Yasmin was in het begin veel leuker jaquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
't is 'n slappe lul dus hij zal na z'n simpele woede-aanval wel weer snel bij d'r terugkomen
ze zitten tijdens de cliff tenslotte ook samen in de auto
ik blijf het hem verwijten dat ie Yasmin tam heeft gemaakt...
bij nader inzien had hij wel 'n tegenstem mogen hebben
Er is maar één goede afloop voor dit verhaallijntje (als je het zo wil noemen) en dat is Russisch roulette.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:37 schreef babette21 het volgende:
Rayverhaaltje is inderdaad te achterlijk voor woorden..................
Dat was nog ens een meesterlijk scene toenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:47 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Er is maar één goede afloop voor dit verhaallijntje (als je het zo wil noemen) en dat is Russisch roulette.![]()
Een spetterendequote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:54 schreef BVO het volgende:
Ik heb er een klaar staan.
Ik vind het wel een leuke die ik heb.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:59 schreef Airelle het volgende:
[..]
Een spetterende.
Deze TT slaat nergens meer op, zeker niet na vanavond.
Ach ja, van de regen in de drup....quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:00 schreef Airelle het volgende:
Die kale kop staat Ray wel beter eigenlijk.
Want??? Isabella zeker?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke die ik heb..
De OP zal jij ook wel leuk vinden denk ik..
Moet wel he, op een dag als vandaag.quote:
Zeker, die bakkebaarden en slonzige krulletjes waren:quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:00 schreef Airelle het volgende:
Die kale kop staat Ray wel beter eigenlijk.
Maar zijn neus komt nu wel beter/slechter uit.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Zeker, die bakkebaarden en slonzige krulletjes waren:.
Precies, geen gezicht.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
Maar zijn neus komt nu wel beter/slechter uit.
Heb je dan even geen vrienden meerquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:09 schreef BVO het volgende:
Ik hoop niet dat Yasmin vrijdag al dood gaat..
Dan zal Charlie het wel helemaal niet meer zien zitten.
Binnen een week je 2 beste vriendinnen kwijt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
Ben benieuwd of Yasmin nog vóór haar dood over dat MMS'je kan vertellen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Heb je dan even geen vrienden meer.
Ach ja... ze is er dus achter dat het door Ludo komt (zie preview gtst.nl).
Ik snap ook niet waarom Fajah eruit wil, voorzie voor haar geen glansrijke carriere als actrice.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:13 schreef Taurus het volgende:
Ik snap niet hoe Yasemin dood kan gaan. En ik vind 't echt niet leuk dat er zoveel mensen weg gaan.Zo'n hele omschakeling á la ONM, bah..
Maar goed, als ze zoiets dan toch van plan zijn, dan hoop ik dat er lekker veel jonge mensen in komen! Met 'n bitch, 'n sloerie, 'n mietje en 'n homo![]()
En dan ook echt overtuigend, niet zo raar half bi als Morrisof zo half bitchy als yasemin of charlie..
Ik wel. De X-factor heeft ze.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:15 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom Fajah eruit wil, voorzie voor haar geen glansrijke carriere als actrice.
Bah je lijkt die enge Henkjan Smits welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |