Is dat morgen alweerquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:38 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Morgen Another CodeWie gaat em halen?
quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Battlefield kun je beter downloaden, bespaart een hoop geld
www.gcshop.nlquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:40 schreef lelibel het volgende:
Ja das goedkoper, ben verdorie een arme student, ik kan me niet veroorloven spellen voor 50 euro uit de winkel te plukken...
lekker heh?! Veel fijner dan die kleine dingetjesquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb trouwens ook eindelijk een Pac Pix stylus.
Je hebt er toch wel ook een voor mij meegenomen he?quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vertel, hoe kwam je er aan, en wanneer ontvang ik de mijnequote:Op woensdag 22 juni 2005 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Van Nintendo gekregen waarschijnlijkquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:23 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Vertel, hoe kwam je er aan, en wanneer ontvang ik de mijne![]()
Ik binnenkort ookquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
zaten daar ook de protectors bij? zo ja: wat vond je er precies van? en wat zat er nog meer in het pakket?quote:Op maandag 20 juni 2005 14:58 schreef Zartos het volgende:
[..]
Zoiets?
Googlen op ds accessoires...
Ik geloof dat ze deze ook gewoon los bij de Dixons e.d. verkopen. Bij mij zaten er drie bij het BigBen accessoire pack dat ik gekocht heb... Keuze genoeg iig.
Ik heb het BigBen pakket genomen van 15 euri. Het grotere pakket heeft volgens mij ook o.a. screenprotectors, maar daar zou ik niet voor gaan.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:59 schreef Operc het volgende:
[..]
zaten daar ook de protectors bij? zo ja: wat vond je er precies van? en wat zat er nog meer in het pakket?
Enkel nog goede RPG's die je in je grote gleuf moet stoppen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:20 schreef Oksel het volgende:
Zijn er nou eigenlijk al fatsoenlijke RPG's voor de DS!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |