CNN, is er nog meer dan?quote:Op maandag 13 juni 2005 22:32 schreef Oss het volgende:
Via welke zender volgen jullie het?
Nee, dan is hij binnen een week doodquote:Op maandag 13 juni 2005 22:36 schreef JohnDDD het volgende:
MJ krijgt echt geen 18 of 20 jaar ofzo, wnt hij is een first time offender, ik geloof dat hij dan maximaal 6 jaar krijgt, realistisch gezien, en dan is hij na een jaar of 4 weer vrij?
quote:Op maandag 13 juni 2005 22:35 schreef ChOas het volgende:
Waarom is Jackson ALWEER te laat in de rechtszaal ?
"He likes to come in a little behind"
op TT staat extra journaal op Nederland 2, maar zie nog niksquote:
Zojuist op CNN: als ie op alle punten schuldig is: 18+ jaar straf.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:36 schreef JohnDDD het volgende:
MJ krijgt echt geen 18 of 20 jaar ofzo, wnt hij is een first time offender, ik geloof dat hij dan maximaal 6 jaar krijgt, realistisch gezien, en dan is hij na een jaar of 4 weer vrij?
BBC World, en straks Ned3/Nova en RTL.quote:
Schuldig of niet, uitgekotst wordt hij hierna toch wel.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:37 schreef Aventura het volgende:
Vraag me af wat-ie gaat doen als-ie wordt vrijgesproken. Emigereren?
Ik kan me niet voorstellen dat hij net als een andere persoon in een gevangenis wordt gezet en dat hij ook met gevangenen zou moeten douchen enzo??quote:Op maandag 13 juni 2005 22:36 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Nee, dan is hij binnen een week dood![]()
aha thanksquote:Op maandag 13 juni 2005 22:38 schreef Ambrosius het volgende:
Nova is er ook bij nu.
Nu eigk al. Het is helemaal over en uit met hem. Hij heeft in feite al een paar jaar geen leven meer.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:38 schreef MUUS het volgende:
[..]
Schuldig of niet, uitgekotst wordt hij hierna toch wel.
Hij wil in juli optreden op Live 8quote:Op maandag 13 juni 2005 22:37 schreef Aventura het volgende:
Vraag me af wat-ie gaat doen als-ie wordt vrijgesproken. Emigereren?
Ben was een rat.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:40 schreef raistlin6 het volgende:
They don't see you as I do
I wish they would try to
I'm sure they'd think again
If they had a friend like Ben
dat luister ik nu
Een rat. Soort zoekt soort?quote:Op maandag 13 juni 2005 22:40 schreef raistlin6 het volgende:
They don't see you as I do
I wish they would try to
I'm sure they'd think again
If they had a friend like Ben
dat luister ik nu
lukt bestquote:
Doe eens niet zo grappig manquote:Op maandag 13 juni 2005 22:41 schreef MUUS het volgende:
Een rat. Soort zoekt soort?
Fuck zeg, inderdaad! Het is jammer dat ik geen vriendin heb met wie ik nu met een zak chips onder de dekens kan kruipen waar ik uitzicht heb op mijn TVquote:Op maandag 13 juni 2005 22:41 schreef HoSeong het volgende:
Wat is dat CNN "breaking news" sfeertje toch tof.
Erg irritant om te zien ja.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:42 schreef Hik het volgende:
Twan z'n bloesje is een beetje verwarrend...
quote:Op maandag 13 juni 2005 22:41 schreef HoSeong het volgende:
Wat is dat CNN "breaking news" sfeertje toch tof.
quote:Op maandag 13 juni 2005 22:43 schreef mic_forever het volgende:
Uitgegeven: 13 juni 2005 22:40
Santa Maria, VS -
Michael Jackson is schuldig bevonden aan het misbruiken van kinderen en krijgt een gevangenis straf van maximaal 18 jaar.
Meer nieuws volgt later...
Bron: Nu.nl
wtf?!quote:Op maandag 13 juni 2005 22:43 schreef mic_forever het volgende:
Santa Maria, VS -
Michael Jackson is schuldig bevonden aan het misbruiken van kinderen en krijgt een gevangenis straf van maximaal 18 jaar.
sukkelquote:Op maandag 13 juni 2005 22:43 schreef mic_forever het volgende:
Santa Maria, VS -
Tjee, lighten up.quote:
Daar schieten de hits van nu.nl weer omhoog...quote:
Not guiltyquote:Op maandag 13 juni 2005 22:44 schreef Hik het volgende:
Wat dénken jullie... ?
Ik maak geen GRAPquote:
sigrarettje hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |