Nee, dat is het dus niet eens, er valt niet mee te rijmen, helemaal niks. Niets raarders dan any other name volgens mij.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:57 schreef ChrisJX het volgende:
Ik denk dat de naam Wisse is. Leuk, maar het rijmt op pissen
Gaan jullie nog steeds voor een Lord of the Rings naamquote:Op maandag 13 juni 2005 23:21 schreef Ingrid19 het volgende:
We zijn uit de namen! En nee, we gaan het niet vermelden hier. Aangezien er mensen meelezen., hebben we vernomen op een niet altijd leuke manier.
Doe nou maar gewoon, het is een leuke naam!quote:Op maandag 13 juni 2005 23:44 schreef basset het volgende:
Wij hebben nog twijfels als het een jongetje was.....Bij Noa waren we nog niet uit de jongensnaam, dus dat het een meisje was kwam wel goed uit![]()
Zou ik sowieso niet per se doen hoor, meelezers of nietquote:Op maandag 13 juni 2005 23:21 schreef Ingrid19 het volgende:
We zijn uit de namen! En nee, we gaan het niet vermelden hier. Aangezien er mensen meelezen., hebben we vernomen op een niet altijd leuke manier.
Mail me over welke naam je het nou hebt want het is een aantal keer veranderd de laatste wekenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Doe nou maar gewoon, het is een leuke naam!
Je hebt mail!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:26 schreef basset het volgende:
Mail me over welke naam je het nou hebt want het is een aantal keer veranderd de laatste weken
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:51 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Gaan jullie nog steeds voor een Lord of the Rings naam![]()
Gewoon zoals het hoort, dat gekunsel met letters...quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:49 schreef basset het volgende:
We zijn het eens over de jongensnaam![]()
Alleen nu nog de discussie hoe we het gaan scrijven![]()
![]()
ZO! Jij heb het ook niet druk op je werkquote:Op woensdag 15 juni 2005 08:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ah, dan is het die geworden met die ene letter die verderop in het alfabet staat dan die andere letter...
Kan je me nog volgen?
Maar het wordt toch een meid!
Tja, als 50% het zo schrijft en 50% zus dan word het wel lastigquote:Op woensdag 15 juni 2005 08:57 schreef Principessa het volgende:
[..]
Gewoon zoals het hoort, dat gekunsel met letters...![]()
Eerste uurtje is altijd voor Fok!quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:00 schreef basset het volgende:
ZO! Jij heb het ook niet druk op je werk
(Ik wel, Jobnews, vacaturebank, collega's dwarszitten)
O ja! Antwoord: Nee ik kan je niet volgenquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eerste uurtje is altijd voor Fok!Succes met de search! Enneh... vooral geen antwoord geven!
Ik begrijp dat het of 1 meisje wordt. Of 3 jongetjesquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:02 schreef MeNicole het volgende:
Hier zijn we er ook zo'n beetje wel uit. We hebben 3 jongens namen die we mooi vinden en 1 meisjes naam. Maar daar zijn we nog niet helemaal over uit.
We hopen gewoon op een jongentje
quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:06 schreef basset het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het of 1 meisje wordt. Of 3 jongetjes
Nu ben ikke nieuwsgierigquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:21 schreef Neva het volgende:
wij hebben zowel al een jongens naam en een meisjes naamnu nog 6 maandjes geduld hebben
![]()
In Maastricht zit geloof ik ook een winkel met die naam... Of iig iets wat erop lijktquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:27 schreef TearSong het volgende:
Tijl vind ik zelf erg leuk, er zat vroeger een kinderwinkel in utrecht met de naam Sterre en Tijl. Hij bestaat nog steeds, alleen niet in utrecht, maar dat terzijdeHet is een lekkere korte naam
![]()
Doe jij is ff een hint dan?quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:40 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoelang je dat gaat volhouden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb het ff nagezocht en in Maastricht zittie idd ook. In een straatje buiten de grote winkelstraat. Ziet er wat exclusief en yupperig uit.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:14 schreef snoopy het volgende:
Sterre en Tijl is iig een peperdure kinderwinkel in Amsterdam.
Heb je helemaal gelijk in hoor, maar als je geen negatieve meningen wilt horen over een naam, moet je het natuurlijk ook niet vrágen op een forumquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:27 schreef minoes_ het volgende:
Moeilijk hé?die namen....maarre...neem gewoon de naam die jullie leuk vinden hoor er blijven altijd mensen die het niks vinden,dat hou je toch.
Groetjes,Minoes![]()
Tijl is op zich ook wel een leuke naam (ieder geval origineel), maar ik moet eigenlijk meteen denken aan een grote zinken bak, waar ik vroeger in gewassen werdquote:Op maandag 20 juni 2005 09:55 schreef Saev het volgende:
bedankt voor de reacties, ook de negatieve!! Ik probeer namelijk een leuke naam te bedenken met mijn vriendin, maar soms zie je dingen over het hoofd. Tijl spreekt inderdaad lastig uit, daar was ik ook al achter. Maar goed we hebben nog een dikke 4 maand om een naam te bedenken, dus we komen vast nog leuke namen tegen(en Tijl vind ik nog steeds leuk, met als minpuntje de uitspraak)
staat goed bij een lange dunne slungelige manquote:Op maandag 20 juni 2005 12:41 schreef Principessa het volgende:
Ik ken een 40jarige Beer (man), ik vind het heel stoer![]()
Ik noem mijn kat zo, mag dat ook?quote:
Van mij welquote:Op maandag 20 juni 2005 14:16 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ik noem mijn kat zo, mag dat ook?![]()
Als koosnaampje dan he...Maar zij lijkt dan ook echt op een beertje (Britse Korthaar)
Met een bril en puisten...quote:Op maandag 20 juni 2005 13:24 schreef moussy het volgende:
[..]
staat goed bij een lange dunne slungelige man
Nou laat maar horen zou ik zeggenquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:49 schreef PAA-053 het volgende:
Is het nou de bedoeling dat je hier namen post die je mooi vindt? Want dan heb ik er nog wel een paar liggen
Ok, daar komen ze danquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:36 schreef Saev het volgende:
[..]
Nou laat maar horen zou ik zeggen
We zijn btw ook een leuke meisjesnaam tegen gekomen: Mirte
Persoonlijk vind ik het allemaal niks, behalve Lester, die gaat nog wel...quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:27 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Ok, daar komen ze dan:
Jongensnamen:
Lucas
Daan
Lars
Max
Sem
Sam
Sven
Jasper
Julian
Fabian!
Julien
Marnix
Alex
Lester
Bruce
Luc
Christian
Meisjesnamen:
Julia
Fleur
Femke
Maud
Anna
Jaja, ik weet het, de meisjesnamen zijn zwaar ondervertegenwoordigd, ik weet ook niet precies hoe dat komt. Ik vind jongensnamen gewoon mooier, denk ik![]()
Wat vinden jullie ervan?
quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:23 schreef Igraine het volgende:
Persoonlijk vind ik het allemaal niks, behalve Lester, die gaat nog wel...
Oe, toch nog iemand die mijn smaak kan waarderenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:55 schreef ChrisJX het volgende:
[..]Het merendeel van de namen is mooi tot zeer mooi, maar Lester vind ik walgelijk
Doet me iets te veel denken aan Uncle Fester uit the Adams Family.
Daar deed het me ook wel iets aan denken, maar toch vond ik 't wel aardig...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:55 schreef ChrisJX het volgende:
[..]Het merendeel van de namen is mooi tot zeer mooi, maar Lester vind ik walgelijk
Doet me iets te veel denken aan Uncle Fester uit the Adams Family.
Vertel, welke naam heeft ze haar kind gegeven?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:41 schreef Spindizzy het volgende:
Lester Child Molester
Mijn schoonzus is ook weer zwangerIk weet zeker dat ze ook deze keer qua naam weer niet teleur zal stellen
quote:
Mabelquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:22 schreef Jentin het volgende:
Een vage kennis van me heeft overigens een dochter gekregen: Mabel
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:58 schreef PAA-053 het volgende:
Oe, toch nog iemand die mijn smaak kan waarderen
Wat een opluchting![]()
![]()
Helsinkiquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:51 schreef Igraine het volgende:
Maar ook heeeeele andere namen. Zo zag ik een kaartje hangen van iemand die z'n dochter Helsinki had genoemd. Valt zeker onder de categorie 'vernoemd naar plaats waar het verwekt is'.
Zouden wij ook kunnen doen natuurlijk maar 'Glastonbury' bekt niet zo lekker
zo heet een achternichtje van mij ookquote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:17 schreef Rewimo het volgende:
Buurjongetje verderop heet Dorus. Eerst dacht ik ookmaar nu vind ik het eigenlijk wel leuk
Volgens mij heet de zus van Tatum Dagelet (die van Brutale Meiden en de vriendin (of alweer de ex?) van Ruud de Wild), maar dan als Dokus gespeld.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:21 schreef snoopy het volgende:
Op de creche zit er een en die heet Docus![]()
![]()
Dat vind ik dus echt vreselijk![]()
Het was gekker geweest als Gijsje een jongetje was geweestquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:41 schreef snoopy het volgende:
Oh ja, ook nog op de creche vandaag: Gijsje en Gijsje is een meisje![]()
En anders ik welquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:21 schreef snoopy het volgende:
Op de creche zit er een en die heet Docus![]()
![]()
Dat vind ik dus echt vreselijk![]()
De oma van mijn man heette Gijsjequote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:41 schreef snoopy het volgende:
Oh ja, ook nog op de creche vandaag: Gijsje en Gijsje is een meisje![]()
Het doet me aan Berbel denken. Je weet wel van Heidi en de bandjes die je op vakantie mocht luisteren...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:07 schreef Igraine het volgende:
[..]
Mabel![]()
mijn nichtje heet zo, overigens zo genoemd voordat mw Wisse Smit ter sprake kwam
Ik vind Luuke helemaal geen jongensnaamquote:Op zaterdag 2 juli 2005 06:58 schreef Lishe het volgende:
Wij hebben ons kind ook wat aangedaan door haar een verkapte jongensnaam te geven.Wij vinden haar naam geweldig, en stoer ook. Maar behalve dat we er soms nadrukkelijk bij moeten zeggen dat het een meisje is, valt het tot nu toe mee met de reacties. (Behalve een keer bij de apotheek;"In de computer staat dat Luuke een meisje is, zal ik dat even veranderen?", "Mwoah, nee, doe maar niet.")
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 06:58 schreef Lishe het volgende:
een verkapte jongensnaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |