in de tuin van de buren of een zandbak bij een kinderspeelplaatsquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:54 schreef Kleine_Jelle het volgende:
ruim de stront van je hond op geboefte, of leer de honden net als katten hun stront begraven!
Ja, mooi toch.. de buren boeien niet en de kleuters vinden stront lekkerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
in de tuin van de buren of een zandbak bij een kinderspeelplaats
Krijgen we die discussie weerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
in de tuin van de buren of een zandbak bij een kinderspeelplaats
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:03 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
ik blijf mijn antwoord quoten tot ik een ban krijg / de tegenstanders zelfmoord plegen![]()
Dat mag nergens meer. Er wordt niet gecontrolleerd, dat is wat anders. (of je woont heeeeeel afgelegen)quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
HondenwachtSinds wanneer bestaat dat
Bij ons in het dorp mag je ten minste de hond los hebben
* ChrisJX heeft de trilogie in de kast staanquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:01 schreef PLAE@ het volgende:
Een leuk boek van K Norel is dat hondenwacht![]()
Even offtopic: je weet toch wel hoe je dit moet aanpakken? Eén minuut later weer opbellen en zeggen dat je een van de inbrekers hebt neergestoken.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:51 schreef richkes het volgende:
[...]
Toen er twee weken geleden 's nachts bij mij ingebroken was hadden de heren politie geen auto paraat... Ach en de inbrekers waren toch al weg?
Ons hele dorp ligt buiten de bebeouwde kom, en daar mag het welquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat mag nergens meer. Er wordt niet gecontrolleerd, dat is wat anders. (of je woont heeeeeel afgelegen)
edit: Woonplaats: Fryslân
niets gezegd :x
Je weet het wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:07 schreef richkes het volgende:
Tuurlijk liep 'ie los. Mag ook op het veldje, maar geen centimeter daar buiten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |