Wat is Loik?quote:
Ik kwam erachter toen ik het nét had gepostquote:
Wie?quote:
*goedkeurend knikt*quote:Op maandag 13 juni 2005 16:23 schreef Nolius het volgende:
Inmiddels hebben de ingredienten al in huis gehaald van het gerecht dat we live gaan koken
[afbeelding]
quote:
Ken jij mij niet meer? Van die gezellige onthoofingen op FOK! En alle lulletjes die eraf werden gesneden? Ken je me echt niet meer?quote:
Aangezien/hoewel/omdat je dit in culinair post, denk ik niet dat ik het recept wil weten...quote:Op maandag 13 juni 2005 17:18 schreef McMan het volgende:
[..]
Ken jij mij niet meer? Van die gezellige onthoofingen op FOK! En alle lulletjes die eraf werden gesneden? Ken je me echt niet meer?![]()
Nou, met 8 man is het nu wel druk genoegquote:Op maandag 13 juni 2005 17:22 schreef McMan het volgende:
Kom je ook even langs, kom je gezellig mee-eten?
We eten geen lulletjes en hoofden, hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 17:22 schreef McMan het volgende:
Kom je ook even langs, kom je gezellig mee-eten?
quote:Op maandag 13 juni 2005 17:24 schreef Nolius het volgende:
[..]
Nou, met 8 man is het nu wel druk genoeg
quote:Op maandag 13 juni 2005 16:49 schreef Oblivion het volgende:
Hoop je er zelf wat van op te steken, Nolius?
Je kunt altijd nog meenemen. Ik heb geen idee van hoeveelhedenquote:Op maandag 13 juni 2005 17:26 schreef dutch-mamma het volgende:
Kzit er trouwens ernstig aan te denken straks nog wat prei en een komkommer mee te nemen... Voor 8 man is het anders wat schraal...
En heb je rijst, voor erbij?
Veelvraat. Ook bier thee is er nooit genoeg!quote:Op maandag 13 juni 2005 18:54 schreef Nolius het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog meenemen. Ik heb geen idee van hoeveelheden![]()
Is nu gedaanquote:Op maandag 13 juni 2005 20:10 schreef classpc het volgende:
Onderste cam moet een beetje scherpgesteld worden.
Ze vinden het eten nu een en al heerlijkheidquote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 21:21 schreef Nolius het volgende:
Het hoofdgerecht duurt nog 5 minuten hoor ik net
quote:
Live luisteren is leuker hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 21:31 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Ik luister morgen wel!![]()
Komt toch wel online weer?
Wat maken ze dan?quote:Op maandag 13 juni 2005 21:33 schreef MaRySe het volgende:
Aaaaah.. Dat is echt lekker wat ze maakt
Dat maakt m'n vader ook altijd
I know, maar mijn ventje die lekker tv zit te kijken is er niet zo blij mee...quote:
Dat gaat niet samen met mijn hond... Het knaagdier...quote:Op maandag 13 juni 2005 21:44 schreef Bluezz het volgende:
Haha geweldige radio hoor dit
Ik zit met koptelefoonIdeetje Obli
Wanneer ging jou nou coucsous voor me maken??quote:
Kom maar langs.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:50 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Wanneer ging jou nou coucsous voor me maken??![]()
Kheb straks 2weken vakantie. misschien wat afspreken??quote:
Daar hou ik je aan!!quote:Op maandag 13 juni 2005 21:57 schreef Sanne het volgende:
Kom maar een keer in het weekend, gaan we daarna lekker zuipen
Ik moet toch wat nu je op vakantie gaat??quote:Op maandag 13 juni 2005 21:57 schreef Skaai het volgende:
Orange en Sanne, sitting in a tree D-A-T-I-NG
Tinus/Nolius, als je het al weet, waarom komt het dan zo rottig je strot uit?quote:Op maandag 13 juni 2005 21:27 schreef Shark.Bait het volgende:
Sting is van de Police hoor
(toen dit lied gemaakt werd)
Ja, je gaat meteen aan de haal met een anderquote:Op maandag 13 juni 2005 21:58 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Ik moet toch wat nu je op vakantie gaat??
Dat zie ik gewoon als odlbiequote:Op maandag 13 juni 2005 21:59 schreef Skaai het volgende:
Ja ik kan ook nooit ongemerkt editten
Dat had ik al gezien in je show-clubjequote:Op maandag 13 juni 2005 21:59 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja, je gaat meteen aan de haal met een ander
Ik zoek wel een geile Turkse vent op
Wrom zie ik nu iets anders voor me??quote:Op maandag 13 juni 2005 22:03 schreef Skaai het volgende:
frietje stoof?
quote:Op maandag 13 juni 2005 22:03 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Wrom zie ik nu iets anders voor me??![]()
En nee, geen frietje stoof...
Nee een **** ***** fotoquote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 21:58 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Ik moet toch wat nu je op vakantie gaat??
da's fatsoenlijk ABN hoorquote:
Wanneer spreken we af??quote:
Volgend weekend?quote:Op maandag 13 juni 2005 22:14 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Wanneer spreken we af??![]()
Neem ik een fles wijn/krat bier mee
Je weet dat volgend weekend een misschien factor is..quote:Op maandag 13 juni 2005 22:15 schreef Sanne het volgende:
[..]
Volgend weekend?
FF kijken of er wat leuks in de Melkweg of Paradiso is.
Vaderdagquote:Op maandag 13 juni 2005 22:15 schreef Sanne het volgende:
[..]
Volgend weekend?
FF kijken of er wat leuks in de Melkweg of Paradiso is.
Ow, dan komen we toch bij jou couscous eten?quote:
Ik ben ook al een weggeweest op je verjaardag..quote:
oldbie gaat lezenquote:Op maandag 13 juni 2005 22:17 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Je weet dat volgend weekend een misschien factor is..![]()
lees oldbie dan ook..
Dat weet je al....quote:
Ge bent nu wel Jaloers??quote:
Op jou altijd sugarpie honeybunchquote:
I Know.quote:
* Skaai deelt een Kahlua koffie met Orangequote:
Hoe groot is die harem van jou precies?quote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 22:34 schreef Skaai het volgende:
[..]
* Skaai deelt een Kahlua koffie met Orange
quote:Op maandag 13 juni 2005 22:34 schreef Sanne het volgende:
[..]
Hoe groot is die harem van jou precies?![]()
Tja, zelfs ik heb mijn slechte kanten...quote:Op maandag 13 juni 2005 21:40 schreef Oblivion het volgende:
Ik zie wel dat er een bom is ontploft in een keuken...![]()
Ach, geef het beessie een naamquote:
Ja, zeker weten! Mijn vriendinnen (hebben het gevolgd, vonden het prachtig en herkenden de zooi in de keuken, omdat ik ook wel eens voor hen kook...!) vonden het wel "typisch wat voor mij"...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:52 schreef Bluezz het volgende:
Van wat ik ervan gehoord heb was het heel erg leuk DM
Leuk is dat van fok he, dat je idd zomaar ineens in een wildvreemde keuken, huis etc. gewoon gaat staan koken en je komt nog op de radio ook
Probeer dat maar eens uit te leggen soms
Ik mag niks zeggen, dutch-mama....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:18 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Tja, zelfs ik heb mijn slechte kanten...![]()
Maar ik wil meteen het vooroordeel ontkrachten dat mannen niks van het huishouden kunnen. In geen tijd was het weer volledig schoon!!!![]()
Martijn heeft foto's gemaakt, zullen vanavond wel online komenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:09 schreef Bluezz het volgende:
Hey karpertje, we komen ECHT een keertje eten bij jullie hoor
DM. Er worden toch altijd fotoos gemaakt door Kixass?
Ja, met een webcam voor én achter is je waarschijnlijk niks ontgaan...!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:29 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik mag niks zeggen, dutch-mama....![]()
Het bewijs heeft hier ergens online gestaan...![]()
Zijn vaak wel de lekkerste koks!!![]()
URL URL URL!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:20 schreef Nolius het volgende:
[..]
Martijn heeft foto's gemaakt, zullen vanavond wel online komen
Idd dat was erg leuk heb ook erg lekker gegetenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:52 schreef Bluezz het volgende:
Leuk is dat van fok he, dat je idd zomaar ineens in een wildvreemde keuken, huis etc. gewoon gaat staan koken en je komt nog op de radio ook
Nee, hoor niks aan de handquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:56 schreef dutch-mamma het volgende:
Niemand last van zijn darmen, the day after?
Het gerecht is hier nog te lezenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:22 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
URL URL URL!
Mijn vriendinnen geloven er niks van dat ik met een stel leuke jonge kerels het aanrecht heb gedeeld!![]()
Ik geef toe, ik heb niet goed gezocht, maar... wáár kan ik 'm naluisteren?quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:34 schreef Bluezz het volgende:
Leuk foto's!!!
Ik moet nog steeds de hele uitzending naluisteren, ik liep maandag steeds heen en weer naar de TV
Nog nietquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:59 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ik geef toe, ik heb niet goed gezocht, maar... wáár kan ik 'm naluisteren?
OK, ik merk het welquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:00 schreef Nolius het volgende:
[..]
Nog niet
Ik heb de uitzending nog niet binnen hier.
FOK! gewoon uitleggen is soms al moeilijkquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:52 schreef Bluezz het volgende:
Ere wie ere toekomt: die borden heb ik niet opgemaakt, dat is werk van de koks onder ons! Ik kan het niet zo mooi, ik pleur het altijd maar zo op een bordje...quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:41 schreef ChrisJX het volgende:
Maar het ziet er mooi uitEn ik hoorde van Nolius dat het erg lekker was (en jullie om kwart voor 11 nog aan het toetje moesten
) dus dat is mooi
Als het maar smaaktquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:49 schreef dutch-mamma het volgende:
Ere wie ere toekomt: die borden heb ik niet opgemaakt, dat is werk van de koks onder ons! Ik kan het niet zo mooi, ik pleur het altijd maar zo op een bordje...![]()
Gefeliciteerd nog, blauwequote:Op woensdag 15 juni 2005 21:02 schreef Martijn_77 het volgende:
@ Nolius zijn er nog meer foto's?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:24 schreef McMan het volgende:
WE hadden nog wat naaktfoto's van van Arno en Martijn. Die kunnen we jullie echt niet aandoen.
In elke man zit wel wat goeds, je moet het er alleen uittrekken!quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:24 schreef McMan het volgende:
WE hadden nog wat naaktfoto's van van Arno en Martijn. Die kunnen we jullie echt niet aandoen.
In elke vrouw zit wel iets goeds, alleen je moet het er zelf insteken. (niks persoonlijk hoor schatquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:24 schreef Oblivion het volgende:
[..]
In elke man zit wel wat goeds, je moet het er alleen uittrekken!![]()
Wat hebben jullie ervoor over?quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:35 schreef McMan het volgende:
[..]
In elke vrouw zit wel iets goeds, alleen je moet het er zelf insteken
quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:35 schreef McMan het volgende:
[..]
In elke vrouw zit wel iets goeds, alleen je moet het er zelf insteken. (niks persoonlijk hoor schat)
hehe was me sig he-le-maal vergeten.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:42 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Je had nog niet door dat ik vanuit jouw sig typte?![]()
![]()
Enne hou maar die foto's, ze voegen inderdaad weinig toe...![]()
Nu kan ik de foto's alsnog plaatsen vriend.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:28 schreef Nolius het volgende:
[..]
Dude, je liet je dollen door een vrouw![]()
Oke en dank jequote:Op donderdag 16 juni 2005 06:24 schreef Nolius het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog, blauwe
Maar er zijn wel wat meer foto's, maar die zijn niet echt de moeite
Beetje copy-paste werk he? Ook hier is ie fout.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:19 schreef Nolius het volgende:
De uitzending is inmiddels ook [url=http://radio.fok.nl]hier[/url na te luisteren
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:25 schreef classpc het volgende:
[..]
Beetje copy-paste werk he? Ook hier is ie fout.
Zo dusquote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:19 schreef Nolius het volgende:
De uitzending is inmiddels ook hier na te luisteren
Ja, snel edit-en en dan zeggen dat het er goed staat.quote:
Staat eronder dat ie gewijzigd is?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:19 schreef classpc het volgende:
[..]
Ja, snel edit-en en dan zeggen dat het er goed staat.![]()
Als je dat binnen vijf minuten doet, dan komt dat er niet onder te staan. Nog nooit meegemaakt?quote:
Ik tik mijn berichten altijd in 1X goed1quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:21 schreef classpc het volgende:
[..]
Als je dat binnen vijf minuten doet, dan komt dat er niet onder te staan. Nog nooit meegemaakt?
Werk ze Nolius!quote:
Kunnen we jou al ergens downloaden?quote:
Nopequote:Op maandag 20 juni 2005 23:45 schreef Sanne het volgende:
[..]
Kunnen we jou al ergens downloaden?
Dat duet van verleden week.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |