helaas is de link niet te vinden.
Dattem niet spoort was al jaren bekend, maar om er bij voorbaat vanuit te gaan dattem friemelt aan pielekes is weer iets heel anders hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 01:02 schreef milagro het volgende:
[..]
En dus hou je je kind VER van die vent , want die vent spoort niet, of er nu gefriemeld wordt aan piemels of niet doet niet eens meer terzake, je bent al aangekomen bij een big NONO voor dat er gefriemeld KAN worden.
Wordt ik ook opgepakt wanneer ik in een bed lig met mijn kinderen? Zolang niet bewezen is dat er met de kinderen "geslapen" wordt of sexuele bedoelingen heeft mag iedereen in een bed liggen met een kind.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 01:06 schreef milagro het volgende:
[..]
selectief geheugen is altijd okay natuurlijk
we hebben alleen maar 30 keer 30 keer al gezegd dat die ouders niet sporen, in eerdere topics, en vanavond al meerdere keren dat MJ niet naar de gevangenis hoeft, maar wel behandeling nodig heeft, gelukkig leest men daar met terugwerkende kracht overheen en gaat men voorbij welk punt wij willlen maken, namelijk dat slapen met kinderen niet okay is.....
tenzij je MJ bent, hè
Voorkomen, genezen....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 01:08 schreef kaleidoscoop het volgende:
[..]
Dattem niet spoort was al jaren bekend, maar om er bij voorbaat vanuit te gaan dattem friemelt aan pielekes is weer iets heel anders hoor.
Ik stop er ook maar mee. Voor de mensen die MJ verafschuwen, zet YorinFm op, dan kun je lekker muziek luisteren die regelrecht gejat is van Michael Jackson, en tussendoor maken ze dan slechte grappen over hem in de trant van: "Michael Jackson gaat op een kleuterschool werken, hahaquote:Op dinsdag 14 juni 2005 01:00 schreef Taurus het volgende:
[..]
Er komt echt geen interessant argument meer uit hoor.. Geloof me.
Het gaat erom dat ik een vent dus ZIEK vindt, die enkel met kindertjes van 12, let wel , jongetjes van 12, in 1 bed wil liggen, er steeds 1 uitzoekt, die dan een jaar lang overal mee naar toe gaat, zover mogelijk, tot ze te oud worden of zo ws, en dan komt er weer een nieuw lievelingetje...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 01:08 schreef kaleidoscoop het volgende:
[..]
Dattem niet spoort was al jaren bekend, maar om er bij voorbaat vanuit te gaan dattem friemelt aan pielekes is weer iets heel anders hoor.
Ik vind dat er nu een aanklacht moet komen tegen papa Joe. De schijnheilige uitvreter!! Kindermishandeling en uitbuiting is ook een aanklacht waard.
"would it be reaaaaaaaaaally unwise to call Jessie and ask him to spend... some time ...with...me "quote:Op dinsdag 14 juni 2005 01:10 schreef Fokkedop het volgende:
Als ik MJ was zou ik nu naar Fok gaan en kijken wat er over mij gezegd wordt
Nee, maar vraag me wel af wat er nu in z'n hoofd om gaat.
Die Amerikaanse lerares is ook gewoon aangeklaagd (en heeft ook gezeten) omdat ze met een jongen sliep. Ze hebben inmiddels kinderen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 01:04 schreef sampoo het volgende:
Als Michael een kind of een vrouw was dan zou hij niet aangeklaagd zijn. Het is ongewoon maar juist door de beruchte docu geloof ik niet dat hij "kwade" bedoelingen heeft.
Oh?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 01:05 schreef matthijst het volgende:
Jury vond het overigens wel ziek dat moeders hun kinderen met Jackson liepen slapen...
Of: met andere volwassenen in het algemeen dan....
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 01:13 schreef milagro het volgende:
[..]
"would it be reaaaaaaaaaally unwise to call Jessie and ask him to spend... some time ...with...me "
D'r is ook nog een nuance te bedenken tussen in bed liggen met en friemelen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 01:11 schreef milagro het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ik een vent dus ZIEK vindt, die enkel met kindertjes van 12, let wel , jongetjes van 12, in 1 bed wil liggen, er steeds 1 uitzoekt, die dan een jaar lang overal mee naar toe gaat, zover mogelijk, tot ze te oud worden of zo ws, en dan komt er weer een nieuw lievelingetje...
maar goed, blijkbaar ben je ziek als je dat ziek vindt, en moet je zulke mannen altijd het voordeel van de twijfel geven, desnoods over de rug van je eigen kind
Huh? Nee, ze vond het sowieso niet normaal, of het nu Michael Jackson was of John Doequote:Op dinsdag 14 juni 2005 01:14 schreef milagro het volgende:
[..]
Oh?
Het gaat toch om MJ, dan is het toch ... anders?
ergens moet ik het woord 0wned! laten vallenquote:Op maandag 13 juni 2005 23:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
genomineerd voor het lelijkste wijf van 2005
Of je opgepakt zou worden, weet ik niet, je wordt wel aangepakt, schat ik zomaar in, door wat vaders, die niet op de hoogte waren van jouw manier van je liefde voor HUN kinderen uitenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 01:09 schreef sampoo het volgende:
[..]
Wordt ik ook opgepakt wanneer ik in een bed lig met mijn kinderen? Zolang niet bewezen is dat er met de kinderen "geslapen" wordt of sexuele bedoelingen heeft mag iedereen in een bed liggen met een kind.
Wat raar, ik heb net geleerd hier dat het wel degelijk uitmaakt of het MJ is of John Doe of the Cornerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 01:16 schreef matthijst het volgende:
[..]
Huh? Nee, ze vond het sowieso niet normaal, of het nu Michael Jackson was of John Doe![]()
Maar slapen is geen misdrijf![]()
Idd ook een heel triest verhaal.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 01:14 schreef APK het volgende:
[..]
Die Amerikaanse lerares is ook gewoon aangeklaagd (en heeft ook gezeten) omdat ze met een jongen sliep. Ze hebben inmiddels kinderen.
Die docu heb ik dus met open mond zitten kijken. Daar werd iig duidelijk dat hij idd niet helemaal tof in de bovenkamer is.quote:Door die Bashir docu geloof ik juist wel in zijn (in zijn ogen niet) 'kwade' bedoelingen.
Een aan pillen verslaafde, drinkende kinderliefhebber die geestelijk volkomen in de war is vertrouw ik voor geen centimeter.![]()
Ik raakte juist overtuigd van zijn onschuld en oprechte liefde voor kinderenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 01:19 schreef MUUS het volgende:
[..]
Idd ook een heel triest verhaal..
[..]
Die docu heb ik dus met open mond zitten kijken. Daar werd iig duidelijk dat hij idd niet helemaal tof in de bovenkamer is.
Lekker kansloos ben jij... tering...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 01:18 schreef milagro het volgende:
[..]
Wat raar, ik heb net geleerd hier dat het wel degelijk uitmaakt of het MJ is of John Doe of the Corner
Nou... Jij zei dat jij zelf 'zo iemand' (dus niet specifiek MJ) het niet zou laten overleven. Dat bracht zo ongeveer deze hele discussie op gang of deze juridische 'not guilty' ook meteen een morele 'not guilty' is. Er zijn dus wel ergere dingen gesuggereerd dan alleen een beetje hulp.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 01:01 schreef MUUS:
Ja, dat zeggen we ook echt. Tegen de muur, ophangen aan zijn ballen, nekschot of vergassen. Jaja, hebben we allemaal al gezegd..
Er is alleen gezegd dat MJ hulp nodig heeft, meer niet.
Als het om mijn kind zou gaan, zou ik idd een rode waas voor mijn ogen krijgen. IK zou niet gaan bedenken hoeveel geld ik van zo'n vent kan lospulken, nee.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 01:27 schreef broer het volgende:
[..]
Nou... Jij zei dat jij zelf 'zo iemand' (dus niet specifiek MJ) het niet zou laten overleven. Dat bracht zo ongeveer deze hele discussie op gang of deze juridische 'not guilty' ook meteen een morele 'not guilty' is. Er zijn dus wel ergere dingen gesuggereerd dan alleen een beetje hulp.
Helemaal eens.quote:Ik ben voor een juridisch 'not guilty', vanwege gebrek aan bewijs voor de aanklachten. En een zwaar moreel 'guilty', want het bewijs dat er wél ligt is al ver voorbij een normale omgang met kinderen.
Wil ik die sarcastische post van mijn even uitleggen? Nou, vooruit, dan maarquote:Op dinsdag 14 juni 2005 01:26 schreef matthijst het volgende:
[..]
Lekker kansloos wijf ben jij... tering...
Wordt ie vrijgesproken en dan nog blijven janken. De jury zegt wat iedereen zegt: je kinderen laten slapen met MJ, of welke volwassenen dan ook, spoort niet.....
Wat wil je dan horen? Hij is onschuldig maar stuur hem toch maar de cel in omdat hij gek in z'n kop is?
Dan ken ik er namelijk nog wel 1 die meteen de bak in kan....
Exact, technisch gezien had hij nooit schuldig mogen worden bevonden en dat is ook niet gebeurd.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 01:27 schreef broer het volgende:
[..]
Nou... Jij zei dat jij zelf 'zo iemand' (dus niet specifiek MJ) het niet zou laten overleven. Dat bracht zo ongeveer deze hele discussie op gang of deze juridische 'not guilty' ook meteen een morele 'not guilty' is. Er zijn dus wel ergere dingen gesuggereerd dan alleen een beetje hulp.
Ik ben voor een juridisch 'not guilty', vanwege gebrek aan bewijs voor de aanklachten. En een zwaar moreel 'guilty', want het bewijs dat er wél ligt is al ver voorbij een normale omgang met kinderen.
Neuh, ik vermaak me juistquote:Op dinsdag 14 juni 2005 01:35 schreef matthijst het volgende:
Neu, ga lekker slapen ofzo
Denk dat ongeveer 98% hier er allang over eens is dat slapen met koters niet normaal is en dat Jackson daarvoor ofwel zelf iets moet veranderen ofwel professionele hulp moet zoeken...
Hebben ze dat gehamer van jou niet voor nodig...
Blijkbaar wind jij je nog op voor de 2% non-believers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |