Oow zo!quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je weet wel. Als GTST begint, komt er zo een begintune met de foto's van de acteurs...
Als laatste foto... Wie moet het nu worden?
Het is in volgorde geweest:
Helen Helmink 1
Helen Helmink 2
Daniel Daniel
Roos de Jager
Isabelaa Kortaenaar
Maa wie moet het nu worden?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:34 schreef miki het volgende:
In de TV gids van volgende week staat over de slotaflevering het volgende (ik neem aan dat die 24 juni is?):
Sjors valt in de armen van een mysterieuze jongen.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Oow zo!
Uhm.. ik vind Rosa wel een goeie optie
Herman-Rienquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:34 schreef miki het volgende:
Sjors valt in de armen van een mysterieuze jongen.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:08 schreef Karliene het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Meiske78 op 16-06-2005 16:32:41 ]
Suzannequote:Op donderdag 16 juni 2005 15:33 schreef Dizer het volgende:
Je weet wel. Als GTST begint, komt er zo een begintune met de foto's van de acteurs...
Als laatste foto... Wie moet het nu worden?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:26 schreef Meiske78 het volgende:
[..]Sil is van Robert en niet van Dennis...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
Is inderdaad wel potenteel als nieuwe gek van Meerdijkquote:
Ow jaquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sil is van Robert en niet van Dennis...
Tell me more, ik heb kennelijk wat gemist...quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:30 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Herman-Rien is de zoon van Frits van Houten. Herman Hogendoorn nam hem mee naar de VS.
Ik ben het gewoon vergetenquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:40 schreef Dizer het volgende:
Tell me more, ik heb kennelijk wat gemist...
Lache man, Karin, Silvia, Barbara, Xandra, Mira en Anouk werden ook allemaal lesbisch natuurlijk, goedkope grapquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:26 schreef Meiske78 het volgende:
[..]Sil is inderdaad de zoon van Robert en Laura, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Jij neemt ook alles serieusquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Lache man, Karin, Silvia, Barbara, Xandra, Mira en Anouk werden ook allemaal lesbisch natuurlijk, goedkope grap![]()
Trix was inderdaad de moeder van Herman-Rien (toen nog baby Fritsje). Als ik het me goed herinner verongelukte ze in Australië. In diezelfde periode werd haar broer Jan-Henk Gerritse gearresteerd voor de moord op Rien Hogendoorn.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:48 schreef Markie-Mark het volgende:
Trix was toch de moeder van Herman-Rien??
Zal wel leuk zijn om hem te laten terugkomen
Maar Dian of Hannie is natuurlijk nog leuker!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |