quote:Op maandag 13 juni 2005 21:06 schreef Jonathon het volgende:
Wat ook echt Nederlands is, is dat je de snelheidscontrole locaties gewoon in je RDS kan lezen of ze worden voorgelezen op de radio..
Of die borden lans de A2 bijvoorbeeld (Trajectcontrole)moet je dan maar eens aan een Americaan vertellen.. die komt niet meer bij...
Ik heb alleen geen fotow van zo'n bord..
Iemand???![]()
Jij bent echt raarquote:Op maandag 13 juni 2005 21:22 schreef Caro_lientje het volgende:
Brood moet gebakken worden, we kunnen nog wat leren van die andere landen wat brood betreft, bijvoorbeeld Duitsland, Frankrijk of Luxemburg. Daar is lekker GEBAKKEN brood![]()
De sjonnies die rijden in dat soort auto's vind je ook nergens anders dan bij ons..quote:Op maandag 13 juni 2005 20:09 schreef Steve-O het volgende:
[afbeelding]
dit soort auto's voornamelijk van duitse makelij
waarom vinden amerikanen dat zo vreemd? als je van duitsland nederland binnenkomt zou je idd gaan twijfelen of het nou softdrugs of autorijden was dat gedoogd werd hier, maar die borden op zich is toch niks geks aanquote:Op maandag 13 juni 2005 21:06 schreef Jonathon het volgende:
Wat ook echt Nederlands is, is dat je de snelheidscontrole locaties gewoon in je RDS kan lezen of ze worden voorgelezen op de radio..
Of die borden lans de A2 bijvoorbeeld (Trajectcontrole)moet je dan maar eens aan een Americaan vertellen.. die komt niet meer bij...
Ik heb alleen geen fotow van zo'n bord..
Iemand???![]()
nee, dat nou weer net niet.quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:49 schreef deedeetee het volgende:
Over 't weer zaniken......![]()
Eerst klagen dat 't maar niet warm wil worden en op de eerste warme dag meteen omschakelen naar zeuren * pfffff zo heet hoeft nou óók weer niet *![]()
In Zweden wordt 't zomers ook vaak erg warmquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:54 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]Laat ik een hekel aan dit klimaat hebben. Voor mij mag het maximaal 20 graden worden, maar meer liever niet
Ik moet in Zweden gaan wonen of zo
Kutquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:01 schreef deedeetee het volgende:
[..]
In Zweden wordt 't zomers ook vaak erg warm![]()
quote:
Afdwalen van 't onderwerp om over 't weer te gaan praten !quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:38 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
We zijn het topic aan het verneuken trouwens
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:41 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Afdwalen van 't onderwerp om over 't weer te gaan praten !
Zullen we dan maar zeggen dat dát nou ook typisch Nederlands is ?![]()
En dan krijg ik te horen dat ik dit topic aan 't verneuken benquote:
Moet je in Mexico-stad een foto nemen daar staat een file van 24 uurquote:
Dat is ergens wel wat vreemd aangezien Nederlanders toch graag voor een duppie op de 1ste rang zitten. Dan zou je toch zeggen dat afdingen hier heel popu zou moeten zijn. Bij de autohandelaar, veemarkten en illegale markten enzo doen ze het trouwens wel, en ook in electronicazaken heb ik het wel zien gebeuren, maar ingeburgerd is het zeker niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:39 schreef tong80 het volgende:
In het buitenland zijn ze kwaad als je niet afpingelt. In Nederland is het not done, dat is juist typisch Nederlands.
Pippi Langkous is toch echt wel Zweeds volgens mijquote:
quote:
Dit dus.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:40 schreef StrayDog het volgende:
Kankeren, zeiken, klagen.
"Alle turken moeten eruit, behalve m'n buurman, die is ok"quote:Op donderdag 16 juni 2005 07:57 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dit dus.
Tevens tolerantie, maar wat de mensen in het buitenland niet weten is dat nederlandsers tolerant zijn wanneer het hen uitkomt.. Zeer fout dus.
Da’s niet nederlands, da’s friesch. De enige keer dat Friesland bij Nederland hoort, is wanneer er 11 stedentocht is (ook weer zoiets typisch nederlands)quote:
Hebben ze ook in België.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]
niet te vergeten
ja nou en t'is toch typisch nederlands als de netequote:
Tuurlijkquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja nou en t'is toch typisch nederlands als de nete
Maar het feest wordt op minder grote schaal gevierd dan in Nederland. Bovendien is Vlaanderen gewoon Nederlandsquote:
Wel als-ie op de hoedenplank van een Daf staatquote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:34 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Die achterlijke dingen zijn toch niet specifek nederlands?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |