abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27964077
Als Kalou en Kuyt zouden vertrekken, zinkt het schip definitief.
pi_27964991
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 21:03 schreef SiO2 het volgende:
Als Kalou en Kuyt zouden vertrekken, zinkt het schip definitief.
Waarom? Dan hebben we meer in kas dan jullie. En ik denk dat Wim Jansen wel raad weet met dat geld.

Maar wat een kankerclub zijn jullie toch ook, blijf van Kalou af
pi_27965371
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 21:28 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Waarom? Dan hebben we meer in kas dan jullie. En ik denk dat Wim Jansen wel raad weet met dat geld.

Denk je dat je dat je kampioen wordt omdat je meer in kas hebt? Feyenoord heeft in het verleden bewezen niet altijd even goed met z'n geld om te springen (evenals Ajax overigens), dus het is nog maar de vraag wat voor spelers er dan gehaald zouden worden.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 15 juni 2005 @ 22:05:05 #204
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_27966342
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 19:47 schreef methodmich het volgende:

[..]

Arsenal wilde Pienaar onlangs nog contracteren.... Nu jij weer.
Arsenal wilde ook Samaras...... bovendien is Arsenal een stinkclub
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 15 juni 2005 @ 22:06:09 #205
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_27966387
quote:

[..]

DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_27966730
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 22:06 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Sorry voor de iewat groffe woordkeuze, maar ik vind PSV heel irritant bezig de laatste weken.
pi_27966765
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 22:05 schreef rubbereend het volgende:

[..]

bovendien is Arsenal een stinkclub
braaf
pi_27966842
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 22:14 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Sorry voor de iewat groffe woordkeuze, maar ik vind PSV heel irritant bezig de laatste weken.
PSV wordt aan veel spelers gelinkt maar wat zou daar van waar zijn
En daar kunnen wij niks aan doen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 15 juni 2005 @ 22:23:43 #209
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_27967108
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 22:14 schreef fransie102 het volgende:

[..]

de pers linkt PSV aan half Nederland, als Hiddink ergens in de pers zegt dat hij Kalou een goede speler vind maken de media ervan dat we hem willen kopen en nu zegt Kalou iets en krijgt PSV het om de oren
daarbij komt het dat het het goed recht is van PSV om zijn spelers te kopen, waar dan ook. Of die jongen nou van AZ of Feyenoord komt als hij maar wat toevoegd. Kalou is dan één van de weinige van Feyenoord die iets toevoegd aan PSV. Trouwens überhaupt één van de weinige spelers in Nederland die iets zouden toevoegen aan PSV.
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 15 juni 2005 @ 22:38:33 #210
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_27967636
PSV weet gwoon de goeie spelers te vinden..

dat er dan eindelijk eens één bij Feyenoord in beeld is, moet je zien als een compliment
  woensdag 15 juni 2005 @ 22:42:03 #211
11102 knep
Mountainfreak
pi_27967747
quote:

[..]

WJ gaat jullie redden ?
quote:
Ach ja er is wel wat gemeen, een PSVer aan het roer .
pi_27967783
pi_27968339
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 22:42 schreef knep het volgende:

[..]

WJ gaat jullie redden ?
Heeft ie een aantal jaartjes geleden toch ook gedaan?
  woensdag 15 juni 2005 @ 23:01:02 #214
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_27968399
Kalou lijkt me wel een goeie opvolger voor Park
pi_27968796
Ik ben tevreden met Farfan, nu kan Beasley vaker in de basis spelen
Natuurlijk heb ik liever Park, maar als het niet anders kan, vind ik onze opties niet eens zo slecht

en we hebben nog eens Robert die volgend seizoen gaat vlammen
  woensdag 15 juni 2005 @ 23:16:03 #216
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_27968919
Ik denk dat hij op rond de 15 goals eindigt volgend seizoen
pi_27971715
Als hij meer speeltijd krijgt (en volgens Hiddink is dat ook zo) dan heb ik er vertrouwen in dat hij hoog zal eindigen in het topscorers lijstje
  donderdag 16 juni 2005 @ 01:54:27 #218
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_27972390
15/6/2005 - Hiddink heeft geen interesse voor Chilenen
(Gepost door RvN)

Chileense media staan bol van een interview dat Guus Hiddink na de afstraffing van Chili tegen Spanje heeft gegeven. De PSV coach en technisch directeur liet weten geen interesse te hebben voor talenten van het Chileense elftal. Hiddink was zeer teleurgesteled ove rhet spel van de Chilenen. Volgens de PSV coach zijn zij niet klaar voor het Europese voetbal. "Om in het moderne voetbal mee te kunnen moeten zij sneller en meer fysiek voetbal kunnen spelen. Om goed in Europa te zijn is het nodig om een atleet te zijn." Op dat vlak zakten de Chilenen tegen Spanje door de mand volgens Hiddink. "Op het WK is het podium om te bewijzen dat je boven de middelmaat uitsteekt. Dat deed er geen bij Chili" aldus een overduidelijke Hiddink.

De woorden krege mede zoveel aandacht omdat de afgelopen periode het Chileense talent Matias Fernandez met PSV in verband werd gebracht. Die berichten werden versterkt door uitlatingen van Salazar dat PSV hem volgt.

Keihard door de mand gevallen dus
  donderdag 16 juni 2005 @ 02:22:32 #219
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_27972522
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 22:23 schreef rubbereend het volgende:

[..]

de pers linkt PSV aan half Nederland, als Hiddink ergens in de pers zegt dat hij Kalou een goede speler vind maken de media ervan dat we hem willen kopen en nu zegt Kalou iets en krijgt PSV het om de oren
daarbij komt het dat het het goed recht is van PSV om zijn spelers te kopen, waar dan ook. Of die jongen nou van AZ of Feyenoord komt als hij maar wat toevoegd. Kalou is dan één van de weinige van Feyenoord die iets toevoegd aan PSV. Trouwens überhaupt één van de weinige spelers in Nederland die iets zouden toevoegen aan PSV.
Wijze woorden Rubbereend.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  donderdag 16 juni 2005 @ 09:04:34 #220
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_27973941
quote:

[..]

Yup ben het helemaal met je eens
Maar goed ik zie kalou echt niet komen... Feyenoord zal wel een extreem hoog bedrag ervoor vragen ben ik bang van..
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  donderdag 16 juni 2005 @ 09:09:16 #221
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27974028
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 09:04 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Yup ben het helemaal met je eens
Maar goed ik zie kalou echt niet komen... Feyenoord zal wel een extreem hoog bedrag ervoor vragen ben ik bang van.
Dat wel maar het enige waar feyenoord mee in haar maag zit is dat Kalou heeft aangegeven zijn contract niet te willen verlengen en indien feyenoord hem niet laat gaan hij gewoon zijn contract uitdient en dan gratis en voor niks wegloopt.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  donderdag 16 juni 2005 @ 09:18:08 #222
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27974153
quote:
Trabelsi ook, Van der Vaart ook, De Jong ook blijkbaar. Wellicht Pienaar. Voor die eerste ligt er nu een concreet bod op het bureau van onze eigen dikkenek Arie, dus hier het zielige (rubber )eendje uithangen dat de zwarte piet door de media wordt toebedeeld is natuurlijk weer van het gebruikelijke niveau

Natuurlijk mag je shoppen bij je concurrentie. Maar het is een gentlemens agreement om dat niet te doen en zeker niet op de manier hoe PSV dat de laatste maanden etaleert. Da's zeg maar de bal niet teruggeven nadat een tegenstander 'm voor een blessurebehandeling over de lijn heeft getrapt. Nee, er staat niet in de regels of in een boekje dat je de bal dan terug moet geven, en er is niets fout aan, maar het publiek begint wel massaal te fluiten.
  donderdag 16 juni 2005 @ 09:27:28 #223
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27974325
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 09:18 schreef twi het volgende:

[..]

Trabelsi ook, Van der Vaart ook, De Jong ook blijkbaar. Wellicht Pienaar. Voor die eerste ligt er nu een concreet bod op het bureau van onze eigen dikkenek Arie, dus hier het zielige (rubber )eendje uithangen dat de zwarte piet door de media wordt toebedeeld is natuurlijk weer van het gebruikelijke niveau

Natuurlijk mag je shoppen bij je concurrentie. Maar het is een gentlemens agreement om dat niet te doen en zeker niet op de manier hoe PSV dat de laatste maanden etaleert. Da's zeg maar de bal niet teruggeven nadat een tegenstander 'm voor een blessurebehandeling over de lijn heeft getrapt. Nee, er staat niet in de regels of in een boekje dat je de bal dan terug moet geven, en er is niets fout aan, maar het publiek begint wel massaal te fluiten.
Alleen Trabelsi is concreet en heeft Hiddink door laten schemeren dat hij wel gecharmeert was van van der vaart, meer niet. de jong & pienaars zijn pure speculaties vanuit de media en zijn ook nooit bevestigd door ajax of PSV.
En ik word er helemaal strontziek van dat er constant (oud) ajacieden aan PSV gelinkt worden

Snap uberhaupt niet wat PSV met Trabelsi moet als je voor die plek Lucius en Ooijer hebt, notabene 2 Nederlanders

En twi verder niet zeuren over het aan willen trekken van spelers van de concurentie want vorig jaar wilde jullie Rommedahl hebben en is er zelfs naar van Bommel geinformeerd
  donderdag 16 juni 2005 @ 09:38:16 #224
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27974550
Lucius lijkt me meer een middenvelder, bovendien is Trabelsi 2 klassen beter. En Ooijer gaat naar Leverkusen

Verder is er ook niks concreet geweest over Rommedahl en van Bommel. Koeman ( ) zei dat een type van Bommel ontbreekt bij Ajax, niets meer niets minder. Dat heeft eenzelfde loopje genomen als bij De Jong, maar volgens mij is PSV dichter geweest bij het aantrekken van Van der Vaart dan je me nu wilt doen geloven.

Kijk, een beetje speculaas is natuurlijk best lekker. Toen bekend was dat Feyenoord 8 miljoen voor Kalou wilde, was ik de eerste die direct postte dat we maar eens moesten polsen bij F'noord naar zijn diensten, met knipoog smiley erbij. Maar je geeft zelf al aan dat jij als PSV'er er helemaal strontziek van wordt. Dan denk ik wel dat je zal begrijpen hoe Ajacieden en Feyenoorders zich daarover voelen. Ben benieuwd of PSV'ers zelf niet zo zouden reageren wanneer Ajax Park, van Bommel en Ooijer over zouden nemen, al dan niet transfervrij of vanwege contractduur voor een minimaal bedrag. Of wanneer Ruudje niet terug zou keren naar PSV, maar naar Ajax. Denk dat het dan in dit topic ook armageddon zou zijn.
  donderdag 16 juni 2005 @ 10:00:41 #225
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27975067
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 09:38 schreef twi het volgende:
Lucius lijkt me meer een middenvelder, bovendien is Trabelsi 2 klassen beter. En Ooijer gaat naar Leverkusen
Denk dat Lucius de afgelopen periode heeft laten zien dat hij ook uitstekend op de back positie uit de voeten kan
quote:
Verder is er ook niks concreet geweest over Rommedahl en van Bommel. Koeman ( ) zei dat een type van Bommel ontbreekt bij Ajax, niets meer niets minder. Dat heeft eenzelfde loopje genomen als bij De Jong, maar volgens mij is PSV dichter geweest bij het aantrekken van Van der Vaart dan je me nu wilt doen geloven.
Rommedahl is heel erg concreet geweest want er is zelfs een bod gedaan door ajax en van Bommel heeft toendertijd in voetbal insite laten weten dat ajax bij PSV geinformeerd heeft naar hem maar dat hij zelf al had aangegeven absoluut niet naar ajax te willen.

Wat betreft van der vaart blijft het gissen of dat zo geweest is, maar dat zou best kunnen natuulijk
quote:
Kijk, een beetje speculaas is natuurlijk best lekker. Toen bekend was dat Feyenoord 8 miljoen voor Kalou wilde, was ik de eerste die direct postte dat we maar eens moesten polsen bij F'noord naar zijn diensten, met knipoog smiley erbij. Maar je geeft zelf al aan dat jij als PSV'er er helemaal strontziek van wordt. Dan denk ik wel dat je zal begrijpen hoe Ajacieden en Feyenoorders zich daarover voelen. Ben benieuwd of PSV'ers zelf niet zo zouden reageren wanneer Ajax Park, van Bommel en Ooijer over zouden nemen, al dan niet transfervrij of vanwege contractduur voor een minimaal bedrag. Of wanneer Ruudje niet terug zou keren naar PSV, maar naar Ajax. Denk dat het dan in dit topic ook armageddon zou zijn.
Klopt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')