Het was leuker geweest als ze dat in het midden hadden gelaten, maar dan had ze Amy ook mee moeten nemen in het gebouw.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Jammer eigenlijk dat ze laten zien dat Isabella nog in leven is![]()
In Hoofddorp, zo'n 15km verderop?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:18 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Jouw ziekenhuis? Mijne bedoel je
Gelukkig zat ik al wel in de nieuwbouw![]()
Nee tochquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:20 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het was leuker geweest als ze dat in het midden hadden gelaten, maar dan had ze Amy ook mee moeten nemen in het gebouw.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
In Hoofddorp, zo'n 15km verderop?
Maar, on topic:een beetje spanning over of Isa het had gehaald of niet was welkom geweest...
Inderdaad, Ray moet gekruisigd wordenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:23 schreef Taurus het volgende:Ik word echt misselijk van dat Ray-lijntje.. Die non die de hele tijd als 'n soort bijbels figuur zit te blaten en álles weet.. Alsof je als non zo slim en wijs bent
![]()
Heilige boontjes. Bleh.
SZ Haarlem is verhuisd naar Hoofddorp, als werknemer verhuis je dus meequote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
In Hoofddorp, zo'n 15km verderop?
Maar, on topic:een beetje spanning over of Isa het had gehaald of niet was welkom geweest...
Of je die nieuwbouw bedoelde...quote:
Ja dusquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of je die nieuwbouw bedoelde...
En het was mijns inziens ook wel leuker geweest als ze in het midden hadden gelaten of Isa nu nog leefde, en de suggestie hadden gewekt dat ze dood was.
eens....quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:36 schreef DaMart het volgende:
En het was mijns inziens ook wel leuker geweest als ze in het midden hadden gelaten of Isa nu nog leefde, en de suggestie hadden gewekt dat ze dood was.
Nou inderdaad.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:37 schreef babette21 het volgende:
Stefano![]()
![]()
hoeveel achelijke dingen kun je zeggen wanneer iemand net 'n best friend is verloren......
Rayverhaaltje is inderdaad te achterlijk voor woorden..................
Ik ookquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:40 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou inderdaad.
Sukkel.... maar ik ben ZO benieuwd wat hij gaat antwoorden maandag.
't is 'n slappe lul dus hij zal na z'n simpele woede-aanval wel weer snel bij d'r terugkomenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:40 schreef Airelle het volgende:
Sukkel.... maar ik ben ZO benieuwd wat hij gaat antwoorden maandag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |