Mijn gevoel zei in 1993 al dat hij schuldig is...quote:Op maandag 13 juni 2005 22:44 schreef Hik het volgende:
Wat dénken jullie... ?
quote:Op maandag 13 juni 2005 22:50 schreef Suko het volgende:
Zo wit wilde hij altijd al zijn!
Eerder triest , zeer triest, schuldig of onschuldig het is gewoon een trieste zaakquote:
Volgens mij die andere gekke zuster.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:51 schreef Zwansen het volgende:
Dat was Janet toch helemaal niet?
echt welquote:
Ik ook..quote:Op maandag 13 juni 2005 22:51 schreef lenin het volgende:
pom pom pom spannend ff snel chips en bier pakken!
't Is hier maar op zo'n 12 zendersquote:Op maandag 13 juni 2005 22:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooi om te zien dat zelfs Al Jazeera dit live uitzendt.
nee dat was de oude zus Latoyah (of zoiets)quote:Op maandag 13 juni 2005 22:51 schreef Zwansen het volgende:
Dat was Janet toch helemaal niet?
Dat dacht ik ookquote:
ja, vuile sadistenquote:Op maandag 13 juni 2005 22:53 schreef MUUS het volgende:
Volgens CNN kan je aan de gezichten en houding van de jury al meteen zien of hij schuldig wordt bevonden of niet.
IK WIL BEELDEN..
Ja hoi ik ook .. staat de KKK al klaar om hem af te maken als hij onschuldig is ? en de ghetto rellers als hij schuldig is ?quote:Op maandag 13 juni 2005 22:53 schreef MUUS het volgende:
Volgens CNN kan je aan de gezichten en houding van de jury al meteen zien of hij schuldig wordt bevonden of niet.
IK WIL BEELDEN..
Heerlijk, die sh-sh-shooowquote:
Dan mag ie veel zeepjes op gaan rapen vrees ik.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:55 schreef Xante het volgende:
Ben benieuwd wat er gebeurt als hij schuldig bevonden wordt eigenlijk.
Ik ben een sensatie-hoer, ik leef voor dit soort dingen.quote:
Wie niet.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:55 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik ben een sensatie-hoer, ik leef voor dit soort dingen.
Even een terzijde: Sinds Spong opkwam voor een vader die een kind bij z'n kind had verwerkt (en rechten wilde hebben om dat kind te zien) haat ik die man.quote:
Gebarentaalquote:Op maandag 13 juni 2005 22:56 schreef Hik het volgende:
Wat gaat CNN doen tijdens de audio-feed? Gaat er iemand een dansje doen?
Neuh, wsl richten ze de camera's op de meute buiten, zodat ze alle emoties meteen *live* kunnen uitzenden.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:56 schreef Iwan1976 het volgende:
Zijn de Arvizo's ook aanwezig in de rechtszaal?![]()
waar?quote:Op maandag 13 juni 2005 22:55 schreef raistlin6 het volgende:
BhFH weet ook overal zijn eigen draai aan een topic te geven
Anders quote ik ff de verkeerde.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:57 schreef MUUS het volgende:
[..]
Neuh, wsl richten ze de camera's op de meute buiten, zodat ze alle emoties meteen *live* kunnen uitzenden.
2 minuten tot de jury komtquote:
Die man doet gewoon z'n werk. Het belang van de rechtsstaat boven de persoonlijke moraal stellen. Topquote:Op maandag 13 juni 2005 22:56 schreef Suko het volgende:
[..]
Even een terzijde: Sinds Spong opkwam voor een vader die een kind bij z'n kind had verwerkt (en rechten wilde hebben om dat kind te zien) haat ik die man.![]()
Eigenlijk is het gek. Heb je zometeen een uitspraak, en dat was het dan. Het wordt altijd een anti-climax eigenlijk.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:58 schreef schatje het volgende:
omg, omg, nog 2 minuten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |