abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27907545
Oh ze spoort ooook niet
poehee

Maar MJ moet wel branden in de hel.
pi_27907549
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:59 schreef Fokkedop het volgende:
MUUS, je hebt slotwerk
pi_27907553
kerels zijn kerels he, branden met die gast
pi_27907558
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:59 schreef hoM3r het volgende:

[..]

Ik snap best dat je na al die keren dat ze je teleurgesteld hebben geen vertrouwen meer hebt in mannen van omstreeks 46, maar dat zijn ook mensen. Als jouw zoon later ten onrechte wordt beschuldigd van pedofilie omdat hij een keer met zijn buurjongetje in een bed heeft gelegen piep je wel anders.
Op zo een moment is het dus wel tijd voor nuances. Ten eerste de nuance dat hij na grondig onderzoek is vrijgesproken. Ten tweede de nuance dat de aanklagers vooral uit waren op geld, getuige de schikking die eerder was getroffen. Ten derde de nuance dat hij nooit zijn omgang met kinderen heeft ontkent, en dat hij dus écht niet te vergelijken is met zomaar een man. Ten slotte de nuance dat hij, wat er ook waar is van de beschuldigingen, zeker niet heeft gedaan wat een gemiddelde pedofiel met jongetjes doet (ik zal niet in details treden).
Er komt echt geen interessant argument meer uit hoor.. Geloof me.
pi_27907559
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:59 schreef Fokkedop het volgende:

[..]
pi_27907564
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:59 schreef Vitalogy het volgende:
Oh ze spoort ooook niet
poehee

Maar MJ moet wel branden in de hel.
Ja, dat zeggen we ook echt. Tegen de muur, ophangen aan zijn ballen, nekschot of vergassen. Jaja, hebben we allemaal al gezegd. .

Er is alleen gezegd dat MJ hulp nodig heeft, meer niet.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_27907568
Zo, ben lekker bezig joh!

quoten en wijzigen is nog best moeilijk
  dinsdag 14 juni 2005 @ 01:01:31 #258
6941 APK
Factual, I think.
pi_27907569
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:55 schreef matthijst het volgende:
Jantje van de hoek zou nooit aangeklaagd worden voor geld..
Volgens mij is hij dus NIET aangeklaagd voor geld. Het OM verdient er niets mee.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_27907577
Hello my name is the king of pop
and I'm a dumb white guy
pi_27907584
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:50 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

MJ is niet de volwassen kerel van 46 zoals jij die kent, maar een kerel die in een kinderfantasie werkelijkheid heeft. Totaal niet te vergelijken, FEIT!
En dus hou je je kind VER van die vent , want die vent spoort niet, of er nu gefriemeld wordt aan piemels of niet doet niet eens meer terzake, je bent al aangekomen bij een big NONO voor dat er gefriemeld KAN worden.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 14 juni 2005 @ 01:02:59 #261
47580 hoM3r
Our trip.
pi_27907585
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:56 schreef schatje het volgende:

[..]

Nee, het is niet strafbaar. Maar dat het niet normaal is doet daar niets aan af.

Ga jij als volwasen vent eens in de kroeg lopen verkondigen dat je graag met kinderen slaapt? Wat verwacht je dan?

.
Ja, want kroegen zijn de bakermat van onze rechtspraak inderdaad, bovendien is "slapen met" in de Nederlandse taal een synoniem voor sex.
pi_27907587
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 01:02 schreef Vitalogy het volgende:
Hello my name is the king of pop
and I'm a dumb white guy
leuk...
pi_27907592
  dinsdag 14 juni 2005 @ 01:04:15 #264
6941 APK
Factual, I think.
pi_27907603
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:57 schreef KonnieKipke het volgende:
Dat ie hulp nodig heeft is duidelijk, maar dat ie jongentjes zou hebben misbruikt.. Ik betwijfel het.
Ik niet.

Ik heb al eerder een keer gepost dat hij rukkend aan de telefoon zat met een jongetje dat hem geinterviewd heeft voor zijn schoolkrant.
Was ooit op de BBC, geluidstape werd afgespeeld, maar helaas is de link niet te vinden.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 01:04:40 #265
16715 Mylene
*schatje*
pi_27907608
Als er weer eens een pedo post op Fok! en praat over onschuldige stoeipartijtjes heeft ie in ieder geval veel begripvolle zielen erbij. Want het is zo onschuldig allemaal. Foei dat er iets meer wordt achter gezocht.

.
pi_27907609
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:55 schreef APK het volgende:

[..]

Dan moet hij psychiatrische hulp zoeken. FEIT!
En niet proberen zijn moeilijke jeugd te vergeten met drank, drugs en het slapen met jongetjes.
Waarom? Je ogen dicht doen met een kind naast je lijkt mij niet strafbaar. Als Michael een kind of een vrouw was dan zou hij niet aangeklaagd zijn. Het is ongewoon maar juist door de beruchte docu geloof ik niet dat hij "kwade" bedoelingen heeft.

Zet "Smooth Criminal" op een doet een dansje.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 01:05:16 #267
6941 APK
Factual, I think.
pi_27907615
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:57 schreef MUUS het volgende:

Ben jij een hysterisch wijf met kinderen? .
Shit, daar gaat mijn cover.
pi_27907616
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 01:02 schreef hoM3r het volgende:

[..]

Ja, want kroegen zijn de bakermat van onze rechtspraak inderdaad, bovendien is "slapen met" in de Nederlandse taal een synoniem voor sex.
Het zegt toch genoeg..

In een wereld als deze KAN dat gewoon niet veel goeds betekenen.. Tis triest, maar zo behoren wij te denken
pi_27907627
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 01:04 schreef schatje het volgende:
Als er weer eens een pedo post op Fok! en praat over onschuldige stoeipartijtjes heeft ie in ieder geval veel begripvole zielen erbij. Want het is zo onschuldig allemaal. Foei dat er iets meer wordt achter gezocht.

.
Nou inderdaad, wat een liefdevolle topics waren dat toch altijd! .
Oi!
  dinsdag 14 juni 2005 @ 01:05:52 #270
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_27907628
Jury vond het overigens wel ziek dat moeders hun kinderen met Jackson liepen slapen...
Of: met andere volwassenen in het algemeen dan....
Haters everywhere but I don't really care.
pi_27907636
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:57 schreef MUUS het volgende:

[..]

Opletten, er is al tig keer gezegd dat die moeder ook niet spoort.
selectief geheugen is altijd okay natuurlijk

we hebben alleen maar 30 keer 30 keer al gezegd dat die ouders niet sporen, in eerdere topics, en vanavond al meerdere keren dat MJ niet naar de gevangenis hoeft, maar wel behandeling nodig heeft, gelukkig leest men daar met terugwerkende kracht overheen en gaat men voorbij welk punt wij willlen maken, namelijk dat slapen met kinderen niet okay is.....

tenzij je MJ bent, hè
pi_27907645
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 01:05 schreef matthijst het volgende:
Jury vond het overigens wel ziek dat moeders hun kinderen met Jackson liepen slapen...
Well thank Goddess for that.

In ieder geval nog iets logisch in dit verhaal.
Oi!
pi_27907660
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 01:06 schreef milagro het volgende:

[..]

we hebben alleen maar 30 keer 30 keer al gezegd dat die ouders niet sporen, in eerdere topics, en vanavond al meerdere keren dat MJ niet naar de gevangenis hoeft, maar wel behandeling nodig heeft, gelukkig leest men daar met terugwerkende kracht overheen en gaat men voorbij welk punt wij willlen maken, namelijk dat slapen met kinderen niet okay is.....

tenzij je MJ bent, hè
Gelukkig zegt niemand dat dat wel okay is, 't is raar, alleen niet strafbaar...
pi_27907664
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 01:04 schreef APK het volgende:

[..]

Ik niet.

Ik heb al eerder een keer gepost dat hij rukkend aan de telefoon zat met een jongetje dat hem geinterviewd heeft voor zijn schoolkrant.
Was ooit op de BBC, geluidstape werd afgespeeld, maar helaas is de link niet te vinden.
dat is natuurlijk een leugen, APK, en dat weet jij ook wel

MJ weet niet eens wat rukken is!!!! Heeft ie zelf gezegd!
  dinsdag 14 juni 2005 @ 01:08:28 #275
106064 kaleidoscoop
ziet sterretjes
pi_27907665
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 01:02 schreef milagro het volgende:

[..]

En dus hou je je kind VER van die vent , want die vent spoort niet, of er nu gefriemeld wordt aan piemels of niet doet niet eens meer terzake, je bent al aangekomen bij een big NONO voor dat er gefriemeld KAN worden.
Dattem niet spoort was al jaren bekend, maar om er bij voorbaat vanuit te gaan dattem friemelt aan pielekes is weer iets heel anders hoor.

Ik vind dat er nu een aanklacht moet komen tegen papa Joe. De schijnheilige uitvreter!! Kindermishandeling en uitbuiting is ook een aanklacht waard.
het leven is een toverbal
pi_27907680
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 01:06 schreef milagro het volgende:

[..]

tenzij je MJ bent, hè
Wordt ik ook opgepakt wanneer ik in een bed lig met mijn kinderen? Zolang niet bewezen is dat er met de kinderen "geslapen" wordt of sexuele bedoelingen heeft mag iedereen in een bed liggen met een kind.
pi_27907682
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 01:08 schreef kaleidoscoop het volgende:

[..]

Dattem niet spoort was al jaren bekend, maar om er bij voorbaat vanuit te gaan dattem friemelt aan pielekes is weer iets heel anders hoor.
Voorkomen, genezen....

Want een pleister blijft niet zo goed plakken op een piemeltje.
Oi!
  dinsdag 14 juni 2005 @ 01:10:31 #278
47580 hoM3r
Our trip.
pi_27907689
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 01:00 schreef Taurus het volgende:

[..]

Er komt echt geen interessant argument meer uit hoor.. Geloof me.
Ik stop er ook maar mee. Voor de mensen die MJ verafschuwen, zet YorinFm op, dan kun je lekker muziek luisteren die regelrecht gejat is van Michael Jackson, en tussendoor maken ze dan slechte grappen over hem in de trant van: "Michael Jackson gaat op een kleuterschool werken, haha ." En lekker geen nuances en zo, vervelende mensen die objectief dingen bekijken.
pi_27907692
Als ik MJ was zou ik nu naar Fok gaan en kijken wat er over mij gezegd wordt

Nee, maar vraag me wel af wat er nu in z'n hoofd om gaat.
pi_27907700
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 01:08 schreef kaleidoscoop het volgende:

[..]

Ik vind dat er nu een aanklacht moet komen tegen papa Joe. De schijnheilige uitvreter!! Kindermishandeling en uitbuiting is ook een aanklacht waard.
Het gaat erom dat ik een vent dus ZIEK vindt, die enkel met kindertjes van 12, let wel , jongetjes van 12, in 1 bed wil liggen, er steeds 1 uitzoekt, die dan een jaar lang overal mee naar toe gaat, zover mogelijk, tot ze te oud worden of zo ws, en dan komt er weer een nieuw lievelingetje...

maar goed, blijkbaar ben je ziek als je dat ziek vindt, en moet je zulke mannen altijd het voordeel van de twijfel geven, desnoods over de rug van je eigen kind
pi_27907715
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 01:10 schreef Fokkedop het volgende:
Als ik MJ was zou ik nu naar Fok gaan en kijken wat er over mij gezegd wordt

Nee, maar vraag me wel af wat er nu in z'n hoofd om gaat.
"would it be reaaaaaaaaaally unwise to call Jessie and ask him to spend... some time ...with...me "
  dinsdag 14 juni 2005 @ 01:14:08 #282
28167 matthijst
pi_27907726
FEIT: Jackson was hoogstwaarschijnlijk onschuldig.
FEIT: slapen met kinderen is niet normaal.

Dus: laat Jackson ofwel zelf tot die conslusie komen, of laat hem hulp zoeken.
Sowieso een beetje hulp kan geen kwaad denk ik: hij zag er weer aardig doped up uit vandaag.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 01:14:30 #283
6941 APK
Factual, I think.
pi_27907732
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 01:04 schreef sampoo het volgende:

Als Michael een kind of een vrouw was dan zou hij niet aangeklaagd zijn. Het is ongewoon maar juist door de beruchte docu geloof ik niet dat hij "kwade" bedoelingen heeft.
Die Amerikaanse lerares is ook gewoon aangeklaagd (en heeft ook gezeten) omdat ze met een jongen sliep. Ze hebben inmiddels kinderen.
Door die Bashir docu geloof ik juist wel in zijn (in zijn ogen niet) 'kwade' bedoelingen.
Een aan pillen verslaafde, drinkende kinderliefhebber die geestelijk volkomen in de war is vertrouw ik voor geen centimeter.
[/quote]
pi_27907733
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 01:05 schreef matthijst het volgende:
Oh?
Het gaat toch om MJ, dan is het toch ... anders?
pi_27907736
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 01:13 schreef milagro het volgende:

[..]

"would it be reaaaaaaaaaally unwise to call Jessie and ask him to spend... some time ...with...me "

"ahhh, pleassssse mom, can I call Jessie again for tonight?"
  dinsdag 14 juni 2005 @ 01:15:40 #286
106064 kaleidoscoop
ziet sterretjes
pi_27907740
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 01:11 schreef milagro het volgende:

[..]

Het gaat erom dat ik een vent dus ZIEK vindt, die enkel met kindertjes van 12, let wel , jongetjes van 12, in 1 bed wil liggen, er steeds 1 uitzoekt, die dan een jaar lang overal mee naar toe gaat, zover mogelijk, tot ze te oud worden of zo ws, en dan komt er weer een nieuw lievelingetje...

maar goed, blijkbaar ben je ziek als je dat ziek vindt, en moet je zulke mannen altijd het voordeel van de twijfel geven, desnoods over de rug van je eigen kind
D'r is ook nog een nuance te bedenken tussen in bed liggen met en friemelen.

Magoed, het jong spoort niet: FEIT

Therapie zal wel een utopia zijn, want meneer is rijk en beroemd en onaantastbaar.
het leven is een toverbal
  dinsdag 14 juni 2005 @ 01:16:16 #287
28167 matthijst
pi_27907747
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 01:14 schreef milagro het volgende:

[..]

Oh?
Het gaat toch om MJ, dan is het toch ... anders?
Huh? Nee, ze vond het sowieso niet normaal, of het nu Michael Jackson was of John Doe
Maar slapen is geen misdrijf
pi_27907756
hahaha nog steeds kwaad hier
www.mjisguilty.com ... hele site weg
pi_27907757
quote:
Op maandag 13 juni 2005 23:51 schreef DrDentz het volgende:

[..]

genomineerd voor het lelijkste wijf van 2005
ergens moet ik het woord 0wned! laten vallen

pi_27907760
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 01:09 schreef sampoo het volgende:

[..]

Wordt ik ook opgepakt wanneer ik in een bed lig met mijn kinderen? Zolang niet bewezen is dat er met de kinderen "geslapen" wordt of sexuele bedoelingen heeft mag iedereen in een bed liggen met een kind.
Of je opgepakt zou worden, weet ik niet, je wordt wel aangepakt, schat ik zomaar in, door wat vaders, die niet op de hoogte waren van jouw manier van je liefde voor HUN kinderen uiten
pi_27907772
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 01:16 schreef matthijst het volgende:

[..]

Huh? Nee, ze vond het sowieso niet normaal, of het nu Michael Jackson was of John Doe
Maar slapen is geen misdrijf
Wat raar, ik heb net geleerd hier dat het wel degelijk uitmaakt of het MJ is of John Doe of the Corner
pi_27907774
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 01:14 schreef APK het volgende:

[..]

Die Amerikaanse lerares is ook gewoon aangeklaagd (en heeft ook gezeten) omdat ze met een jongen sliep. Ze hebben inmiddels kinderen.
Idd ook een heel triest verhaal. .
quote:
Door die Bashir docu geloof ik juist wel in zijn (in zijn ogen niet) 'kwade' bedoelingen.
Een aan pillen verslaafde, drinkende kinderliefhebber die geestelijk volkomen in de war is vertrouw ik voor geen centimeter.
Die docu heb ik dus met open mond zitten kijken. Daar werd iig duidelijk dat hij idd niet helemaal tof in de bovenkamer is.
Oi!
pi_27907786
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 01:19 schreef MUUS het volgende:

[..]

Idd ook een heel triest verhaal. .
[..]

Die docu heb ik dus met open mond zitten kijken. Daar werd iig duidelijk dat hij idd niet helemaal tof in de bovenkamer is.
Ik raakte juist overtuigd van zijn onschuld en oprechte liefde voor kinderen
  dinsdag 14 juni 2005 @ 01:26:48 #294
28167 matthijst
pi_27907825
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 01:18 schreef milagro het volgende:

[..]

Wat raar, ik heb net geleerd hier dat het wel degelijk uitmaakt of het MJ is of John Doe of the Corner
Lekker kansloos ben jij... tering...
Wordt ie vrijgesproken en dan nog blijven janken. De jury zegt wat iedereen zegt: je kinderen laten slapen met MJ, of welke volwassenen dan ook, spoort niet.....

Wat wil je dan horen? Hij is onschuldig maar stuur hem toch maar de cel in omdat hij gek in z'n kop is?
Dan ken ik er namelijk nog wel 1 die meteen de bak in kan....
  dinsdag 14 juni 2005 @ 01:27:06 #295
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_27907826
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 01:01 schreef MUUS:
Ja, dat zeggen we ook echt. Tegen de muur, ophangen aan zijn ballen, nekschot of vergassen. Jaja, hebben we allemaal al gezegd. .

Er is alleen gezegd dat MJ hulp nodig heeft, meer niet.
Nou... Jij zei dat jij zelf 'zo iemand' (dus niet specifiek MJ) het niet zou laten overleven. Dat bracht zo ongeveer deze hele discussie op gang of deze juridische 'not guilty' ook meteen een morele 'not guilty' is. Er zijn dus wel ergere dingen gesuggereerd dan alleen een beetje hulp.

Ik ben voor een juridisch 'not guilty', vanwege gebrek aan bewijs voor de aanklachten. En een zwaar moreel 'guilty', want het bewijs dat er wél ligt is al ver voorbij een normale omgang met kinderen.
pi_27907864
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 01:27 schreef broer het volgende:

[..]

Nou... Jij zei dat jij zelf 'zo iemand' (dus niet specifiek MJ) het niet zou laten overleven. Dat bracht zo ongeveer deze hele discussie op gang of deze juridische 'not guilty' ook meteen een morele 'not guilty' is. Er zijn dus wel ergere dingen gesuggereerd dan alleen een beetje hulp.
Als het om mijn kind zou gaan, zou ik idd een rode waas voor mijn ogen krijgen. IK zou niet gaan bedenken hoeveel geld ik van zo'n vent kan lospulken, nee.

Maar goed, ik weet iig 100% zeker dat mijn kind niet liegt. Geen idee hoe erg deze knul is gehersenspoeld...
quote:
Ik ben voor een juridisch 'not guilty', vanwege gebrek aan bewijs voor de aanklachten. En een zwaar moreel 'guilty', want het bewijs dat er wél ligt is al ver voorbij een normale omgang met kinderen.
Helemaal eens. .
Oi!
pi_27907865
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 01:26 schreef matthijst het volgende:

[..]

Lekker kansloos wijf ben jij... tering...
Wordt ie vrijgesproken en dan nog blijven janken. De jury zegt wat iedereen zegt: je kinderen laten slapen met MJ, of welke volwassenen dan ook, spoort niet.....

Wat wil je dan horen? Hij is onschuldig maar stuur hem toch maar de cel in omdat hij gek in z'n kop is?
Dan ken ik er namelijk nog wel 1 die meteen de bak in kan....
Wil ik die sarcastische post van mijn even uitleggen? Nou, vooruit, dan maar
Ik hoor de hele avond al namelijk dat het anders is omdat het MJ is, en dat je MJ niet mag vergelijken met de vermeende pedo op de hoek, want MJ heeft nooit een jeugd gehad en MJ is pas 12...

de jury zegt nu dus over dat slapen wat ik ook zeg "dat het niet okay is, sowieso niet, sex of geen sex"

En zoals je hebt kunnen lezen, als je dat tenminste gewild had, heb ik aan het begin van dit gezeik al gezegd dat ik MJ liever niet naar de gevangenis zie gaan, maar wel naar een inrichting, net zo goed als ik gezegd heb dat hij op de aanwezige feiten niet schuldig bevonden zal worden.

Dat maakt het niet minder ziek in mijn ogen, zijn gedrag, en niet minder dubieus, fout, verkeerd, wrong, not done ... moet ik doorgaan, nee, hè
  dinsdag 14 juni 2005 @ 01:35:59 #298
28167 matthijst
pi_27907883
Neu, ga lekker slapen ofzo

Denk dat ongeveer 98% hier er allang over eens is dat slapen met koters niet normaal is en dat Jackson daarvoor ofwel zelf iets moet veranderen ofwel professionele hulp moet zoeken...
Hebben ze dat gehamer van jou niet voor nodig...

Blijkbaar wind jij je nog op voor de 2% non-believers.
pi_27907886
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 01:27 schreef broer het volgende:

[..]

Exact, technisch gezien had hij nooit schuldig mogen worden bevonden en dat is ook niet gebeurd.

feit blijft, m.i. dat je niet met andermans kids in 1 bed hoort te slapen, als volwassen vent.
blijkbaar is de jury het daar ook mee eens, dat er geen sex plaats heeft gehad, staat daar los van, het is not done, fout.
pi_27907894
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 01:35 schreef matthijst het volgende:
Neu, ga lekker slapen ofzo

Denk dat ongeveer 98% hier er allang over eens is dat slapen met koters niet normaal is en dat Jackson daarvoor ofwel zelf iets moet veranderen ofwel professionele hulp moet zoeken...
Hebben ze dat gehamer van jou niet voor nodig...

Blijkbaar wind jij je nog op voor de 2% non-believers.
Neuh, ik vermaak me juist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')