Nou, ik kan me niet voorstellen dat die namen pas zo weinig gegeven zijn, aangezien ik dit jaar al van 3 Tijns en 2 Aukes gehoord heb.quote:De namen Tijn en Auke zijn dit jaar pas aan minder dan 5 kinderen gegeven, dan is die kans natuurlijk minder groot!
Volgens mij zijn we al eerder tot de conclusie gekomen dat de site van Spaarbeleg niet helemaal klopt.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:16 schreef appleflavour het volgende:
@Troel: Het aantal keer dat een naam dit jaar is gegeven heb ik van de site van spaarbeleg.. Alleen ik zag dat ik een foutje heb gemaakt. Volgens spaarbeleg zijn de namen:
Auke --> 0 keer gegeven
Cas --> 51 keer
Tijn --> 53 keer(foutje van mij dus..![]()
Tomas --> 10 keer (maar Thomas -->148 keer)
En om maar even volledig te zijn:
Rivka --> 1 keer
Elin --> 5 keer
Fenne --> 24 keer
Nova --> 4 keer
Amber --> 86 keer
Isa --> 92 keer
Emma --> 117 keer
Sanne --> 133 keer
Die klopt idd niet. Ik weet niet of ze überhaupt toegang hebben tot de gemeenteregisters, maar als dat zo is kijken ze natuurlijk naar de officiële namen. Op de 100 jongens die Bram genoemd worden zal de helft officieel geen Bram heten, maar Abraham, Abram of Brammert om maar wat te noemen.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:30 schreef Troel het volgende:
Volgens mij zijn we al eerder tot de conclusie gekomen dat de site van Spaarbeleg niet helemaal klopt.
Aan 1939 te zien nemen ze daar idd de officiële namen. Wilhelmus werd echt niet zo genoemd hoorquote:Op woensdag 20 april 2005 18:37 schreef Sjeen het volgende:
SVB is een completere lijst omdat hier ieder kindje dat aangegeven wordt in Nederland in meegenomen wordt. Jammer genoeg hebben ze alleen een top 20.
"Eiiiiiiiiiiiiiiiikun eeeeeeetuh!"quote:Op zaterdag 30 april 2005 10:50 schreef cpcpb het volgende:
Aiken
Heel goed... ha ha..quote:Op zaterdag 30 april 2005 10:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
"Eiiiiiiiiiiiiiiiikun eeeeeeetuh!"
Aiken 2 jaar:
"Hoe heet jij?"
"Eikul"
Hey! wat een geweldig toeval..quote:Op zaterdag 30 april 2005 11:10 schreef poemojn het volgende:
Prima naam. Klik hier voor een naamgenoot.
Aiken is niet de zoon van poemojn, maar van Kimpiedimpie, een andere forummer (al een hele tijd niet meer gezien, trouwens). Misschien staat op de site van Aiken een e-mail of gastenboek.quote:Op zondag 1 mei 2005 13:29 schreef cpcpb het volgende:
poemojn ik had hierboven nog wat vragen voor je neergezet... :-D
Kun je daar wat mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |