Je moet betalen om het spel in huis te halen, zoals bijna alle andere spellen in de wereld.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:42 schreef lelibel het volgende:
(sorry als ik dom doe maar ik weet er nog helemaal nix vanaf, heb pas sinds een weekje mijn DS)
Dus de spellen zijn dan niet gratis te spelen via online DS, maar via de DS spellen kun je wel gratis online andere dingen doen?
Online als in tegen anderen functie? Of online als in gratis nintendo spellen spelen...quote:[b]Op dinsdag 21 juni 2005 22:15
Je moet betalen om het spel in huis te halen, zoals bijna alle andere spellen in de wereld.
De spellen die Nintendo uitbrengd, zijn gratis online te spelen.
De spellen die andere developers voor de DS uit brengen kunnen gratis zijn om online te spelen, maar dat hoeft niet persé zo te zijn. Ligt aan het spel.
En welk deel vind jij verwarrend?quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:14 schreef YourMaster het volgende:
Verwarrend allemaal.
Nintendo heeft een ds gemaakt.
Nintendo maakt games voor de ds.
3th party developers maken games voor de ds.
Om de spellen van Nintendo in huis te halen moet je betalen.
Om de andere spellen in huis te halen moet je ook betalen.
Met sommige spellen van Nintendo kan je online tegen andere mensen spelen.
Met sommige spellen van 3th party developers kan je online tegen andere mensen spelen.
De spellen van Nintendo tegen andere mensen over internet spelen is gratis.
Sommige spellen van developers kan je gratis online tegen andere mensen spelen.
Sommige spellen van developers kan je tegen betaling online tegen andere mensen spelen.
zeker!quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:38 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Morgen Another CodeWie gaat em halen?
Ik zou pas overmorgen naar de winkel gaan, anders loop je voor niks.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:38 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Oh, maar, hier in Heerenveen hebben ze de games altijd een dag eerderquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:00 schreef Zartos het volgende:
[..]
Ik zou pas overmorgen naar de winkel gaan, anders loop je voor niks.
Is Splinter Cell niet veel interessanter...?
Nee, de DS trekt dat spel niet, schokt aan alle kanten. Het zal ongetwijfeld niet de final version zijn die ik gespeeld heb, maar er moet nog veel aan gebeuren (en dat terwijl hij al de 28e in de USA uitkomt)quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:00 schreef Zartos het volgende:
Is Splinter Cell niet veel interessanter...?
Ik niks, maar dat was het dus kennelijk wel.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:20 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
En welk deel vind jij verwarrend?
En hier overmorgen. Vandaar mijn opmerking.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
...en dat terwijl hij al de 28e in de USA uitkomt.
Maar blijkbaar is dat spel dus niet interessant en gaan we mooi Another Code halen. Hoezeequote:Op woensdag 22 juni 2005 10:47 schreef Zartos het volgende:
[..]
En hier overmorgen. Vandaar mijn opmerking.
Waarom tweedehands?quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:51 schreef lelibel het volgende:
Alright ik snap het eindelijk! Aan dat verhaal is ook niets verwarrend, maar al die info daarvoor van anderen wel.
Another code die wil ik ook! Maarja sinds ik al mijn spellen 2e hands koop moet ik nog even wachten tot er wat in de verkoop gaan weer.... Jammer jammer jammer, maarja gedult moet je hebben.
sinds 14 juni in de VS.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:16 schreef lelibel het volgende:
hey canvas curse is toch al uit op DS? (Zo ja sinds wanneer?)
http://www.dvdboxoffice.com/ weet iemand trouwens wat een money order is? Ik wou er ook wel wat bestellen maar ik heb geen creditcard.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:13 schreef lelibel het volgende:
Link?
Volgens mij is dat via je bank geld overmaken. Dat kost meestal wel veel geld geloof ik... Moet je even navragen bij je eigen bankquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:26 schreef mikando18 het volgende:
[..]
http://www.dvdboxoffice.com/ weet iemand trouwens wat een money order is? Ik wou er ook wel wat bestellen maar ik heb geen creditcard.
Is dat morgen alweerquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:38 schreef Mr.Happ-E het volgende:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Battlefield kun je beter downloaden, bespaart een hoop geld
www.gcshop.nlquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:40 schreef lelibel het volgende:
Ja das goedkoper, ben verdorie een arme student, ik kan me niet veroorloven spellen voor 50 euro uit de winkel te plukken...
lekker heh?! Veel fijner dan die kleine dingetjesquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb trouwens ook eindelijk een Pac Pix stylus.
Je hebt er toch wel ook een voor mij meegenomen he?quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vertel, hoe kwam je er aan, en wanneer ontvang ik de mijnequote:Op woensdag 22 juni 2005 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Van Nintendo gekregen waarschijnlijkquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:23 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Vertel, hoe kwam je er aan, en wanneer ontvang ik de mijne![]()
Ik binnenkort ookquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
zaten daar ook de protectors bij? zo ja: wat vond je er precies van? en wat zat er nog meer in het pakket?quote:Op maandag 20 juni 2005 14:58 schreef Zartos het volgende:
[..]
Zoiets?
Googlen op ds accessoires...
Ik geloof dat ze deze ook gewoon los bij de Dixons e.d. verkopen. Bij mij zaten er drie bij het BigBen accessoire pack dat ik gekocht heb... Keuze genoeg iig.
Ik heb het BigBen pakket genomen van 15 euri. Het grotere pakket heeft volgens mij ook o.a. screenprotectors, maar daar zou ik niet voor gaan.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:59 schreef Operc het volgende:
[..]
zaten daar ook de protectors bij? zo ja: wat vond je er precies van? en wat zat er nog meer in het pakket?
Enkel nog goede RPG's die je in je grote gleuf moet stoppen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:20 schreef Oksel het volgende:
Zijn er nou eigenlijk al fatsoenlijke RPG's voor de DS!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |