Alle landen van Europa in 1 poule?quote:Op maandag 13 juni 2005 19:53 schreef Zwansen het volgende:
Als je bovenaan staat in de kwalificatie met alle landen van Europa voor het grootste sporttoernooi van de wereld waar je al 7 jaar niet hebt meegedaan en dat de mensen nog gaan zeiken dat de bondscoach de verkeerde spelers opstelt!
Hoe vaker ik het lees hoe harder ik moet lachen!![]()
![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 19:49 schreef MouseOver het volgende:
goed onderhouden fietspaden.
Ja alle landen van Europa in 1 poule, maar omdat ze anders zoveel wedstrijden moeten spelen hebben ze besloten om die poule nog ff op te delen, speciaal voor azijnpissers zoals jij. Zodat jullie niet elke dag hoeven te zeiken. Maar als je die poules alsnog samenvoegt staan we bovenaan. Duidelijk meid?quote:Op maandag 13 juni 2005 19:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Alle landen van Europa in 1 poule?
Een scherpe kritische geest - is ook erg Hollands.
Ben jij ook zo'n halve kamper dan?quote:Op maandag 13 juni 2005 19:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Toevallig familie van mij
Hij heeft alleen Limburg verlaten voor Emmen
Engelse drop is "liquorice all-sorts" en dat komt uit... Engeland...quote:
quote:Poldermodel
Na de Tweede Wereldoorlog ontstond in Nederland een overlegeconomie waarin naast de overheid de werkgevers- en werknemersorganisaties een grote rol speelden. Halverwege de jaren '90 werd de overlegeconomie hervormd en ontstond het succesvolle poldermodel. Gaandeweg is de term 'poldermodel' weer steeds meer synoniem geworden voor de overlegeconomie.
...
Dit is iets te eng hollands.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |