heb je goed gekeken?quote:
wat????????quote:Zie je, doet ie het weer hicham!!!!
Oh, ik zie nu pas dat laatste kleine zinnetje dat je erbij hebt gedaanquote:Op maandag 13 juni 2005 19:15 schreef bwt het volgende:
ja, klopt die helemaal met wat je had voorbereid?
eigenlijk moet het wel een Disclaimer zijn heHquote:Op maandag 13 juni 2005 19:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh, ik zie nu pas dat laatste kleine zinnetje dat je erbij hebt gedaan![]()
![]()
Zoals nu?quote:Op maandag 13 juni 2005 19:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
eigenlijk moet het wel een Disclaimer zijn heH![]()
![]()
Het is je tenminste opgevallen, jullie zijn er aan gewend denk ikquote:Op maandag 13 juni 2005 19:20 schreef bwt het volgende:
Ik heb het vermoeden dat als ik de volgende keer weer ga openen dat er dan iets heeeel anders zou kunnen komen te staan.![]()
![]()
![]()
Wat ik bedoelde was dat mijn volgende opening geheel anders zal zijn dan dat je had voorbereid.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Het is je tenminste opgevallen, jullie zijn er aan gewend denk ik![]()
Eerste deed je gewoon alle kopieren, alles plakken en dan kwam je er later achter dat ik wat gedaan had
quote:Op maandag 13 juni 2005 19:31 schreef bwt het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde was dat mijn volgende opening geheel anders zal zijn dan dat je had voorbereid.![]()
Ik ben dus niet de enige die daar ff geen zin meer in heeft.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:43 schreef Youssef het volgende:
Hou is op met dat gedoe, quoten kost me teveel tijd... vooral als je moet bijlezen
Ik zeg maar niets meer verder, ook al ben ik geen echte stunterquote:Op maandag 13 juni 2005 19:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en nu even geen commentaar vd echte stunters onder ons...
ik vind hem wel potentieel hebbenquote:Op maandag 13 juni 2005 19:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
stuntfietsvoor 1950 euro
FZR1000 met 22 dkm
[[url=http://static.marktplaats.nl/fotos/motoren/yamaha/56398.jpg]afbeelding][/url]
en nu even geen commentaar vd echte stunters onder ons...
lijkt me verstandig jaquote:Op maandag 13 juni 2005 19:49 schreef Youssef het volgende:
Ik zeg maar niets meer verder
en dat motte we nie hebbequote:Straks krijgen we nog mot.
zeker potentieelquote:Op maandag 13 juni 2005 19:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik vind hem wel potentieel hebben![]()
alleen de prijs niet![]()
Is een nette brommâh!quote:Op maandag 13 juni 2005 19:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zeker potentieelik denk dat ik zeker zoveel plezier zal hebben met zoiets ipv een 7
ff naked maken en het oefenen kan beginnen
![]()
gewoon 1500 bieden en niet meer dan 1600 betalen
Dus jij had weer zo een leuke kloon hierzo?quote:Op maandag 13 juni 2005 20:07 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
vanaf hier maar verder lezen!
Kraan bij station Bijlmer valt om
Nee.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:09 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dus jij had weer zo een leuke kloon hierzo?
Nou, die ene die telkens mechoolquote:Op maandag 13 juni 2005 20:10 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Nee.
Hoe kom je daarbij? (serieuze vraag. echt!)
quote:Op maandag 13 juni 2005 20:04 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Is een nette brommâh!
Alleen jammer dat t geen kwak is
als je bij de kwaks gaat kijken in deze klasse dan zijn het al echt old timersquote:
zoiets ja of je haalt meteen die kappen erafquote:Op maandag 13 juni 2005 19:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zeker potentieelik denk dat ik zeker zoveel plezier zal hebben met zoiets ipv een 7
ff naked maken en het oefenen kan beginnen
![]()
gewoon 1500 bieden en niet meer dan 1600 betalen
Ik heb het maar 1 keer gezegd!quote:
En nu een echte reden?quote:Op maandag 13 juni 2005 20:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als je bij de kwaks gaat kijken in deze klasse dan zijn het al echt old timersdie fzr's zijn tenminste nog redelijk bij de tijd
![]()
En dat ie altijd binnen hep gestaan.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
zoiets ja of je haalt meteen die kappen erafen rag dat ding af en schroef ze later er weer op
en dan gewoon zeggen dat ie van oud vrouwtje is geweest met 1 been
old-timerquote:Op maandag 13 juni 2005 20:14 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
En nu een echte reden?
quote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 20:20 schreef Youssef het volgende:
Hej Youssef,
heb je soms wat tegen mij????????
groetjes,
OPM
quote:Op maandag 13 juni 2005 20:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tja, als je zelf een old-timer bent of begint te worden dan is het wel iets jah![]()
![]()
Alweer?quote:Op maandag 13 juni 2005 20:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
gaan jullie nou ook afspreken om te matten ?![]()
![]()
Hey joesjef, heb je dat bericht al gequotequote:Op maandag 13 juni 2005 20:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
zoiets ja of je haalt meteen die kappen erafen rag dat ding af en schroef ze later er weer op
en dan gewoon zeggen dat ie van oud vrouwtje is geweest met 1 been
quote:
Aan het plaatje te zien voldoe je ook aan de doelgroep.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hier ga ik binnenkort eens een afspraak makendie lompe alpine dingen beginnen steeds irritanter te zitten
En hij heeft nog gelijk ookquote:Op maandag 13 juni 2005 20:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Hey joesjef, heb je dat bericht al gequote![]()
ach ja, gehoorbescherming, beschermende kleding who needs itquote:Op maandag 13 juni 2005 20:54 schreef Patrick281 het volgende:
Aan het plaatje te zien voldoe je ook aan de doelgroep.![]()
echte stunters vallen nietquote:Op maandag 13 juni 2005 20:54 schreef Youssef het volgende:
[..]
En hij heeft nog gelijk ook![]()
![]()
![]()
Maar ik doe hetzelfdeMaar ik laat de kappen er in die periode gewoon op zitten
Nu even GTA San Andreassen
![]()
echte stunters hebben het ook vallend geleerdquote:Op maandag 13 juni 2005 21:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
echte stunters vallen nietik zal het moeten leren met vallen en opstaan
Maar wat ga je stunten danquote:Op maandag 13 juni 2005 21:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
echte stunters vallen nietik zal het moeten leren met vallen en opstaan
trouwens coole avatat Pepijnquote:Op maandag 13 juni 2005 21:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar wat ga je stunten danwant wheelies konden je niet boeien.
![]()
wheelies, stoppies en burn-outs is gewoon leukquote:Op maandag 13 juni 2005 21:03 schreef Patrick281 het volgende:
Maar wat ga je stunten danwant wheelies konden je niet boeien.
![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 21:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tnx, gaaf he.Maar wat doe jij met mij in jouw avatar.
![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 21:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tnx, gaaf he.Maar wat doe jij met mij in jouw avatar.
![]()
iig een fiets waarmee je verder kan rijden dan 70 kmquote:Op maandag 13 juni 2005 21:12 schreef Tapey het volgende:
Ziet er super uit in elk geval! :}
Moet eerst een koper hebben voor mijn FZR600....
ik neem aan dat je niet wilt ruilen?
Is de motor uiteindelijk niet, per gereden kilometer, duurder?quote:Op maandag 13 juni 2005 21:18 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Vandaag voor het eerst écht getankt (van helemaal vol naar helemaal vol). 1:20,7 gereden!! En niet eens rustig aan gedaan ofzo!
* NT-T.BartMan laat zijn auto (1:12, met moeite) nu definitief staan!
die jaquote:Op maandag 13 juni 2005 21:41 schreef Youssef het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/98954
Hey wat rij je eigelijk??quote:Op maandag 13 juni 2005 21:18 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Vandaag voor het eerst écht getankt (van helemaal vol naar helemaal vol). 1:20,7 gereden!! En niet eens rustig aan gedaan ofzo!
* NT-T.BartMan laat zijn auto (1:12, met moeite) nu definitief staan!
Marokko is geen probleem, ik ga ws ook niet dus gaan de ouders alleen op stap. Geen hol te doen daarquote:Op maandag 13 juni 2005 23:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
zouden ze Hicham al aan het plafond gespijkerd hebben thuisomdat ie niet mee naar Marokko wil
![]()
Helaas, te ver voor jou.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:53 schreef Patrick281 het volgende:
En wij gingen toch een feestje vieren daar, zodra zijn ouders weg zijn?![]()
![]()
Heb een 44 tandswiel en een nieuwe (MarK let op) gouden ketting liggen voor de KLX.quote:
Nee, want zo plat kan je ook met warme banden gaanquote:Op maandag 13 juni 2005 23:58 schreef Patrick281 het volgende:
En vinden jullie dat plaatje van Lucas Verbeke niet leuk?![]()
![]()
Goede smorgensquote:
Nee, dat is een race motorquote:Op dinsdag 14 juni 2005 05:59 schreef MagStar_3590 het volgende:
Echte motor? Maar dan ook helemaal echt!
Ok.
[afbeelding]
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
zouden ze Hicham al aan het plafond gespijkerd hebben thuisomdat ie niet mee naar Marokko wil
![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:53 schreef Patrick281 het volgende:
En wij gingen toch een feestje vieren daar, zodra zijn ouders weg zijn?![]()
![]()
Tot over een paar weken dan maar weerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 06:00 schreef RB het volgende:
[..]
Goede smorgensom wakker te worden
![]()
om wakker te blijven
![]()
omdat het zo lekker is
![]()
En nu richting werk laters![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 21:18 schreef NT-T.BartMan het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:13 schreef Youssef het volgende:
Maareeuh... wel jammer dat je die CR nu kennelijk gewoon voor veel minder verkoopt dan je erin geïnvesteerd hebt.Je bent me toch een raar mannetje
En als je nou op de megameet was gekomen had je nog veel bekijks kunnen trekken als je dat ding stationair daar liet staan
![]()
![]()
Alleen dat kicken met 400 man hijgend in je nek zou weleens verkeerd kunnen gaan
Beursaanbieding, komt wel weer, maar ik denk dat ze standaard sowiezo wel goedkoop zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 01:02 schreef Youssef het volgende:
Pepijn, volgens een niet nader te noemen betrouwbare bron heb je een tijdje geleden gepost over een aanbieding bij een zaak waar je voor en achterband kon laten vervangen voor de prijs van de achterband. Heb je nog die link, en geldt die aanbieding nog
Je zal toch niet verhongeren?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 07:19 schreef hicham het volgende:
Nee hoor, mijn ouders snappen het wel dat ik niet wil gaanMams maakt zich alleen een beetje zorgen om me. De kunst van het eten maken beheers ik namelijk niet echt
Waar was je bang voor?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:07 schreef Patrick281 het volgende:
Net een controle ontlopen, ze stonden direct na het stoplicht, en ik ging al overtuigend rechtsaf denk ik.![]()
Was wel met de KLX, maar toch .. hou me hart vast voor die kentekenplaat en remlicht.
(en uitlaat uiteraard)
Gezien de hoeveelheid "tuig" per vierkante meter viel het best mee.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
En er is dan ook geen politie natuurlijk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |