I hope notquote:
Kun je lekker langs de route gaan staan met je vlaggetje en je toeter!quote:Op maandag 13 juni 2005 22:44 schreef achterop23 het volgende:
Lekker amerikaans op CNN. Even een kaartje erbij waar die auto's rijden
Iddquote:Op maandag 13 juni 2005 22:45 schreef American_Nightmare het volgende:
Kut man moet je je voorstellen dat je in zijn schoenen staat.. en nou op weg bent en te horen krijgt of je vrij man bent of 20 jaar de bak in gaat. Dan schijt je toch in je broek van angst of niet....
Light me up, dear.quote:
zo snel cached google niet denk ik. Maar gebeurt ook wel eens bij leden van het koningshuis dat ze dood worden verklaard terwijl ze nog levenquote:Op maandag 13 juni 2005 22:45 schreef mic_forever het volgende:
[..]
Ik maak geen GRAP
toen ik 5 min geleden op nu.nl checkte hadden ze dit nieuwsbericht bovenaan
Misschien kunnen we het weer teruhalen met google cache?
Twan.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:42 schreef Hik het volgende:
Twan z'n bloesje is een beetje verwarrend...
Inderdaad, met 9-11 was die sfeer er ook zo erg. Natuurlijk was dat een vreselijk gebeuren,, maar CNN rockt dan gewoon zo hard. Nieuwtjes, speculaites, beeldjes, expertsquote:Op maandag 13 juni 2005 22:43 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Fuck zeg, inderdaad! Het is jammer dat ik geen vriendin heb met wie ik nu met een zak chips onder de dekens kan kruipen waar ik uitzicht heb op mijn TV
Jaquote:Op maandag 13 juni 2005 22:46 schreef American_Nightmare het volgende:
Krijgen we de uitspraak nou ook live te horen???
Horen wel, niet te zienquote:Op maandag 13 juni 2005 22:46 schreef American_Nightmare het volgende:
Wel te horen, niet te zienquote:Op maandag 13 juni 2005 22:46 schreef American_Nightmare het volgende:
Ze kunnen over de stoep, gewoon toeteren en doorkachelen,quote:
Och, hangt er vanaf... het grote verschil is dat hij WEET of hij schuldig is of niet, IS hij echt onschuldig, dan zal hij doorvechten... istie schuldig, en nu onderweg.... zal het inderdaad niet lekker ruiken in die auto...quote:Op maandag 13 juni 2005 22:45 schreef American_Nightmare het volgende:
Kut man moet je je voorstellen dat je in zijn schoenen staat.. en nou op weg bent en te horen krijgt of je vrij man bent of 20 jaar de bak in gaat. Dan schijt je toch in je broek van angst of niet....
Mijn gevoel zei in 1993 al dat hij schuldig is...quote:Op maandag 13 juni 2005 22:44 schreef Hik het volgende:
Wat dénken jullie... ?
quote:Op maandag 13 juni 2005 22:50 schreef Suko het volgende:
Zo wit wilde hij altijd al zijn!
Eerder triest , zeer triest, schuldig of onschuldig het is gewoon een trieste zaakquote:
Volgens mij die andere gekke zuster.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:51 schreef Zwansen het volgende:
Dat was Janet toch helemaal niet?
echt welquote:
Ik ook..quote:Op maandag 13 juni 2005 22:51 schreef lenin het volgende:
pom pom pom spannend ff snel chips en bier pakken!
't Is hier maar op zo'n 12 zendersquote:Op maandag 13 juni 2005 22:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooi om te zien dat zelfs Al Jazeera dit live uitzendt.
nee dat was de oude zus Latoyah (of zoiets)quote:Op maandag 13 juni 2005 22:51 schreef Zwansen het volgende:
Dat was Janet toch helemaal niet?
Dat dacht ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |