CNN, is er nog meer dan?quote:Op maandag 13 juni 2005 22:32 schreef Oss het volgende:
Via welke zender volgen jullie het?
Nee, dan is hij binnen een week doodquote:Op maandag 13 juni 2005 22:36 schreef JohnDDD het volgende:
MJ krijgt echt geen 18 of 20 jaar ofzo, wnt hij is een first time offender, ik geloof dat hij dan maximaal 6 jaar krijgt, realistisch gezien, en dan is hij na een jaar of 4 weer vrij?
quote:Op maandag 13 juni 2005 22:35 schreef ChOas het volgende:
Waarom is Jackson ALWEER te laat in de rechtszaal ?
"He likes to come in a little behind"
op TT staat extra journaal op Nederland 2, maar zie nog niksquote:
Zojuist op CNN: als ie op alle punten schuldig is: 18+ jaar straf.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:36 schreef JohnDDD het volgende:
MJ krijgt echt geen 18 of 20 jaar ofzo, wnt hij is een first time offender, ik geloof dat hij dan maximaal 6 jaar krijgt, realistisch gezien, en dan is hij na een jaar of 4 weer vrij?
BBC World, en straks Ned3/Nova en RTL.quote:
Schuldig of niet, uitgekotst wordt hij hierna toch wel.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:37 schreef Aventura het volgende:
Vraag me af wat-ie gaat doen als-ie wordt vrijgesproken. Emigereren?
Ik kan me niet voorstellen dat hij net als een andere persoon in een gevangenis wordt gezet en dat hij ook met gevangenen zou moeten douchen enzo??quote:Op maandag 13 juni 2005 22:36 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Nee, dan is hij binnen een week dood![]()
aha thanksquote:Op maandag 13 juni 2005 22:38 schreef Ambrosius het volgende:
Nova is er ook bij nu.
Nu eigk al. Het is helemaal over en uit met hem. Hij heeft in feite al een paar jaar geen leven meer.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:38 schreef MUUS het volgende:
[..]
Schuldig of niet, uitgekotst wordt hij hierna toch wel.
Hij wil in juli optreden op Live 8quote:Op maandag 13 juni 2005 22:37 schreef Aventura het volgende:
Vraag me af wat-ie gaat doen als-ie wordt vrijgesproken. Emigereren?
Ben was een rat.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:40 schreef raistlin6 het volgende:
They don't see you as I do
I wish they would try to
I'm sure they'd think again
If they had a friend like Ben
dat luister ik nu
Een rat. Soort zoekt soort?quote:Op maandag 13 juni 2005 22:40 schreef raistlin6 het volgende:
They don't see you as I do
I wish they would try to
I'm sure they'd think again
If they had a friend like Ben
dat luister ik nu
lukt bestquote:
Doe eens niet zo grappig manquote:Op maandag 13 juni 2005 22:41 schreef MUUS het volgende:
Een rat. Soort zoekt soort?
Fuck zeg, inderdaad! Het is jammer dat ik geen vriendin heb met wie ik nu met een zak chips onder de dekens kan kruipen waar ik uitzicht heb op mijn TVquote:Op maandag 13 juni 2005 22:41 schreef HoSeong het volgende:
Wat is dat CNN "breaking news" sfeertje toch tof.
Erg irritant om te zien ja.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:42 schreef Hik het volgende:
Twan z'n bloesje is een beetje verwarrend...
quote:Op maandag 13 juni 2005 22:41 schreef HoSeong het volgende:
Wat is dat CNN "breaking news" sfeertje toch tof.
quote:Op maandag 13 juni 2005 22:43 schreef mic_forever het volgende:
Uitgegeven: 13 juni 2005 22:40
Santa Maria, VS -
Michael Jackson is schuldig bevonden aan het misbruiken van kinderen en krijgt een gevangenis straf van maximaal 18 jaar.
Meer nieuws volgt later...
Bron: Nu.nl
wtf?!quote:Op maandag 13 juni 2005 22:43 schreef mic_forever het volgende:
Santa Maria, VS -
Michael Jackson is schuldig bevonden aan het misbruiken van kinderen en krijgt een gevangenis straf van maximaal 18 jaar.
sukkelquote:Op maandag 13 juni 2005 22:43 schreef mic_forever het volgende:
Santa Maria, VS -
Tjee, lighten up.quote:
Daar schieten de hits van nu.nl weer omhoog...quote:
Not guiltyquote:Op maandag 13 juni 2005 22:44 schreef Hik het volgende:
Wat dénken jullie... ?
Ik maak geen GRAPquote:
sigrarettje hebbenquote:
I hope notquote:
Kun je lekker langs de route gaan staan met je vlaggetje en je toeter!quote:Op maandag 13 juni 2005 22:44 schreef achterop23 het volgende:
Lekker amerikaans op CNN. Even een kaartje erbij waar die auto's rijden
Iddquote:Op maandag 13 juni 2005 22:45 schreef American_Nightmare het volgende:
Kut man moet je je voorstellen dat je in zijn schoenen staat.. en nou op weg bent en te horen krijgt of je vrij man bent of 20 jaar de bak in gaat. Dan schijt je toch in je broek van angst of niet....
Light me up, dear.quote:
zo snel cached google niet denk ik. Maar gebeurt ook wel eens bij leden van het koningshuis dat ze dood worden verklaard terwijl ze nog levenquote:Op maandag 13 juni 2005 22:45 schreef mic_forever het volgende:
[..]
Ik maak geen GRAP
toen ik 5 min geleden op nu.nl checkte hadden ze dit nieuwsbericht bovenaan
Misschien kunnen we het weer teruhalen met google cache?
Twan.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:42 schreef Hik het volgende:
Twan z'n bloesje is een beetje verwarrend...
Inderdaad, met 9-11 was die sfeer er ook zo erg. Natuurlijk was dat een vreselijk gebeuren,, maar CNN rockt dan gewoon zo hard. Nieuwtjes, speculaites, beeldjes, expertsquote:Op maandag 13 juni 2005 22:43 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Fuck zeg, inderdaad! Het is jammer dat ik geen vriendin heb met wie ik nu met een zak chips onder de dekens kan kruipen waar ik uitzicht heb op mijn TV
Jaquote:Op maandag 13 juni 2005 22:46 schreef American_Nightmare het volgende:
Krijgen we de uitspraak nou ook live te horen???
Horen wel, niet te zienquote:Op maandag 13 juni 2005 22:46 schreef American_Nightmare het volgende:
Wel te horen, niet te zienquote:Op maandag 13 juni 2005 22:46 schreef American_Nightmare het volgende:
Ze kunnen over de stoep, gewoon toeteren en doorkachelen,quote:
Och, hangt er vanaf... het grote verschil is dat hij WEET of hij schuldig is of niet, IS hij echt onschuldig, dan zal hij doorvechten... istie schuldig, en nu onderweg.... zal het inderdaad niet lekker ruiken in die auto...quote:Op maandag 13 juni 2005 22:45 schreef American_Nightmare het volgende:
Kut man moet je je voorstellen dat je in zijn schoenen staat.. en nou op weg bent en te horen krijgt of je vrij man bent of 20 jaar de bak in gaat. Dan schijt je toch in je broek van angst of niet....
Mijn gevoel zei in 1993 al dat hij schuldig is...quote:Op maandag 13 juni 2005 22:44 schreef Hik het volgende:
Wat dénken jullie... ?
quote:Op maandag 13 juni 2005 22:50 schreef Suko het volgende:
Zo wit wilde hij altijd al zijn!
Eerder triest , zeer triest, schuldig of onschuldig het is gewoon een trieste zaakquote:
Volgens mij die andere gekke zuster.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:51 schreef Zwansen het volgende:
Dat was Janet toch helemaal niet?
echt welquote:
Ik ook..quote:Op maandag 13 juni 2005 22:51 schreef lenin het volgende:
pom pom pom spannend ff snel chips en bier pakken!
't Is hier maar op zo'n 12 zendersquote:Op maandag 13 juni 2005 22:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooi om te zien dat zelfs Al Jazeera dit live uitzendt.
nee dat was de oude zus Latoyah (of zoiets)quote:Op maandag 13 juni 2005 22:51 schreef Zwansen het volgende:
Dat was Janet toch helemaal niet?
Dat dacht ik ookquote:
ja, vuile sadistenquote:Op maandag 13 juni 2005 22:53 schreef MUUS het volgende:
Volgens CNN kan je aan de gezichten en houding van de jury al meteen zien of hij schuldig wordt bevonden of niet.
IK WIL BEELDEN..
Ja hoi ik ook .. staat de KKK al klaar om hem af te maken als hij onschuldig is ? en de ghetto rellers als hij schuldig is ?quote:Op maandag 13 juni 2005 22:53 schreef MUUS het volgende:
Volgens CNN kan je aan de gezichten en houding van de jury al meteen zien of hij schuldig wordt bevonden of niet.
IK WIL BEELDEN..
Heerlijk, die sh-sh-shooowquote:
Dan mag ie veel zeepjes op gaan rapen vrees ik.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:55 schreef Xante het volgende:
Ben benieuwd wat er gebeurt als hij schuldig bevonden wordt eigenlijk.
Ik ben een sensatie-hoer, ik leef voor dit soort dingen.quote:
Wie niet.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:55 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik ben een sensatie-hoer, ik leef voor dit soort dingen.
Even een terzijde: Sinds Spong opkwam voor een vader die een kind bij z'n kind had verwerkt (en rechten wilde hebben om dat kind te zien) haat ik die man.quote:
Gebarentaalquote:Op maandag 13 juni 2005 22:56 schreef Hik het volgende:
Wat gaat CNN doen tijdens de audio-feed? Gaat er iemand een dansje doen?
Neuh, wsl richten ze de camera's op de meute buiten, zodat ze alle emoties meteen *live* kunnen uitzenden.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:56 schreef Iwan1976 het volgende:
Zijn de Arvizo's ook aanwezig in de rechtszaal?![]()
waar?quote:Op maandag 13 juni 2005 22:55 schreef raistlin6 het volgende:
BhFH weet ook overal zijn eigen draai aan een topic te geven
Anders quote ik ff de verkeerde.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:57 schreef MUUS het volgende:
[..]
Neuh, wsl richten ze de camera's op de meute buiten, zodat ze alle emoties meteen *live* kunnen uitzenden.
2 minuten tot de jury komtquote:
Die man doet gewoon z'n werk. Het belang van de rechtsstaat boven de persoonlijke moraal stellen. Topquote:Op maandag 13 juni 2005 22:56 schreef Suko het volgende:
[..]
Even een terzijde: Sinds Spong opkwam voor een vader die een kind bij z'n kind had verwerkt (en rechten wilde hebben om dat kind te zien) haat ik die man.![]()
Eigenlijk is het gek. Heb je zometeen een uitspraak, en dat was het dan. Het wordt altijd een anti-climax eigenlijk.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:58 schreef schatje het volgende:
omg, omg, nog 2 minuten
Nee joh dan gaan we weer gezellig verder beppen over het een of het anderquote:Op maandag 13 juni 2005 22:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gek. Heb je zometeen een uitspraak, en dat was het dan. Het wordt altijd een anti-climax eigenlijk.![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:00 schreef BlaatschaaP het volgende:
Unguilty. Mark my words. Nergens voor veroordeeld.
pffffft, ik rook niet, nagels dan maar...quote:
ja ben snel naar cnn gegaanquote:Op maandag 13 juni 2005 23:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nova is origineel. Gaan ze gewoon CNN nasynchroniseren.
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:00 schreef BlaatschaaP het volgende:
Unguilty.
Bestaat dat woord?quote:Op maandag 13 juni 2005 23:00 schreef BlaatschaaP het volgende:
Unguilty.
Ik zou het niet eens erg vinden.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:00 schreef BlaatschaaP het volgende:
Amerika he. Altijd groter en langer, die minutenquote:Op maandag 13 juni 2005 23:01 schreef Ambrosius het volgende:
Die twee minuten zijn hier toch al dik om..
Cyaankali ampule in een holle kies...quote:Op maandag 13 juni 2005 22:59 schreef milagro het volgende:
schiet op!!!
MJ overleeft de uitspraak niet eens volgens mij, mocht dat negatief uitvallen {
Not guilty anders begrijpen ze het niet daarzoquote:Op maandag 13 juni 2005 23:00 schreef BlaatschaaP het volgende:
Scheer je weg, moraalridder!quote:
CNN brengt het altijd als 9-11quote:Op maandag 13 juni 2005 23:01 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb het idee dat ik naar 9-11 kijk ofzo...
verkeerde link en daar heb je Realplayer superpass voor nodigquote:Op maandag 13 juni 2005 23:03 schreef mother-mother het volgende:
http://i.a.cnn.net/cnn/.element/img/1.0/misc/live.video.gif
hier is t ook te volgen
nah, gewoon beroerte, hartstilstandquote:Op maandag 13 juni 2005 23:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Cyaankali ampule in een holle kies...
Dat zekerquote:
Ach het leidt lekker af, ik was druk aan het lerenquote:Op maandag 13 juni 2005 23:03 schreef Lord Dreamer het volgende:
Die kut amerikanen kunnen ook nooit iets op tijd en op afspraak doen
Nee, dat was minder.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:02 schreef Biancavia het volgende:
Druk hier. Doet me denken aan die keer met dat gedoe in Den Haag.
De jury zit er ook al..quote:Op maandag 13 juni 2005 23:04 schreef Sjoe538 het volgende:
2 minuten zijn al lang voorbij..
5 keerquote:Op maandag 13 juni 2005 23:05 schreef Zwansen het volgende:
"The judge is on the bench!"
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:05 schreef Cold_Shadow het volgende:
Laat ze opschieten, ik wil slapen...
Livestream van Journaal24:quote:Op maandag 13 juni 2005 23:03 schreef mother-mother het volgende:
http://i.a.cnn.net/cnn/.element/img/1.0/misc/live.video.gif
hier is t ook te volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |