quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:47 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik zat me echt dood te ergeren aan het feit dat het wel heel duidelijk was dat Amy een pop was
Maar toen bleek het ook echt een pop te zijn
Moet het toch weer bter gaan volgen denk ik
Volgende week vrijdag. Ik kan het niet zienquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:03 schreef pberends het volgende:
Wanneer is de laatste GTST? Toch niet vanavond hoop ik?
Aha danke.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:15 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag. Ik kan het niet zien
amenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:01 schreef Lilils het volgende:
Ik vond beide Jobs zeer irritant en oninteressant
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
ai nee, zo'n neus wens je niemand toe.....![]()
Heh? Niet toch?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:48 schreef Airelle het volgende:
[..].
Amy is met Suzanne meegegaan naar Puerto Rico.
Nee alleen Isabella is het gebouw ingegaan. Suzanne is vast weg met Amy om er voor te zorgen dat Ludo Amy niet in handen krijgt.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:32 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Heh? Niet toch?
Het was toch de bedoeling dat ze 'samen' dat gebouw in zouden gaan en ze beide 'dood' zouden gaan. Vervolgens te vluchten?
En als het fout zou gaan en Isabella echt dood zou gaan in dat gebouw, dat dan Amy met Suzanne mee zou gaan?
Of vergis ik me nou?
Ja dat alleen Isabella het gebouw in is gegaan, was wel duidelijk, omdat Isa niet wilde dat Amy iets zou overkomen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:39 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee alleen Isabella is het gebouw ingegaan. Suzanne is vast weg met Amy om er voor te zorgen dat Ludo Amy niet in handen krijgt.
Maar de deur zat dicht ... dus waarschijnlijk is Isa zelf ook doodquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:44 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Ja dat alleen Isabella het gebouw in is gegaan, was wel duidelijk, omdat Isa niet wilde dat Amy iets zou overkomen.
Maar ik dacht dat als ze nu 'dood' is (en dus eigenlijk gewoon de achterdeur uitloopt....) gewoon met Amy weg ging. Ik had niet zo goed begrepen dat Suzanne ook al écht weg was.
Ik dacht dat ze dat alleen tegen Ludo had gezegd van ik ga terug naar PR om het minder opvallend te maken. En dat ze in feite nog -bijwijze van spreken- bij Isa op de kamer zit.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:50 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Maar de deur zat dicht ... dus waarschijnlijk is Isa zelf ook dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |